flisa Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 http://www.dagbladet.no/test_deg_selv/harry.html Jeg fikk; Resultatet: 33 av 53 poeng Du er en ekte harry Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 6 av 53 Du er muligens en antiharry (eksempler: Francis Sejersted, Rune Slagstad), men mer sannsynligvis en løgner med iboende harryskrekk (harryfobi) og uansett en person det vil være kjedelig å bli kjent med. Jojo - stemmer vel det. 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Skrevet 20. juni 2002 6 av 53 Du er muligens en antiharry (eksempler: Francis Sejersted, Rune Slagstad), men mer sannsynligvis en løgner med iboende harryskrekk (harryfobi) og uansett en person det vil være kjedelig å bli kjent med. Jojo - stemmer vel det. hihi! :-) Jugepave, jugepave! :-) 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 hihi! :-) Jugepave, jugepave! :-) Ikke bare det - kjedelig er jeg også! Hm... totalt avslørt av en harrytest på nettet. :-( 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Skrevet 20. juni 2002 Ikke bare det - kjedelig er jeg også! Hm... totalt avslørt av en harrytest på nettet. :-( *GJESP* - sa du noe? *mygg her?* :-) 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 *GJESP* - sa du noe? *mygg her?* :-) *surr surr* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer! Hvordan i helvete klarte jeg å få 33 poeng der? 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Skrevet 20. juni 2002 Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer! Hvordan i helvete klarte jeg å få 33 poeng der? Du og jeg er tvillingsjeler - det visste du vel? *MUHAAAAAA!!!! * :-) 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer! Hvordan i helvete klarte jeg å få 33 poeng der? Hint - prøv å svare "NEI" på det aller siste spørsmålet... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Du og jeg er tvillingsjeler - det visste du vel? *MUHAAAAAA!!!! * :-) Du er vel ikke den verste å ha som tvillingsjel, så det går greit 0 Siter
Raglan Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Ble Harry jeg også med 12 av 53 ???? Og jeg som trodde jeg ikke var Harry, men bare kjente folk som var det ;-))) 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Skrevet 20. juni 2002 Du er vel ikke den verste å ha som tvillingsjel, så det går greit Nei - jeg er ikke den verste -men tett unna! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Nei - jeg er ikke den verste -men tett unna! :-) Ja, det vet jeg... Det kunne vært verre, men det kunne selvsagt vært myyyyyye bedre også 0 Siter
naiv Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Resultatet: 12 av 53 poeng Du er en ekte harry Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene Det virker som det bor en harry i oss alle. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Etter å ha tatt testen 5 ganger og ikke svart på tre spørsmål i det hele tatt, + nei på siste spm: "Resultatet: 1 av 53 poeng Jukser Hadde det ikke vært for at vår server har regnet ut poengsummen, ville vi påstått at du har regnet feil. Prøv igjen. " 0 Siter
Solsikke Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Du er en ekte harry Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer! 0 Siter
Lionn Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Resultatet: 35 av 53 poeng Du er en ekte harry Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer! 0 Siter
livato Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Resultatet: 35 av 53 poeng Du er en ekte harry Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer! Gisp jeg fikk 36 av 53...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.