Gå til innhold

Test deg selv: ER du en skap-Harry? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Kartoffel
Skrevet

6 av 53

Du er muligens en antiharry (eksempler: Francis Sejersted, Rune Slagstad), men mer sannsynligvis en løgner med iboende harryskrekk (harryfobi) og uansett en person det vil være kjedelig å bli kjent med.

Jojo - stemmer vel det.

Skrevet

6 av 53

Du er muligens en antiharry (eksempler: Francis Sejersted, Rune Slagstad), men mer sannsynligvis en løgner med iboende harryskrekk (harryfobi) og uansett en person det vil være kjedelig å bli kjent med.

Jojo - stemmer vel det.

hihi! :-) Jugepave, jugepave! :-)

Gjest Kartoffel
Skrevet

hihi! :-) Jugepave, jugepave! :-)

Ikke bare det - kjedelig er jeg også!

Hm... totalt avslørt av en harrytest på nettet. :-(

Skrevet

Ikke bare det - kjedelig er jeg også!

Hm... totalt avslørt av en harrytest på nettet. :-(

*GJESP* - sa du noe?

*mygg her?*

:-)

Gjest Kartoffel
Skrevet

*GJESP* - sa du noe?

*mygg her?*

:-)

*surr surr*

Skrevet

Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer!

Hvordan i helvete klarte jeg å få 33 poeng der?

Skrevet

Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene. Gratulerer!

Du og jeg er tvillingsjeler - det visste du vel? *MUHAAAAAA!!!! * :-)

Gjest Kartoffel
Skrevet

Hint - prøv å svare "NEI" på det aller siste spørsmålet...

Skrevet

Du og jeg er tvillingsjeler - det visste du vel? *MUHAAAAAA!!!! * :-)

Du er vel ikke den verste å ha som tvillingsjel, så det går greit :)

Skrevet

Ble Harry jeg også med 12 av 53 ????

Og jeg som trodde jeg ikke var Harry, men bare kjente folk som var det ;-)))

Skrevet

Du er vel ikke den verste å ha som tvillingsjel, så det går greit :)

Nei - jeg er ikke den verste -men tett unna! :-)

Skrevet

Nei - jeg er ikke den verste -men tett unna! :-)

Ja, det vet jeg... Det kunne vært verre, men det kunne selvsagt vært myyyyyye bedre også :)

Skrevet

Resultatet: 12 av 53 poeng

Du er en ekte harry

Du er en ekte harry. Hvis du attpåtil har over ti par hvite sokker, men summen av enkeltsokkene alltid utgjør et oddetall, tilhører du sannsynligvis kjerneharryene

Det virker som det bor en harry i oss alle.

Skrevet

Etter å ha tatt testen 5 ganger og ikke svart på tre spørsmål i det hele tatt, + nei på siste spm:

"Resultatet: 1 av 53 poeng

Jukser

Hadde det ikke vært for at vår server har regnet ut poengsummen, ville vi påstått at du har regnet feil. Prøv igjen. "

Skrevet

Du er en ekte harry

Skrevet

Resultatet: 35 av 53 poeng

Du er en ekte harry

Skrevet

Resultatet: 35 av 53 poeng

Du er en ekte harry

Gisp jeg fikk 36 av 53......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...