ppunkyB Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Gratulerer til dere begge !! Virker som om dere hadde en kjempefin dag - og natt :-) 0 Siter
Anki Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Gratulerer så masse Anki og Neo:o) Så fint at du referete så mye fra brylupet da*s* Gratulerer masse igjen!!!!! hehe Ble så lett revet med da jeg først begynte å skrive Kunne ha skrevet det dobbelt så langt tror jeg. Som f.eks hvor rørt jeg ble da jeg så sønnen min og mannen min i livkjole, hvor nydelig solisten i kirken sang osv Helt perfekt dag ble det for oss )) 0 Siter
Line Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Åååh, blir helt rørt her jeg sitter og leser, Anki! Gratulerer så mye, skal tro jeg har tenkt på dere! Kjempeflott at alt ble så perfekt, og hele dagen gikk så smertefritt! Lykke til fremover begge to, kos dere og nyt sommeren som nygifte! Vi snakkes! *Klemmer* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Gratulerer så mye begge to! Anki: You know what to do! 0 Siter
Anki Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Gratulerer så mye begge to! Anki: You know what to do! Oh yeah Fuck you! *s* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Oh yeah Fuck you! *s* Hehe Hyggelig å høre at dagen var fin, i hvertfall Gratulerer igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.