Gå til innhold

'gråt'


huufsa

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke huske sist jeg gråt så noen så det...

I dag klarte jeg ikke holde tilbake noen tårer når jeg var hos psyk... Vi snakket om 'kreket' som har makt over meg, på samme måte som overgriper hadde når jeg var liten... Det har vært et par 'henvendelser' fra han i det siste, og det har tatt litt på.

Men at tårene kom, -det overrassket meg litt... -de pleier alltid å vente til jeg blir alene.

Jeg er sliten nå... følte meg egentlig som en idiot... Men kanskje dette er en 'riktig' reaksjon... Det skjer så mye 'overveldene' med meg følelsesmessig for tiden, jeg klarer liksom ikke å henge med. Til og med følelser for andre mennesker er så totalt forskjellig fra hva jeg er vant til... Men det føles egentlig ganske godt...

Har klart å jobbe 50% siden 1/4, men ut denne uken blir jeg 100% sykemeldt igjen. Så skal jeg ha en ukes ferie, jeg håper jeg får kommet meg litt igjen nå.

Jeg er litt frustrert nå, og ønsker meg egentlig mange gode tanker og styrke fra dere som er her. Takk for at dere er her uansett! :)

*klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

girlunknown

at du klarte å gråte litt er et skritt fremover. det å tørre å vise følelsene for andre kjennes skummelt men etter hvert finner vi kanskje ut at det ikke er farlig? du kan få så mange gode tanker og klemmer du vil ha fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...