fresja Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Får dere sånne pop-up annonser når dere trykker på enkelte innlegg her? Er det et resultat av omleggingen, eller er min PC syk? 0 Siter
Gjest Novembermom Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Jeg får også disse popup annonsene. De er forferdelig irriterendes og jeg blir snart gal. Jeg er ikke interessert i disse reklamene og vil heller ikke ha de hoppende opp i ansiktet mitt. Hvordan du skal bli kvitt dem vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest ingen Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Jeg får også disse popup annonsene. De er forferdelig irriterendes og jeg blir snart gal. Jeg er ikke interessert i disse reklamene og vil heller ikke ha de hoppende opp i ansiktet mitt. Hvordan du skal bli kvitt dem vet jeg ikke. Jeg bruker popupstopper og her kommer det ikke opp noe. 0 Siter
Amiga Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Se hva double har skrevet på Data, tråden heter: "Tips: PopUp fjerner" Amiga sin hjemmeside 0 Siter
carma Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Jeg får også det, men det er jo ikke noe problem da... Bare la være å klikke den bort. Legg den ned og la den ligge der, så kommer den ikke opp på nytt igjen. Plager ikke meg iallefall ) 0 Siter
Amiga Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Jeg får også det, men det er jo ikke noe problem da... Bare la være å klikke den bort. Legg den ned og la den ligge der, så kommer den ikke opp på nytt igjen. Plager ikke meg iallefall ) Sånn gjorde jeg det også og pop upen her på DOL plagde meg ikke, men så var det mange andre plasser da..... derfor lastet jeg ned Pow! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.