Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg brukt evigheter fra jeg sendte ett innlegg på meldinger til jeg kunne skrive dette innlegget. Send funksjonen går svært raskt nå, all ros til dere for det. Men alt det andre virker som det går svært tregt. Svar til meg funksjonen tar evigheter. Det tar evigheter å hoppe fra ett forum til ett annet og det tar i alle fall evigheter om man har vært på ett innlegg i ett forum og skal inn på ett annet innlegg i ett annet forum. Er dette noe dere kan gjøre noe med?

Det samme med bokstavene, ofte henger de ikke med etterhvert som en skriver.

Irriterende og jeg har en mistanke om at disse popup reklamene ikke gjør ting raskere:(

Fortsetter under...

Bare for å sjekke hvor tregt ting egentlig går var jeg nå inne på 100 nyeste og sjekke når innlegget jeg skrev på meldinger ble sendt, 23.10 sto der, denne tråden ble registrert 23:18. Veien min nå var altså fra webmaster forum til 100 nyeste, fra 100 nyeste tilbake til webmaster forum. Inn på tråden min og skrive denne meldingen og det tok altså så lang tid.

Sjekk klokkeslettet til dette innlegget.

Sånn er det ikke her. Jeg har ingen av disse problemene du nevner.

Ingen av dem? Går det ikke tregt hos deg i det hele tatt?

Hmm kanskje det er denne gamle maskinen jeg sitter med som er så treig. *gir den et kraftig spark*

Jeg har ikke disse problemene uten om at svar til deg går tregt, men det er normalt så lang som den listen er blitt, syns det er fint jeg å kunne se tilbake på gamle innlegg! :-)

Ja kjempe kjekt å se tilbake på, men tror ikke alle innleggene er der. Kan ikke drømme om at jeg alle innleggene jeg har skrevet har fått plass der*s*

For øvrig ser jeg jo selv at det er tråder som mangler. Men kanskje de er slettet.

Annonse

Ja kjempe kjekt å se tilbake på, men tror ikke alle innleggene er der. Kan ikke drømme om at jeg alle innleggene jeg har skrevet har fått plass der*s*

For øvrig ser jeg jo selv at det er tråder som mangler. Men kanskje de er slettet.

Mye er nok slettet, men jeg liker bedre å kunne se mange "svar til deg" enn det lille som var før, nå kan man gå tilbake om det er noe man ikke husker på! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...