Gå til innhold

skal slutte med seroxat , er


snuffy

Anbefalte innlegg

Jeg er ung mann på 26 år som nå har gått på seroxat i ca 10 mnd ( 20 mg).

Jeg led av det man kaller panikk angst, redd for alt , det "jævligste" jeg noen gang har opplevd.

Men nå skal jeg slutte med disse pillene , jeg begynnte for 3 dager siden å ta halv dose , men jeg må ærlig si at jeg er ganske redd for utfallet av dette.jeg tenker at dette kommer tilbake så lenge jeg ikke tar pillen , er dette en normal tanke å ha ? helst kunne jeg tatt seroxat resten av livet enn å få angsten tilbake.

ps : seroxat har hjulpet meg enormt mye , var i full jobb allerede etter 2 mnd , jobber i nordsjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg holder også på trappe ned på Seroxat som har hjulpet meg veldig bra. Har brukt 20 mg.

Selv synes jeg dette har gått veldig greit så langt, har holdt på i snart 3 uker og tar nå 10 mg annen hver dag.

Jeg bruker nå litt lysbehandling som jeg synes har vært til stor nytte i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -snuffy. Nedtrapping slik du gjør det er den riktige måten og evt.avslutte behandlingen på.På den måten kan du selv merke om behovet er tilstede,og i samråd med legen vil da behandlingen kunne fortsettes.Det er ikke noe i veien for å bruke disse medisinene over lengre tid hvis det er nødvendig.

For nærmere avklaring må du rådføre deg med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...