Gå til innhold

Gisp, den gravide katten lekker rødt slim. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært med på kattefødsler og kan informere meg om hva faen som skjer? Katta hadde en rød slimtråd hengende ut av skjeden isted, og jeg har leitet gjennom hele huset etter en forlatt kattunge, men det ser ikke ut som om det har kommet noe.

Bortsett fra at hun er litt mer ilter enn vanlig, virker hun normal, og hun har vært ute i hagen med oss.

Nå har hun imidlertid fått seg en kasse - skal de ikke ha det...

For kattas skyld - gi meg litt info, takk.

Fortsetter under...

slimproppen kanskje?

Det er en del kattesider på nett, hvis ikke du finner dem, så ringer du veterinæren.

Lykke til

Jeg leter febrilsk etter sider på nettet... har funnet en med litt info - der sto det blant annet om denne slimproppen.

Der har man to barn, men måtte få katta gravid for å få se en slimpropp.... Jeg trodde den bare var oppspinn jeg ;-)

Jeg leter febrilsk etter sider på nettet... har funnet en med litt info - der sto det blant annet om denne slimproppen.

Der har man to barn, men måtte få katta gravid for å få se en slimpropp.... Jeg trodde den bare var oppspinn jeg ;-)

Jeg har aldri sett en slimprobb heller ;) men har venninner som har erfaring med denne.

Annonse

Hæ, er det unger på gang ALT?? Vel tiden går fort når man har det gøy......

Syntes du sa i forgårs at:

Har du brukt hermetegn nå igjen?

Det burde være minst en uke igjen, men den der slimgreien er i alle fall borte, og katta er kjælen som aldri før. Og hun har bitt meg i hånden, så hun er like grinete som jeg var.

No further action.

Nå - har du blitt bestemor?

Nei, ikke enda. Jeg gleder meg ikke spesielt heller, for det er litt før tiden, tror jeg. Gudene vet hvor mange dager før termin ungene erpremature. Vi har ikke førstehjelpsutstyr for nyfødte premature kattebabyer....

Har du erfaring som kattejordmor?

Nei, ikke enda. Jeg gleder meg ikke spesielt heller, for det er litt før tiden, tror jeg. Gudene vet hvor mange dager før termin ungene erpremature. Vi har ikke førstehjelpsutstyr for nyfødte premature kattebabyer....

Har du erfaring som kattejordmor?

hehe, nei. Her i huset finnes det kun en kastrert hankatt.

La naturen gå si gang, sier jeg.

hehe, nei. Her i huset finnes det kun en kastrert hankatt.

La naturen gå si gang, sier jeg.

Ja, den skal få gå på egenhånd. Katta og jeg er ikke spesielt gode venner. Men jeg tenkte kanskje hun fikk en søt kattunge som vi kunne beholde... Hankatt, selvsagt.

Nå ligger hun nå borte i krisekassen sin (B mekket den til på to minutter tidligere i dag, da jeg trodde hun var i utdrivelsesfasen....hehe

Ja, den skal få gå på egenhånd. Katta og jeg er ikke spesielt gode venner. Men jeg tenkte kanskje hun fikk en søt kattunge som vi kunne beholde... Hankatt, selvsagt.

Nå ligger hun nå borte i krisekassen sin (B mekket den til på to minutter tidligere i dag, da jeg trodde hun var i utdrivelsesfasen....hehe

Kattunger ER søte da. Men litt slitsomme. Som alle barn....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...