Gjest Kate23 Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Jeg har ett problem jeg lurer på.Det stikker i brystet mitt når jeg puster,samt små kramper som kommer noen ganger.Dette har vart i litt over ett døgn og er litt bekymret for hva dette kan være.Jeg har også hostet en del i det siste. Håper på raskt svar. Hilsen Kate 0 Siter
tie Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Hvis du har hostet endel i det siste, så kan det høres ut som muskelsmerter. Det er muskler også rundt brystkassa, og disse kan bli støle som alle andre muskler. Det kan være at det er derfor det stikker når du puster inn, og krampene kan være muskelkramper. Blir det veldig vondt, eller varer veldig lenge, bør du nok gå til legen. Mvh 0 Siter
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Dette virker veldig uklart, og derfor vanskelig å si noe om. Har du gjort noe spesielt i det siste, som kan ha gjort musklene dine litt møre, det er svært ofte muskelsmerter som kommer på denne måten i brystet. Hvis det ikke gir seg, bør du selvsagt oppsøke lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.