Gå til innhold

Smerter i lungene

Anbefalte innlegg

Gjest Kate23
Skrevet

Jeg har ett problem jeg lurer på.Det stikker i brystet mitt når jeg puster,samt små kramper som kommer noen ganger.Dette har vart i litt over ett døgn og er litt bekymret for hva dette kan være.Jeg har også hostet en del i det siste. Håper på raskt svar.

Hilsen Kate

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du har hostet endel i det siste, så kan det høres ut som muskelsmerter. Det er muskler også rundt brystkassa, og disse kan bli støle som alle andre muskler. Det kan være at det er derfor det stikker når du puster inn, og krampene kan være muskelkramper.

Blir det veldig vondt, eller varer veldig lenge, bør du nok gå til legen.

Mvh

Wenke Lunde, Sykepleier
Skrevet

Dette virker veldig uklart, og derfor vanskelig å si noe om. Har du gjort noe spesielt i det siste, som kan ha gjort musklene dine litt møre, det er svært ofte muskelsmerter som kommer på denne måten i brystet. Hvis det ikke gir seg, bør du selvsagt oppsøke lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...