Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Utvikling

Tjenesten har definitivt blitt veldig mye kjappere enn før.

Siden som viser de siste hundre innleggene blir oppdatert hvert annet minutt. Det vil si at det vil ta mellom 0 og 120 sekunder før et nytt innlegg er synlig i listen.

Dette er av systemtekniske grunner og ikke fordi tjenesten er tregere. Jeg kan ikke se at det medfører problemer at denne ikke oppdateres i sanntid.

Dersom det er andre funksjoner du mener har fått redusert hastighet så gi beskjed.

Siden som viser de siste hundre innleggene blir oppdatert hvert annet minutt. Det vil si at det vil ta mellom 0 og 120 sekunder før et nytt innlegg er synlig i listen.

Dette er av systemtekniske grunner og ikke fordi tjenesten er tregere. Jeg kan ikke se at det medfører problemer at denne ikke oppdateres i sanntid.

Dersom det er andre funksjoner du mener har fått redusert hastighet så gi beskjed.

Annethvert minutt?? Det virker mye tregere, men ok - da er det kanskje bare meg som er utålmodig.

Svar til meg er også tregt, men kun i Opera.

Ellers går det som det suser, men hils Webmaster, design og si at grensesnittet er tungt. Grensesnittet har alltid vært dols fortrinn fremfor andre diskusjonsforum, dette bør dere forsøke å ivareta bedre. Ikke forandre på det som funker godt.

Ellers er det bare få nummer om å gjøre for at ikke jeg deler kantine med dere ;)

Jeg er litt plaget av en ting som ikke har med hastighet å gjøre riktignok, men.. Når jeg åpner et innlegg fra 100 nyeste har det med å åpne seg i et annet vindu. Det samme skjer til og med noen ganger når jeg sitter og leser i en tråd og klikker på et annet innlegg i tråden - så kommer det plutselig opp i et annet åpent vindu. Klønete å forklare dette, så jeg tror jeg gir meg her, men det er ihvertfall innmari plagsomt!

"Svar til meg" er definitivt blitt tregere!!

Jeg er litt plaget av en ting som ikke har med hastighet å gjøre riktignok, men.. Når jeg åpner et innlegg fra 100 nyeste har det med å åpne seg i et annet vindu. Det samme skjer til og med noen ganger når jeg sitter og leser i en tråd og klikker på et annet innlegg i tråden - så kommer det plutselig opp i et annet åpent vindu. Klønete å forklare dette, så jeg tror jeg gir meg her, men det er ihvertfall innmari plagsomt!

Hvis du har to vinduer åpent på DOL så vil innlegget du trykker på automatisk åpne seg i det andre vinduet.

I hvertfall hvis du bruker denne:

http://forum.doktoronline.no/forum/last100.html#

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...