Gå til innhold

urolig

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

pokker også.

har såvidt rukket å stå opp.

orker ikke, makter ikke, dritt og møkk.

angsten er så sterk. det verste er at jeg tror jeg vet hvorfor.

jeg har mått tenke.

ord, ting jeg aldri tenker på, aldri bruker. som er ikke-eksisterende i språket mitt.

det gir meg angst. gjemmer meg under dyna, hodet under puta, ikke se, ikke høre, ikke tenke, men vil skrike. la meg være.

jeg er redd, og jeg er helt alene. jeg er blitt slått i bakken, rett og slett.

jeg blir innhenta. jeg vil ikke.

jeg gjemmer meg, bak glassmonteret mitt.

kan ikke såres, kan ikke føle, lever i tankene. og bare der.

får ikke sove. tiltross for hestedose av piller.

psyken er dratt på ferie. legen også. åhhh, jeg skulle hatt noen alopam.

kan ikke tenke på det, kan ikke snakke om det, men følelsen blir sterkere og sterkere. uroen jager. skjelver, vil gråte, vil sitte på noens fang. være trygg.

ikke gjør meg noe.

og så gråter jeg.

slått i bakken, sliten og urolig. jeg glemte søvnløs.

mildt sagt en jævlig dag. skal være glad når den er over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61762-urolig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke noen hobbyer eller noe du kan drive med? Det er ikke bra å gå å gruble og tenke alene hele dagen, da er det lett å bli deprimert.

Du burde prøve å finne på noe å gjøre slik at du glemmer de negative takene for en stund. Ring til noen eller gå på besøk, så får du noe annet å tenke på enn alt det negative.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61762-urolig/#findComment-269561
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

Har du ikke noen hobbyer eller noe du kan drive med? Det er ikke bra å gå å gruble og tenke alene hele dagen, da er det lett å bli deprimert.

Du burde prøve å finne på noe å gjøre slik at du glemmer de negative takene for en stund. Ring til noen eller gå på besøk, så får du noe annet å tenke på enn alt det negative.

Lykke til :)

Lingus da! Tror ikke du har opplevd det 'calestia' opplever nå!

Når du er i den tilstanden, er dette med å ringe til noen eller besøke noen et totalt latterlig forslag.

Slike ting kan en først forholde seg til når en har fått roet seg en smule.

I grunnen har jeg dessverre ingen gode forslag jeg heller.

Har vært der. Det er helt JÆVLIG. Heldigvis går det over.

Når det er litt bedre enn slik du er nå, calestia, så burde du ta en tur i helsekosten og kjøpe deg en flaske 'Rescue Remedy'. Det er dr. Bachs blomstermedisin. Det har hjulpet meg når jeg er totalt i ubalanse. Tar fire dråper med noen minutters mellomrom til jeg føler meg roligere. Kanskje det virker for deg også. Koster en hundrelappf for den minste flaska. Den varer en stund, slik at du får prøvd om det funker for deg også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61762-urolig/#findComment-269729
Del på andre sider

x-missbruker70

Lingus da! Tror ikke du har opplevd det 'calestia' opplever nå!

Når du er i den tilstanden, er dette med å ringe til noen eller besøke noen et totalt latterlig forslag.

Slike ting kan en først forholde seg til når en har fått roet seg en smule.

I grunnen har jeg dessverre ingen gode forslag jeg heller.

Har vært der. Det er helt JÆVLIG. Heldigvis går det over.

Når det er litt bedre enn slik du er nå, calestia, så burde du ta en tur i helsekosten og kjøpe deg en flaske 'Rescue Remedy'. Det er dr. Bachs blomstermedisin. Det har hjulpet meg når jeg er totalt i ubalanse. Tar fire dråper med noen minutters mellomrom til jeg føler meg roligere. Kanskje det virker for deg også. Koster en hundrelappf for den minste flaska. Den varer en stund, slik at du får prøvd om det funker for deg også.

hei calestia. Vet hvordan du har det. Har akuratt hatt en skikkelig dålig periode, med panikkangst (aldri så ille som denne gang). gå ut av døra og ta tlf. eller bare ringe noen var helt utelukket. De negative tankene tok helt kontrollen. gikk på sobril et par uker og samtaler med PUT. Gikk over på antidepresive flouroksetin, og nå går jeg ut tørr ta tlf. og ringe selv.Bare for en uke siden trodde jeg alle snakket om meg og at alt ved meg var negativt og siden jeg bare så det negative, hjalp det ikke hva andre sa til meg, "de sa det bare for å være snille" trodde jeg.Prøv å snu de negative tankene og prøv å finn posetive sider ved deg selv for de er der garantert.

Føler med deg, og det er ikke bra å være alene, viktig å ha noen å snakke med og som du stoler på som kan gi deg tilbakemeldinger. Stå på å ikke gi opp, du er ikke alene og det blir bedere, men man må jobbe med det. Lykke til tenker på deg. stor klem (vis du vil ha...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61762-urolig/#findComment-269971
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...