Gå til innhold

Litt rar situasjon..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, når det gjelder det forspielet så er plutselig flere blitt interessert i å holde det. Merkelig nok :)

Får jeg post en dag? :)

Kinkig...ja!

Men hun må vel selv "se" det og slite med sin samvittighet!?

Hadde ikke blandet meg inn , tror jeg..

Var foresten i ett "rart" brylupp i helga...

Min mann var forlover og skulle kjøre brudeparet.Så jeg og brudgommen drakk (noen)pils mens vi venta på bruden som var hos frisøren!

PS : Brudgommen måtte vi legge klokka 19 30 , kona var selvsagt dritsur ; MEN det var ikke min feil??

Kinkig...ja!

Men hun må vel selv "se" det og slite med sin samvittighet!?

Hadde ikke blandet meg inn , tror jeg..

Var foresten i ett "rart" brylupp i helga...

Min mann var forlover og skulle kjøre brudeparet.Så jeg og brudgommen drakk (noen)pils mens vi venta på bruden som var hos frisøren!

PS : Brudgommen måtte vi legge klokka 19 30 , kona var selvsagt dritsur ; MEN det var ikke min feil??

Hehe, måtte dere legge han midt under middagen?

Det kaller jeg stil! :)

Men det blir fort sånn. Jeg har vært i noen bryllup, men stort sett bare til kaffen, men i en middag, og fy faen og man blir sjenket. Disse servetrisene sjenker jo omtrent på etter hver slurk man tar, så det er ikke rart at man kan bli overstadig!

Neida, man blander seg selvsagt ikke opp i deres private greier, men får jeg en skyllebøtte så sitter jeg ikke bare å hører på uten å gi en tilbake....

Hehe, måtte dere legge han midt under middagen?

Det kaller jeg stil! :)

Men det blir fort sånn. Jeg har vært i noen bryllup, men stort sett bare til kaffen, men i en middag, og fy faen og man blir sjenket. Disse servetrisene sjenker jo omtrent på etter hver slurk man tar, så det er ikke rart at man kan bli overstadig!

Neida, man blander seg selvsagt ikke opp i deres private greier, men får jeg en skyllebøtte så sitter jeg ikke bare å hører på uten å gi en tilbake....

Enig i deg med det...dritt skal man ikke BARE ta i mot : )

Nieda , hele "bryluppet" var rart.

Etter å ha giftet seg på Tinghuset (uten at foreldrene fikk overvære>),

begynte DET klokka 13 00 , og het : Vi har giftet oss fest!

Det ble holdt på en pub og det var kun fingermat...og altfor mange shot`s på brudgommen..he..he..

Enig i deg med det...dritt skal man ikke BARE ta i mot : )

Nieda , hele "bryluppet" var rart.

Etter å ha giftet seg på Tinghuset (uten at foreldrene fikk overvære>),

begynte DET klokka 13 00 , og het : Vi har giftet oss fest!

Det ble holdt på en pub og det var kun fingermat...og altfor mange shot`s på brudgommen..he..he..

Men da var det i det minste en vellykket fest :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...