Gå til innhold

Det å gå til en psykolog ...

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta22......

Har bestilt time hos en lege så jeg kan få en henvisning til en psykolog. Må jeg da si at jeg vil ha en kvinne og en som utfører kognitiv psykoterapi? Det tar 3 mnd før jeg får plass hos en som er offentlig (sånn at det blir billigere...har ikke råd til noe privat) ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62227-det-%C3%A5-g%C3%A5-til-en-psykolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Har du spesielle ønsker om kjønn eller andre ting bør du nevne det

Du er heldig som må vente bare i tre måneder. Jeg skal bytte, er uten nå, og ventetida er et halvt år fikk jeg beskjed om. Etter som jeg har hørt er det mange som venter lenger enn det også.

Det er veldig viktig at kjemien stemmer mellom deg og behandler, samt at en ikke har noe klagerett. Det er ikke mulig å få pengene igjen hvis ikke 'varen' blir levert, dvs hvis ikke behandleren er så flink som h*n burde være. (Og det er det vedkommende selv som bestemmer,virker det som - evalueringa er elendig!) Derfor skulle jeg hatt veldig god råd før jeg ville tatt sjansen på å betale av egen lomme.

500 kr timen for noe som kanskje ikke hjelper i det hele tatt er VELDIG dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...