Ines Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Tine har en ostekake-dessert som er så god, den med rips/bringebær (?). Noen som har en oppskrift på noe lignende? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Å ja, den er såååååå gooood! Yum yum... Har dessverre ikke opppskrift 0 Siter
fryd1365380312 Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Å ja, den er såååååå gooood! Yum yum... Har dessverre ikke opppskrift Den har jeg aldri sett?!?! er det en ferdig dessert?? *jeg bare eeeeeelsker ostekake*.. hehe 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Den har jeg aldri sett?!?! er det en ferdig dessert?? *jeg bare eeeeeelsker ostekake*.. hehe Ja, jeg tror den er der sammen med de andre "Piano" dessertene, den er helt klar til å spises Namnam, du må bare prøve den 0 Siter
fryd1365380312 Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Ja, jeg tror den er der sammen med de andre "Piano" dessertene, den er helt klar til å spises Namnam, du må bare prøve den oojjjjj!!!! den kommer på handle listen helt klart!! ..hehe Takk for info! 0 Siter
fryd1365380312 Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Ja, jeg tror den er der sammen med de andre "Piano" dessertene, den er helt klar til å spises Namnam, du må bare prøve den Jeg fikk tak i ostekaken i dag. Og jeg likte den ikke! Var jo såååååå syrlig jo. Nei de må nok komme opp med en myyye bedre variant for å for meg som kunde.. hehe *tusler ut på kjøkkenet og baker min egen hjemmelagde kake* 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Jeg fikk tak i ostekaken i dag. Og jeg likte den ikke! Var jo såååååå syrlig jo. Nei de må nok komme opp med en myyye bedre variant for å for meg som kunde.. hehe *tusler ut på kjøkkenet og baker min egen hjemmelagde kake* Syrlig? Nei, den er perfekt! Men nå er det lenge siden jeg har smakt hjemmelaget ostekake da...hmm..Skal prøve å få laget en selv snart, kanskje jeg får sjokk over hvor god den egentlig kan være 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.