Gjest Sprek men bekymret mann Skrevet 10. oktober 2000 Skrevet 10. oktober 2000 Jeg har tatt målinger av hjertefrekvensen min under middels tung løping i det siste og finner at jeg konstant ligger på mellom 190 og 195 slag i minuttet. Jeg er 26 år, 170cm, 68kg, føler meg sprek og har ingen problemer med hverken smerter eller utmattelse og lurer på om det er forsvarlig å fortsette å løpe med en slik frekvens. Jeg har ingen problemer med å løpe i 30 minutter eller mer, men det er litt mistenkelig da, at jeg hele tiden skal la pumpa få jobbe så hardt. Hva tror dere? 0 Siter
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 10. oktober 2000 Skrevet 10. oktober 2000 Hei! Det var en voldsom høy treningspuls! Dersom dette skal fungere må du i alle fall trene svært sjelden, ellers blir du nok fort mettet. Det spørs om du ikke er litt ute å kjøre med denne treningen. Du bør ikke ligge på mer enn toppen 150 når treningen går over lengre tid- jeg går ut fra at det ikke er sprinttrening du driver med. [email protected] Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.