Gjest Nåsjes Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Er det flere enn meg som nær spyr av disse *søte* reklamene med barn i hovedrollen? Feks den ungen som sier *bætje i bleie sii*, eller den med *Henriiiik, ikke sprute på speiiilet, skaaatt*. Eller er dette bare søtt? Synes nesten ekte *bætje-bleier* er langt mindre kvalmende enn det klisset der ) 0 Siter
Zirine Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Nei, det er ikke søtt- det er dumt. Forresten - da jeg så den reklamen *Henriiiik, ikke sprute på speiiilet, skaaatt* - så tenkte jeg på alle kjerringene på foreldreforum, og hårene reiste seg på armene. 0 Siter
tiliti Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Nei, det er ikke søtt- det er dumt. Forresten - da jeg så den reklamen *Henriiiik, ikke sprute på speiiilet, skaaatt* - så tenkte jeg på alle kjerringene på foreldreforum, og hårene reiste seg på armene. hihi, jeg trodde jeg skulle le meg ihjel, de må ha funnet den perfekte forums-husmor! 0 Siter
Zirine Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 hihi, jeg trodde jeg skulle le meg ihjel, de må ha funnet den perfekte forums-husmor! 0 Siter
shandy Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Den jeg syntes er kvalm er: Er det pampers/natusan (husker ikke) våtservietter tro? Uansett tørker ungen i rompa og etterpå på hendene uten å bytte serviett - sånn ser det ut iallefall. Yak ! 0 Siter
Gjest Nåsjes Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Den jeg syntes er kvalm er: Er det pampers/natusan (husker ikke) våtservietter tro? Uansett tørker ungen i rompa og etterpå på hendene uten å bytte serviett - sånn ser det ut iallefall. Yak ! Og hva med han som planter henda på dokanten, hvoretter mor sier, *nemmen vennen miinn... nåja, det gjør jo ikke noe* :----p 0 Siter
Gjest bare tull Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Å.....nei, ikke minn meg på den reklamen med lille "Henrik"... *spy* Også den "One touch" eller hva det nå er den heter, den lukt-tingen som du fester ved siden av doet. Den lille ungen som sitter på dass er ikke det første jeg vil se når jeg prøver å sette til livs litt mat. 0 Siter
Gjest alven Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Å.....nei, ikke minn meg på den reklamen med lille "Henrik"... *spy* Også den "One touch" eller hva det nå er den heter, den lukt-tingen som du fester ved siden av doet. Den lille ungen som sitter på dass er ikke det første jeg vil se når jeg prøver å sette til livs litt mat. ooooohhh! Blade one touch reklamen er tortur! Den lille latteren gjør meg gal. 0 Siter
naiv Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Jeg synes all reklame er kjedelig og forstyrrende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.