Gå til innhold

Markør for svar fra fagperson!

Anbefalte innlegg

Gjest Z@pvir

Et forslag.

De aller fleste skal IKKE ha svar fra fagperson.

Vennligst gjør derfor dette opplegget så brukervennlig som mulig ved å la den forhåndsplasserte markøren stå i 'ønsker IKKE svar fra fagperson'. De få gangene vi anser det bryet verdt å bruke denne dyre tjenesten, skal vi heller ta oss bryte med å flytte markøren.

Ikke irriter brukerene MER enn nødvendig da!

Bare et godt råd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62514-mark%C3%B8r-for-svar-fra-fagperson/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Grunnen til at man har valgt å la valget "Svar fra fagperson" være fyllt inn, er å unngå at brukere feilaktig tror de har bedt om et svar fra fagperson. Vi ønsker m.a.o. at brukerne selv aktivt velger å kun motta svar fra andre.

Gjest ikke undertegnet

Hvor er denne markøren egentlig?

Det kommer opp to valg når du skal skrive innlegg på de fora som nå har betaltjenesten. Du kan vel ikke akkurat unngå å se det tror jeg. Ser du det ikke så skjønner du det hvis du ikke flytter markøren (eller 'prikken'/dot'en) for da kommer du i såfall til der hvor de ber om visaopplysninger. Da tar du bare avbryt, så redder du deg ut av det!

Tanya1365380060

Det kommer opp to valg når du skal skrive innlegg på de fora som nå har betaltjenesten. Du kan vel ikke akkurat unngå å se det tror jeg. Ser du det ikke så skjønner du det hvis du ikke flytter markøren (eller 'prikken'/dot'en) for da kommer du i såfall til der hvor de ber om visaopplysninger. Da tar du bare avbryt, så redder du deg ut av det!

åja..takk:)

Har ikke skrevet innlegg på betaltforaene etter denne nye ordningen, men jeg legger forhåpentligvis merke til det neste gang jeg skriver innlegg!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...