Gå til innhold

Ville du betalt 50 kr. måneden for å benytte deg av dol


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    15

  • SierDuDet

    7

  • Amiga

    6

  • Altman

    6

Mest aktive i denne tråden

NEI! Det får være nok med det jeg betaler pr. måned til Telenor for bruk av internett.

Hvorfor ikke? Fordi du syns tilbudet er for dårlig? Du har ingen glede eller nytte av å være her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 spenn i måneden for å slippe reklame hadde jeg gladelig spyttet ut, særlig hvis man fritt kunne stille spørsmål til legene igjen uten å bli avkrevd betaling.

Det kunne nok tenkes at jeg skulle greid å avse en hundrings da også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slik som det er nå er jeg mer tilbøyelig til å betale 50 spenn for å slippe denne helvetes popup-siten, dette gnålet om adopsjon, for digre pikker, eksem i ræva og valg av barnevognsmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsippet om at ...?

Jeg betaler ikke for å besøke noen nettsider. Det finnes mange alternativer til dol der ute.

Jeg foretrekker også reklamefinansiert fjernsyn fremfor lisens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt. Ihvertfall ikke slik tilbudet er her i dag. Det skiller seg ikke nok fra andre debattforum for at jeg skal ville betale for det.

Hadde de derimot åpnet småprat og livssyns-forumet igjen, og om jeg slapp å betale pr. svar fra leger/eksperter, så skulle jeg ihvertfall vurdert å betale en liten sum pr. måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke betalt noe, da jeg ser meg selv som en magnet.

Ikke gidder jeg å spørre legene om noe heller - hvorfor skulle jeg det?

Reklame og annet som popper opp, bryr jeg meg svært lite om. Jeg er vant til å være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis de kutter reklamen.

Faktisk synes jeg det er en god ide. Det bringer sikkert inn mer kroner enn hva pop-uppen gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Hjemme fra villmarkens sus og dus?

Jepp. Det ble en smule slitsomt å jage hester ut fra stua, he he. har ellers gjort en skarp observasjon; - jaja, skarp og skarp..heller iøynefallende - puslespill skaper høy aggresjonsfaktor. Særlig dem med mer enn et par hundre brikker.

Folen er helskjønn da! Riktig en koooosedott, biter bare av og til, men det er bare med sånne små nusselige foletenner.

I morgen begynner sommerens vakreste eventyr!

*Glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det ble en smule slitsomt å jage hester ut fra stua, he he. har ellers gjort en skarp observasjon; - jaja, skarp og skarp..heller iøynefallende - puslespill skaper høy aggresjonsfaktor. Særlig dem med mer enn et par hundre brikker.

Folen er helskjønn da! Riktig en koooosedott, biter bare av og til, men det er bare med sånne små nusselige foletenner.

I morgen begynner sommerens vakreste eventyr!

*Glede seg*

Fikk du rodd deg unna inkvisasjonen? *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Fikk du rodd deg unna inkvisasjonen? *flire*

Jada, ehh..på et vis. ;-) Nå kan jeg trekke pusten dyyypt til neste gang. Puh, det blir stadig vanskeligere å svare.

Nå surfer jeg frenetisk etter GODE bakkeprofiler på klatreetappene i TdF, det som den offisielle sida varter opp med i år er patetisk. *sur*

Gøy med besøk forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret på begge spørsmålene er nei. Da hadde jeg heller funnet andre nettsteder å diskutere ting og tang :) Men - 50 kr og 100 kr er ikke mye da, det er ikke det som er poenget fra min side. Hadde bare ikke giddi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...