Gå til innhold

Ville du betalt 50 kr. måneden for å benytte deg av dol


Zirine

Anbefalte innlegg

Svaret på begge spørsmålene er nei. Da hadde jeg heller funnet andre nettsteder å diskutere ting og tang :) Men - 50 kr og 100 kr er ikke mye da, det er ikke det som er poenget fra min side. Hadde bare ikke giddi.

Hvilke andre nettsteder liker du like godt som dol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    15

  • SierDuDet

    7

  • Amiga

    6

  • Altman

    6

Mest aktive i denne tråden

Jada, ehh..på et vis. ;-) Nå kan jeg trekke pusten dyyypt til neste gang. Puh, det blir stadig vanskeligere å svare.

Nå surfer jeg frenetisk etter GODE bakkeprofiler på klatreetappene i TdF, det som den offisielle sida varter opp med i år er patetisk. *sur*

Gøy med besøk forresten?

Når starter det i morgen? Tro om filmene jeg bruker å se går i vasken........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt. Ihvertfall ikke slik tilbudet er her i dag. Det skiller seg ikke nok fra andre debattforum for at jeg skal ville betale for det.

Hadde de derimot åpnet småprat og livssyns-forumet igjen, og om jeg slapp å betale pr. svar fra leger/eksperter, så skulle jeg ihvertfall vurdert å betale en liten sum pr. måned.

Livssynforumet måtte selvfølgelig tilbake, det er jeg enig i. dol har blitt et slarvested - det liker jeg ikke. Jeg vil ha flere menn tilbake hit. Hvorfor er ikke du mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke plaget med popup, (bruker Pop-Up Stopper: http://www.panicware.com/popupstopper.html) og ikke spør jeg legen her inne, så svaret er nei.

Nei, men poenget er jo at dol må ha inntekter for å kunne eksistere. De forsøker nå popups - jeg tror det finnes andre og bedre metoder for å få inn penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Når starter det i morgen? Tro om filmene jeg bruker å se går i vasken........

På Eurosport starter sendinga live 17.30, men regner med at selve prologen har vart ei stund da. ES pleier aldri å sende fra begynnelsen av. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slik som det er nå er jeg mer tilbøyelig til å betale 50 spenn for å slippe denne helvetes popup-siten, dette gnålet om adopsjon, for digre pikker, eksem i ræva og valg av barnevognsmerker.

De verdsetter helt sikkert bidraget ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler ikke for å besøke noen nettsider. Det finnes mange alternativer til dol der ute.

Jeg foretrekker også reklamefinansiert fjernsyn fremfor lisens.

Personlig tror jeg det er sånn det kommer til å bli på sikt - at vi må betale for enkelte tjenester på internett. Jeg tror det er eneste måten et firma kan beholde en viss form for seriøsitet på og samtidig ha en lønnsom geskjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur1365380349

Nei. Bruker pop-up-stopper. Livssyn er stengt.

og

Nei. De to gangene jeg har hatt lyst til å bruke betale-for-lege-tjenestene på DOL har systemet ikke virket; bare rot og kræsj. Det er dessuten så mye annet ustabilt på DOL. Sånt gidder jeg ikke betale for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men poenget er jo at dol må ha inntekter for å kunne eksistere. De forsøker nå popups - jeg tror det finnes andre og bedre metoder for å få inn penger på.

Jo'a, skjønner poenget. Men å begynne å betale for å være på DOL, ..nei, så "avhengig" er iallfall ikke jeg.. da får det heller være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre nettsteder liker du like godt som dol?

hehe - sannheten er vel at jeg ikke har funnet noen andre jeg liker like godt som dol :) men nå har jeg ikke lett så iherdig heller. Har prøvd meg på VG, sol pluss enkelte andre tidligere, men akkurat da så jeg ingen grunn til å være der framfor på dol, men hvis det blir for store forandringer her, så kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ehh..på et vis. ;-) Nå kan jeg trekke pusten dyyypt til neste gang. Puh, det blir stadig vanskeligere å svare.

Nå surfer jeg frenetisk etter GODE bakkeprofiler på klatreetappene i TdF, det som den offisielle sida varter opp med i år er patetisk. *sur*

Gøy med besøk forresten?

Selvfølgelig syn birdie det var gøy med besøk!

...eller?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig syn birdie det var gøy med besøk!

...eller?;-)

*host* jo'a.

(hvor faen ble det av den tamme guttungen jeg hadde i huset før? noen typer inspirasjon kan jeg klare meg uten, ass.. i dag turde han til og med å leke med den tilnærmet rabiate femåringen i nabohuset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host* jo'a.

(hvor faen ble det av den tamme guttungen jeg hadde i huset før? noen typer inspirasjon kan jeg klare meg uten, ass.. i dag turde han til og med å leke med den tilnærmet rabiate femåringen i nabohuset)

Sånn er det når man slipper vestlendinger inn i huset;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Eurosport starter sendinga live 17.30, men regner med at selve prologen har vart ei stund da. ES pleier aldri å sende fra begynnelsen av. :-/

Vel jeg finner fort ut når de starter her...... *krysser fingre* for at jeg får sett filmene, det er jo sånt jeg sykler til! :-) Jeg fant meldingen din nå, har glemt av hele mobilen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ville garantert meg gode svar fra legene, og at all reklamen ble borte, så ja.

Men vi er nok ikke mange nok til å dekke reklameinntektene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ville garantert meg gode svar fra legene, og at all reklamen ble borte, så ja.

Men vi er nok ikke mange nok til å dekke reklameinntektene...

For pengas skyld er det greit, men jeg synes det blir for mye styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For pengas skyld er det greit, men jeg synes det blir for mye styr.

Sant nok. Kjører Opera jeg, så jeg slipper en god del av reklamen uansett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...