Gå til innhold

Ville du betalt 50 kr. måneden for å benytte deg av dol


Zirine

Anbefalte innlegg

Hehe, skulle til å skrive nøyaktig det samme :)

Det er ekstremt viktig at DOL tar hensyn til ALLE. Vi må også åpne for å betale med cubanske penger, i tilfelle noen DOL-brukere bor på Cuba, eller er på ferie der.

Jeg har også hørt om en DOL-bruker som har skikkelig dårlig råd. Denne brukeren må selvsagt fritas, elelr evt. betale 25 kroner.

Ellers da? Blitt noe på deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    15

  • SierDuDet

    7

  • Amiga

    6

  • Altman

    6

Mest aktive i denne tråden

Da jeg ikke er plaga av stolthet, verdighet eller nevneverdig viljestyrke, har jeg ingen problemer med å innrømme en...*host*..viss avhengighet. Hadde sikkert betalt 300 kr uten å blunke.

*hehe*

Jeg hadde nok betalt en hundrings. Jeg ser det for meg - jeg skrider inn i august måned - har ikke betalt og ikke faen om jeg skal heller. Så kommer en av disse kjerringene på foreldreforum og hevder at det er et overgrep mot barna å bruke våtservietter. Da er vi på'n igjen - og jeg regner med jeg har betalt og igang med å skrive innlegg før kaffen er ferdigkokt.

Jo, jeg vet hvordan det blir :) Men livssyn må åpnes - og gutta må tilbake. Dette må for all del ikke bli no kjerringforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstremt viktig at DOL tar hensyn til ALLE. Vi må også åpne for å betale med cubanske penger, i tilfelle noen DOL-brukere bor på Cuba, eller er på ferie der.

Jeg har også hørt om en DOL-bruker som har skikkelig dårlig råd. Denne brukeren må selvsagt fritas, elelr evt. betale 25 kroner.

Ellers da? Blitt noe på deg? :)

Njæ, er vel blitt heller dårlig med ting på meg i det siste, men det kan selvsagt også bety at det bare har blitt dårlige ting på meg. Det er en av to!

Ellers knotet jeg i hele går med å installere diverse greier, spille Max Paine, og ellers slappe av.. Blir noen øl i dag!

Deilig at den nye PCen funker som f... og nå er også XP installert og det går som smurt!

Eneste problemet, og det burde jeg sjekket ut før jeg installerte XP, det er at Max Paine ikke er konfigurert (heter det det?) for XP, så jeg får ikke spilt ferdig det spillet..

Menmen.. overlever det, alt annet går så fint her så! Rask som et helvete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ, er vel blitt heller dårlig med ting på meg i det siste, men det kan selvsagt også bety at det bare har blitt dårlige ting på meg. Det er en av to!

Ellers knotet jeg i hele går med å installere diverse greier, spille Max Paine, og ellers slappe av.. Blir noen øl i dag!

Deilig at den nye PCen funker som f... og nå er også XP installert og det går som smurt!

Eneste problemet, og det burde jeg sjekket ut før jeg installerte XP, det er at Max Paine ikke er konfigurert (heter det det?) for XP, så jeg får ikke spilt ferdig det spillet..

Menmen.. overlever det, alt annet går så fint her så! Rask som et helvete :)

Max Payne, ja. Jeg drev og spilte igjennom spilte for 3. gang. Jeg hadde vel kommet til level 2, brett ett-eller-annet. 0,2 sekunder etter at jeg hadde lagre, ble jeg skutt. Det var helt umulig å komme seg unna. Nå er det bare å starte på nytt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*hehe*

Jeg hadde nok betalt en hundrings. Jeg ser det for meg - jeg skrider inn i august måned - har ikke betalt og ikke faen om jeg skal heller. Så kommer en av disse kjerringene på foreldreforum og hevder at det er et overgrep mot barna å bruke våtservietter. Da er vi på'n igjen - og jeg regner med jeg har betalt og igang med å skrive innlegg før kaffen er ferdigkokt.

Jo, jeg vet hvordan det blir :) Men livssyn må åpnes - og gutta må tilbake. Dette må for all del ikke bli no kjerringforum.

Jepp, livssyn må gjenopplives. Var ikke særlig aktiv der selv, men likte å lese en god del av trådene. Hadde ikke vært så dumt med en chat heller. (sier hun som svetter og slåss vilt med tastaturet selv under én til én kontakt på msn)

Bra Anker & co ikke vet nøyaktig HVOR mye jeg ville betalt for å hindre en ev nedlegging av dol...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, livssyn må gjenopplives. Var ikke særlig aktiv der selv, men likte å lese en god del av trådene. Hadde ikke vært så dumt med en chat heller. (sier hun som svetter og slåss vilt med tastaturet selv under én til én kontakt på msn)

Bra Anker & co ikke vet nøyaktig HVOR mye jeg ville betalt for å hindre en ev nedlegging av dol...;-)

Så mye at de kunne overlevd med bare en betalende kunde - deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Max Payne, ja. Jeg drev og spilte igjennom spilte for 3. gang. Jeg hadde vel kommet til level 2, brett ett-eller-annet. 0,2 sekunder etter at jeg hadde lagre, ble jeg skutt. Det var helt umulig å komme seg unna. Nå er det bare å starte på nytt.... :)

Men får du det til å funke på XP da?

Det står på coveret at det funker for 95/98/ME/2000, og når jeg prøvde å installere det i stad hang deg seg på 91 %. Gang på gang...

Kult spill og jeg skulle gjerne spilt det ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEJ det ville jeg ikke.

Har jeg sundhedspørgsmål kan jeg kontakte egen læge om det behøves.

Iøvrigt kan man jo få sig en popup stopper da slipper man reklamer.

dol er på vej til den sikre død, det er jeg ikke i tvivl om, spørgsmålet er blot...hvor længe varer det.

vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får du det til å funke på XP da?

Det står på coveret at det funker for 95/98/ME/2000, og når jeg prøvde å installere det i stad hang deg seg på 91 %. Gang på gang...

Kult spill og jeg skulle gjerne spilt det ferdig :)

Det funker som faen, det.

Ellers så vil jeg anbefale Deadly Dozen, som er et drep-alt-du-ser-spill fra 2. verdenskrig. Jævlig god grafikk og ganske realsistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker som faen, det.

Ellers så vil jeg anbefale Deadly Dozen, som er et drep-alt-du-ser-spill fra 2. verdenskrig. Jævlig god grafikk og ganske realsistisk.

Hmmm.. det funker ikke som faen her...

Får prøve igjen etterhvert, men jeg har prøvd 3 ganger, og hver gang har den stoppet å installere spillet på 91 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Så mye at de kunne overlevd med bare en betalende kunde - deg? :)

Tja, mjo, kanskje.

Forresten; Ja. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. det funker ikke som faen her...

Får prøve igjen etterhvert, men jeg har prøvd 3 ganger, og hver gang har den stoppet å installere spillet på 91 %.

Di kan prøve å besøke hjemmesiden til dem som har laget spillet (husker ikke hvem det var), og se om det ligger enn eller annen XP-fix til nedlasting. Sannsynligvis er det et kjent problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di kan prøve å besøke hjemmesiden til dem som har laget spillet (husker ikke hvem det var), og se om det ligger enn eller annen XP-fix til nedlasting. Sannsynligvis er det et kjent problem.

Det skal jeg gjøre :)

Uansett, dette funker sinnsykt bra, går veldig fort, og etterhvert som jeg blir litt mer kjent med XP ser jeg fordelene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg gjøre :)

Uansett, dette funker sinnsykt bra, går veldig fort, og etterhvert som jeg blir litt mer kjent med XP ser jeg fordelene!

Personlig ville jeg faktisk heller kjørt Windows 2000. Det er mer stabilt (ihvertfall foreløpig), men ulempen er at det er talentløst på spill m.m.

Uansett så er XP mange ganger bedre enn win98. Dette gjelder både spill og støtte for ulike ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg faktisk heller kjørt Windows 2000. Det er mer stabilt (ihvertfall foreløpig), men ulempen er at det er talentløst på spill m.m.

Uansett så er XP mange ganger bedre enn win98. Dette gjelder både spill og støtte for ulike ting

Jeg er i det minste svært godt fornøyd til nå! Men det skyldes nok også en maskin som er ekstremt mye raskere og bedre å bruke enn min gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt mulig, det ville jo være ein grei måte å ha tilgang på seriøse svar fra fagfolk nårsomhelst, pluss at eg - som dei fleste andre - ikkje er særlig glad (grrrr...der dukka den opp, ja) i pop-ups....

dessuten synes eg det ikkje ville være ein unaturlig ting å på ein slik måte ta del i ein nett-tjeneste som ein benytter ofte. no er kanskje eg ut over det vanlige solidarisk av meg, og kanskje også ut over det vanlige u-gjerrig...men eg dytter gjerne mitt syn på andre folk ;)

Se det er jenta mi det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEJ det ville jeg ikke.

Har jeg sundhedspørgsmål kan jeg kontakte egen læge om det behøves.

Iøvrigt kan man jo få sig en popup stopper da slipper man reklamer.

dol er på vej til den sikre død, det er jeg ikke i tvivl om, spørgsmålet er blot...hvor længe varer det.

vh.

Jeg tror også dol går en sikker død i møte hvis ikke noe skjer.

Spørsmålet er om man ønsker å holde dol i livet. Det ønsker ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mjo, kanskje.

Forresten; Ja. ;-)

Og jeg tror ikke du er alene - du er bare tøff nok til å innrømme det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...