Gå til innhold

Ville du betalt 50 kr. måneden for å benytte deg av dol


Zirine

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Og jeg tror ikke du er alene - du er bare tøff nok til å innrømme det :)

Ja du veit, man har da caps.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    15

  • SierDuDet

    7

  • Amiga

    6

  • Altman

    6

Mest aktive i denne tråden

Ja, der må dere kanskje gjøre noen undersøkelser først.

Personlig mener jeg, som jeg skrev lengre ned. at vi sakte men sikkert er nødt til å innstille oss på å begynne å betale for enkelte tjenester på internett - iallefall de seriøse tjenestene som ikke dynges ned av popups, redirect - og hvor du blir ledet gjennom side på side før du endelig finner det som er relevant.

Vi som har popupkillere eller Opera vi klarer å ta popuppen, men det hjelper jo ikke dol heller tvert imot - vi hjelper dol til å bli nedlagt. Det er det jeg tror det kommer til å bli - på sikt - hvis dere ikke finner andre løsninger.

Du sier at flesteparten av brukerne må være med for at noe sånt skal kunne gjennomføres. Det er jeg enig i. På den annen side så vet vi at DOL trenger inntekter og det løser man med sponsor, reklame eller at brukerne selv betaler. Jeg vet ikke hvordan det er på sponsorsiden, men jeg kan ikke tro at inntekten via reklame er spesiell stor. Da sitter vi igjen med brukerne - og brukerne trengs tydeligvis å jobbes mer med. Her er det mange som synes det er helt innlysende at man skal få et meget godt fungerende nettsted til å driftes og holdes igang - gratis.

Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor enkelte er imot å betale en liten sum pr. måned for å holde liv i dol - for konsekvensen er høyst reell (tror jeg) - dol kommer til å forsvinne hvis ikke vi brukerne betaler en høyere andel. Pr. i dag er dol den best fungerende (norske) diskusjonsforum på internett og dere har folk som sitter hele døgnet og jobber - det sier seg selv at sånt ikke kan være gratis.

Folk vil forsvinne? Det tror jeg muligens for en periode. Men vi er mange som vil komme til å bli igjen - og livsynsforum må selvfølgelig åpne igjen - det samme chatten. Jeg tror du skal satse på at folka her er så avhengig at de gjerne hadde betalt 300 kr måneden - men ikke regn med at dem vil innrøm det :)

*hysjer på Zirine*

Måtte du plapre ut om det da??

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zirine!

Det er et godt forslag som forutsetter at et relativt stort antall vil delta i en slik ordning. Et mulig problem vil være at flere personer kanskje velger å "dele" et abonnement.

Vennlig hilsen

Hei,

Hva med å opprette en "medlemsavdeling" man kan abonnere på, da?

Der popup er borte og småprat er tilstede?

Også bør det være mulig å betale på andre måter enn ved kredittkort. F.eks. 1, 3 eller 6 mnd på forskudd?

Tror ikke jeg hadde vært heeelt uvillig til å betale litt for noe sånt.

DET hadde vært no' det....

I tillegg begrenser det seg kanskje hvor mye evt. bråkmakere er villige til å legge ut dersom de blir utestengt gjentatte ganger?

*savner småprat*

For å si det sånn:

Jeg er mer interessert i å "kjøpe" DOL-produktet enn alt det andre som blinker og popper opp i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livssynforumet måtte selvfølgelig tilbake, det er jeg enig i. dol har blitt et slarvested - det liker jeg ikke. Jeg vil ha flere menn tilbake hit. Hvorfor er ikke du mann?

Hvorfor jeg ikke er mann?!?

Nei, herregud, jeg har da litt ambisjoner her i livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg syns din modell er betre enn slik det er blitt i dag. Eg vil nödig sjå DOL forsvinne, for det er - eller var fram til eit par dagar sidan ;-) - noko av det beste på nett! Betalt medlemsskap ville vere å foretrekke viss det vart brukarvenleg og ein som sagt kunne få fagsvar ein gong iblant...

Og livssyn og småprat kunne godt kome tilbake, slik refrenget har gått ei stund no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...