Gå til innhold

Har du sett Harry Potter filmen?

Anbefalte innlegg

Gjest SynderISommersol

Det er en ting i den filmen som irriterer meg så grenseløst, og lurer på om noen kan oppklare det for meg..

Foreldrene til Harry blir drept da han er ett år, og deretter blir han plassert hos Dumlingene.

Men det barnet som blir levert på trappen til Dumlingene er jo en liten baby!

Han skulle jo ihvertfall vært ett år!

Kan noen forklare?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62624-har-du-sett-harry-potter-filmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seigdama

Det har irritert meg også.... masse. Det barnet kunne umulig ha vært mer enn 11 måneder gammelt. Det er så mye slurv i verden....

Enten så har du aldri sett filmen, eller så har du aldri sett et barn før.

Hadde ikke tenkt over det, men det er jo helt sant, en dum feil.

Vet du ikke at trollmenn/kvinner er utrolig små som barn? Det er faktisk den første måten en kan gjennomskue et framtidig eksemplar av arten. En trollmann/kvinne vil ved ett-årsstadiet kunne plasseres ved ca. 4-6 mnd, ved to-årsalder rundt 12-14 mnd. osv. Sånn fortsetter det til 8-9 årsalderen, da tar de ofte innpå sine jevnaldrende.

Sånn er det bare.

Film er film.

Og trollmenn/kvinner er en egen rase med egne vekstkurver.

Folkeopplysning.

Vet du ikke at trollmenn/kvinner er utrolig små som barn? Det er faktisk den første måten en kan gjennomskue et framtidig eksemplar av arten. En trollmann/kvinne vil ved ett-årsstadiet kunne plasseres ved ca. 4-6 mnd, ved to-årsalder rundt 12-14 mnd. osv. Sånn fortsetter det til 8-9 årsalderen, da tar de ofte innpå sine jevnaldrende.

Sånn er det bare.

Film er film.

Og trollmenn/kvinner er en egen rase med egne vekstkurver.

Folkeopplysning.

Slett ikke riktig.

I filmen ser vi nemlig Harry sammen med foreldrene, han er da godt over året.

Også er han baby da han legges på trappa.

For en dustete feil å gjøre av regisøren.Denne feilen står forresten oppført hos IMD også, så det er flere som har sett den.

Annonse

Slett ikke riktig.

I filmen ser vi nemlig Harry sammen med foreldrene, han er da godt over året.

Også er han baby da han legges på trappa.

For en dustete feil å gjøre av regisøren.Denne feilen står forresten oppført hos IMD også, så det er flere som har sett den.

*lol*

Jeg trodde ikke noen skulle ta det seriøst!

Må ærlig innrømme at jeg, så utrolig lite oppmerksom som jeg er, ikke la merke til denne detaljen i filmen. Jeg har i alle fall ikke latt den ta opp nevneverdig med plass og tankevirksomhet.

Jeg syntes bare at det var en bra forklaring at trollmenn vokser seint...Men nå _vet_ jeg jo at de ikke gjør det!

Takk for opplysninga ;o)

*lol*

Jeg trodde ikke noen skulle ta det seriøst!

Må ærlig innrømme at jeg, så utrolig lite oppmerksom som jeg er, ikke la merke til denne detaljen i filmen. Jeg har i alle fall ikke latt den ta opp nevneverdig med plass og tankevirksomhet.

Jeg syntes bare at det var en bra forklaring at trollmenn vokser seint...Men nå _vet_ jeg jo at de ikke gjør det!

Takk for opplysninga ;o)

Jeg skjønte jo at du tulla, det var derfor jeg liksom svarte veldig seriøst, da vettu ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...