Gå til innhold

Har jeg en infeksjon nedentil? Trenger legesvar!

Anbefalte innlegg

Gjest hvit jente 19

jeg er en jente på 19 år. jeg har ikke hatt sex på mange måneder. har ikke kjæreste.... Så det er ikke noe av den grunn...

De siste dagene har jeg svidd på innsiden av kjønnsleppene og litt inn i skjeden. Det kommer hele tiden ut lys gul utflod og det er små klumper i det som er hvite...

Svir ikke når jeg tisser.

Er redd for ha dette kan være. har aldri oplevd noe slikt før. Er normalt hygienisk.

Vil ikke gå til lege!

Håper på svar!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det kan godt være infeksjon som ble overført fraden sk. fekale flora (kommer fra bakterier som forekommer i tarmen), og det kan god være både bakterier og ikke minst sopp. Noe mer nøyaktig er det ikke mulig å si uten nærmere under søkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...