arild1365380351 Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Hei, Jeg trenger et råd. Sist uke, på arbeid, når jeg skulle gå ut av bilen, mistet jeg plutselig sidesynet og ble helt omtåka. Jeg klarte kun å fokusere på det som var rett foran meg. Da jeg trodde dette skjedde p.g.a for lite væske, drakk jeg en flaske med vann og spiste noe søtt. Da jeg følte meg litt bedre kjørte jeg videre til den neste kunden. Men, underveis mistet jeg følelsen i fingrene på venstre hånd, så jeg måtte kjøre inn til siden. Følelsesløsheten beveget seg langsomt ifra fingertuppene oppover armen til ansiktet. Tunga ble helt nummen og jeg fikk den samme smaken i munnen som en bedøvelse gir. Følelsesløsheten gikk over til en hodeverk som varte i flere dager. Hva kan dette ha vært ? Jeg har i et par år hatt problem med at jeg ikke finner ord/uttrykk når jeg snakker med folk. Kan det være noen sammenheng mellom dette og det jeg opplevde sist uke ? 0 Siter
avil Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Kom deg til lege fort som faen. Jeg aner ikke hva dette er, men noen av symptomene kan ligne svulst i hjernen. Håper legen kan gi deg et mer beroligende svar! *klemmer* fra 0 Siter
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Muligens har du hatt en anfall av migrene. Jeg synes imidlertid symptomene dine tilsier at du bør kontakte lege for en snarlig vurdering (f.eks. idag) da det foreligger andre mulige diagnoser. Kredittkortet ditt blir ikke belastet for denne henvendelsen til Doktor Online. 0 Siter
arild1365380351 Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Skrevet 13. juli 2002 Muligens har du hatt en anfall av migrene. Jeg synes imidlertid symptomene dine tilsier at du bør kontakte lege for en snarlig vurdering (f.eks. idag) da det foreligger andre mulige diagnoser. Kredittkortet ditt blir ikke belastet for denne henvendelsen til Doktor Online. Hvordan skal jeg forholde meg når den tildelte fastlegen påstår dette må være en mental reaksjon p.g.a min stressa/turbulente livssituasjon, uten engang å sjekke blodtrykk, ta blodprøve etc.?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.