Gå til innhold

noen kritiske spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest erru'gæærn

Noen spørsmål vedr. til innføring av betaling for svar fra fagpersoner:

C. Anker sier lengre ned her at salg av reklame bringer ikke innbringer tilstrekkelig med inntekter til å finansiere en tjeneste som DOL. Spørsmål: Hvordan i all verden har dere klart dere i SEKS år?

Jeg registrerer at f.eks. på trygdeforum har det gjennomsnittlig den siste uka vært lagt inn 2 nye innlegg daglig. For en stund siden (f.eks. 11.- 17. juni) var gjennomsnittet nesten 6 innlegg. Hvis dette er representativt for trafikken på DOL, lurer jeg på om dere synes den nye betalingstjenesten deres er noen suksess? (Hvis folk slutter å bruke tjenesten, mener jeg.)

Dessuten: Er det bare jeg som føler det er langt mer reklame her (pop-ups osv) etter at den der betalingspolitikken ble innført?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63257-noen-kritiske-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest money money money

Jeg kjenner ikke til dol spesielt, men jeg antar det er en grense for hvor mye sponsorer ønsker å spytte inn av midler på slike nettjenester, pengesekkene deres er ikke bunnløse. Kan tenke meg at det koster mange hundretusener, for ikke å si millioner å drive en slik tjeneste og da skal det mye til at de har nok sponsorer til å dekke inn alle utgiftene. Det er vel ikke akkurat billig å få leger og spesialister til å stille opp med svar, i tillegg til at de ansatte skal ha lønn, kontorlokaler og utstyr koster, + + .

Ang. det med antall innlegg må man ta i betraktning at det også er ferietid nå. Tipper det tar seg opp igjen etter sommeren.

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Takk for spørsmål

Uten å gå for dypt inn i våre regnskap kan jeg fortelle at markedet har endret seg over de siste seks årene. Uten tilstrekkelig inndekning begynner en bedrift fort å tære på egenkapitalen - noe som er meget uheldig.

Reduksjonen i trafikk i Trygdespørsmål har sikkert mest å gjøre med at vi for ca en uke siden meldte at fagpersonen i dette forumet er på ferie og ikke kan besvare spørsmål før over sommeren. Betalingstjenesten har så langt vært etter forventningene, men vi håper selvfølgelig at spørsmålsfrekvensen skal øke utover, og spesielt etter ferien.

Pop-back reklamene er en følge av en ny avtale som også kan gi oss bedre økonomi. Denne avtalen ble inngått i begynnelsen av juni og har ikke noen direkte kobling til betaltjenesten.

Vi har i dag noe over 50.000 spørsmål og svar fra fagpersoner liggende i vår database, disse er fult tilgjengelige for alle. Vi ønsker å tjene brukerene på best mulig måte, men som money*3 i inlegget under sier: sponsorenes pengesekker er ikke bunnløse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...