Gå til innhold

Har alle ferie?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Det er jo bare graviditestfolk her i dag, + de må ungeforumet og der er jeg ikke med i klanen.

Bør jeg begynne å kalle meg for f.eks. Trulte, skryte på meg en unge eller 5, legge ut bilder av barnebarnet til Flisa på hjemmesiden min, late som jeg er moren og joine klanen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    33

  • Suna

    13

  • libra

    6

  • flisa

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja! - du kan heller være faren, for det smelter alle gravide damer for - alenepappaer er de mest poppis kara, skjønner du *s*

Da blir vi så mjuke atte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo skrive noe vettugt !

Du kan starte en krangel med Sør !

Du kan hisse på deg molli

Meg kan du ikke hisse deg på for jeg er lat idag - og altfor blid

Du kan finne på noe sjæl !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er det HVER sommer her :-( Dette er så tragisk at jeg får lyst til å grine ! Savner den tiden da edvarda & Joppe var her HVER morgen ! De pleide alltid å finne på noen sprell :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! - du kan heller være faren, for det smelter alle gravide damer for - alenepappaer er de mest poppis kara, skjønner du *s*

Da blir vi så mjuke atte.....

Fuck, Trulte nicket var registrert...

Hmmm, smelter dere for alenefedre?

Hmmm... kan ikke jeg låne en av deres hjerteknusere en dag da, ta meg en tur i frognerparken og få bevist den teorien? :)

Alternativet er jo å stikke på byen, møte en jente, bli kjørt på tjukka og se om det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid ferie jeg :-)

Høres ikke vondt ut!

Jeg får satse litt på å få meg en jobb hvor jeg kan jobbe hjemmefra, akkurat når jeg vil, så lite jeg vil eller så mye jeg vil.

Det er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men nå har jeg lunch.

Og så sitter du her i lunsjen?

Da er det mer taktikk å sitte her mens du jobber, og i kantina når du har lunsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er det HVER sommer her :-( Dette er så tragisk at jeg får lyst til å grine ! Savner den tiden da edvarda & Joppe var her HVER morgen ! De pleide alltid å finne på noen sprell :-)))

Jeg er også god til å finne på no`sprell!

Men hva.. hmmmm før vrenge hjernen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så sitter du her i lunsjen?

Da er det mer taktikk å sitte her mens du jobber, og i kantina når du har lunsj :)

Døh ... det var jo hele poenget - jeg går nå.

*poff*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo skrive noe vettugt !

Du kan starte en krangel med Sør !

Du kan hisse på deg molli

Meg kan du ikke hisse deg på for jeg er lat idag - og altfor blid

Du kan finne på noe sjæl !

Hvorfor er du blid da? Sjekket opp han spinningsfyren, nå eller? :)

Jeg orker ikke å hisse på meg sør, da blir jeg bare irritert selv, dessuten kommer man ingen vei med han. Men du har rett i at han får arbeidsdagene til å gå.

Molli går det vel ikke ann å hisse på seg? Eller vet du noe ikke jeg vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke gravid! Du kan jo starte noen tråder på sexualitet.....

Men jeg vet ikke hva jeg skal skrive om der. Alle har lissom blitt så normale der i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh ... det var jo hele poenget - jeg går nå.

*poff*

:)

Da ser jeg deg vel her igjen etter lunsj, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg har ikke ferie. Men snart skal jeg på en 4-dagers tur på St. Olavs Hospital, for å føde. Termin er på lørdag.

Det er litt kjedelig her, for tiden, ja...*sukk*

Kanskje jeg heller skal hive meg over sambo og røske av ham klærne, for å få fortgang i sakene...?

Du høres kul ut - kanskje du har et kult navn? Vi venter en gutt som ser ut til å bli navneløs en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg ferie... ikke er jeg gravid... og ikke er jeg med i klanen på foreldreforum til tross for at jeg har en arving.

Du kunne forresten gjerne fått lånt henne og leke alenefar, men siden hun er 10 år er hun nok over den alderen da alle jentene kommer stormende for å fortelle deg for et søtt lite barn du har :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum idé. Det er ikke særlig mye liv på foreldreforum heller.

Her på jobben er det to til i etasjen min. Ingen av dem er folk jeg kjenner noe særlig. Hjemme er jeg alene, mann og barn er på ferie. Hadde jeg virkelig så mye fritid før jeg fikk barn ? Det er helt utrolig hva jeg fikk gjort hjemme igår, og jeg ble ikke spesielt sliten engang.

Men jeg har ingen å snakke med !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har megalang sommerferie, så jeg er mye hjemme.

Men der er lissom ikke'no å henge seg opp i her inne så jeg skriver lite. Jeg kunne tenke meg en -diskusjon- om noe, men her er det bare småprat mellom dol'ere som "kjenner" hverandre.

Bli litt inkluderende SDD så kanskje der er noen "nye" venner der ute? :-)

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg har ikke ferie. Men snart skal jeg på en 4-dagers tur på St. Olavs Hospital, for å føde. Termin er på lørdag.

Det er litt kjedelig her, for tiden, ja...*sukk*

Kanskje jeg heller skal hive meg over sambo og røske av ham klærne, for å få fortgang i sakene...?

Du høres kul ut - kanskje du har et kult navn? Vi venter en gutt som ser ut til å bli navneløs en stund...

Tja, når jeg ser på nicket ditt så må jeg jo innrømme at navnet Dimmue, ikke er å forrakte.

Ellers har du jo min helt, Marve Almar som har et flott navn.

Men Nickolas er ganske fint, så gå for det, dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...