Gå til innhold

Har alle ferie?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg er her jeg, men jeg prøver å jobbe litt. Må innrømme at konsentrasjonen er lav. Jeg er nærmest alene her jeg har sommerjobb, så det er ingen som henger over meg og sjekker hvor effektiv jeg er. Greit å ta det litt med ro når man har timebetalt og har jobb så lenge det er noe å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    33

  • Suna

    13

  • libra

    6

  • flisa

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Har megalang sommerferie, så jeg er mye hjemme.

Men der er lissom ikke'no å henge seg opp i her inne så jeg skriver lite. Jeg kunne tenke meg en -diskusjon- om noe, men her er det bare småprat mellom dol'ere som "kjenner" hverandre.

Bli litt inkluderende SDD så kanskje der er noen "nye" venner der ute? :-)

mvh.

Du, var det ikke deg jeg engang møtte når jeg var ganske edru i Kristiansand? Du het i det minste noe i nærheten av det nicket der... eller roter jeg?

Jeg lover å inkludere meg mer framover, så skal vi se om det kan bli skikk på sakene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg, men jeg prøver å jobbe litt. Må innrømme at konsentrasjonen er lav. Jeg er nærmest alene her jeg har sommerjobb, så det er ingen som henger over meg og sjekker hvor effektiv jeg er. Greit å ta det litt med ro når man har timebetalt og har jobb så lenge det er noe å gjøre...

Jeg er veldig effektiv her jeg jobber nå, men jeg har ikke så mye å gjøre at jeg ikke har tid til å våse her.

Gjør ting når det er behov for det, men som du ser er det ganske stille og rolig her jeg jobber også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg ferie... ikke er jeg gravid... og ikke er jeg med i klanen på foreldreforum til tross for at jeg har en arving.

Du kunne forresten gjerne fått lånt henne og leke alenefar, men siden hun er 10 år er hun nok over den alderen da alle jentene kommer stormende for å fortelle deg for et søtt lite barn du har :-)

Jeg er faktisk ganske god til å passe unger. Har gjort det mange ganger, og ikke mer enn ca 90 % av dem har blitt, eller ser ut til å bli narkomane. Så jeg føler at jeg er ganske flink med sånne små hjerteknusere!

Neida, man skal ikke spøke meg slikt, men jeg er faktisk god.

Jeg sliter derimot med bleieskift, noe jeg har prøvd noen ganger det også. Dog tørtrening uten det helt store innholdet i bleiene. Et sted går trossalt genseren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum idé. Det er ikke særlig mye liv på foreldreforum heller.

Her på jobben er det to til i etasjen min. Ingen av dem er folk jeg kjenner noe særlig. Hjemme er jeg alene, mann og barn er på ferie. Hadde jeg virkelig så mye fritid før jeg fikk barn ? Det er helt utrolig hva jeg fikk gjort hjemme igår, og jeg ble ikke spesielt sliten engang.

Men jeg har ingen å snakke med !!!

Du får skrive noen spenstige innlegg her, da, så blir det nok liv i røra!

Jeg får inntrykk av at alle har fri. Og det er jo typisk, for da jobber jeg. Været er fint også, men heldigvis er jeg for solbrent til å ligge på stranda og se på damene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du blid da? Sjekket opp han spinningsfyren, nå eller? :)

Jeg orker ikke å hisse på meg sør, da blir jeg bare irritert selv, dessuten kommer man ingen vei med han. Men du har rett i at han får arbeidsdagene til å gå.

Molli går det vel ikke ann å hisse på seg? Eller vet du noe ikke jeg vet?

hehe - jeg har byttet treningsstudio nå - så han kjekkasen ser jeg ikke lenger. Har ikek funnet noen erstatning enda *S*

Var vel litt spøk med molli - men er ikek hun litt småhissig da ? Ikke på deg kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe - jeg har byttet treningsstudio nå - så han kjekkasen ser jeg ikke lenger. Har ikek funnet noen erstatning enda *S*

Var vel litt spøk med molli - men er ikek hun litt småhissig da ? Ikke på deg kanskje

Nei, og det er noe som er litt kjedelig med meg, for det er ingen her som er hissige på meg lenger. Dvs, sånn med unntak av sånne feige ikke undertegnede, men det er jo ikke no`gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, var det ikke deg jeg engang møtte når jeg var ganske edru i Kristiansand? Du het i det minste noe i nærheten av det nicket der... eller roter jeg?

Jeg lover å inkludere meg mer framover, så skal vi se om det kan bli skikk på sakene! :)

Du roter. Jeg skriver av og til kjempemasse her inne og synes selv at jeg får en slags kjennskap til mange av nickene. Likevel synes det som om der er en gjeng som bare roper etter hverandre. Jeg blir litt sur, jeg..

Dere kan jammen med legge merke til min nick også. Jeg skriver masser av saker og ting og er skikkelig kjempekverulerende om det trengs. Men gamle dol'ere er litt som flisa skriver at de har vært her så lenge (pokkers pop-up) at de ikke gidder å engasjere seg lenger. Og så jabber de(dere) frem og tilbake om møter og treff osv. osv.

Godt at du satser på å løfte dine øyne mot andre horisonter også. Så finner du ut at det er ganske mange som -ikke- er på ferie, bare at de pleier du ikke å legge merke til??

Det må da være dagens moralpreken om (hekkans pop-up) at "alle kan da være venner". :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, når jeg ser på nicket ditt så må jeg jo innrømme at navnet Dimmue, ikke er å forrakte.

Ellers har du jo min helt, Marve Almar som har et flott navn.

Men Nickolas er ganske fint, så gå for det, dere :)

Nickolas?? Høres ut som en julenisse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det er noe som er litt kjedelig med meg, for det er ingen her som er hissige på meg lenger. Dvs, sånn med unntak av sånne feige ikke undertegnede, men det er jo ikke no`gøy..

Se ovenfor... Du svarer jo veldig fint og hyggelig, selv om jeg kritiserer deg..

Du er diplomatisk og hyggelig så da er det ikke bare bare å bli irritert..

*jobber med saken*

for jeg kunne trenge litt action her jeg og.. Ellers må jeg gå på nettbanken og betale regninger og det er jo så gøy atte....

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du roter. Jeg skriver av og til kjempemasse her inne og synes selv at jeg får en slags kjennskap til mange av nickene. Likevel synes det som om der er en gjeng som bare roper etter hverandre. Jeg blir litt sur, jeg..

Dere kan jammen med legge merke til min nick også. Jeg skriver masser av saker og ting og er skikkelig kjempekverulerende om det trengs. Men gamle dol'ere er litt som flisa skriver at de har vært her så lenge (pokkers pop-up) at de ikke gidder å engasjere seg lenger. Og så jabber de(dere) frem og tilbake om møter og treff osv. osv.

Godt at du satser på å løfte dine øyne mot andre horisonter også. Så finner du ut at det er ganske mange som -ikke- er på ferie, bare at de pleier du ikke å legge merke til??

Det må da være dagens moralpreken om (hekkans pop-up) at "alle kan da være venner". :-)

mvh

Gi han skikkelig inn nå !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ganske god til å passe unger. Har gjort det mange ganger, og ikke mer enn ca 90 % av dem har blitt, eller ser ut til å bli narkomane. Så jeg føler at jeg er ganske flink med sånne små hjerteknusere!

Neida, man skal ikke spøke meg slikt, men jeg er faktisk god.

Jeg sliter derimot med bleieskift, noe jeg har prøvd noen ganger det også. Dog tørtrening uten det helt store innholdet i bleiene. Et sted går trossalt genseren! :)

Poenget med å låne arvingen min er ikke at jeg trenger barnepasser, men at du skulle agere alenefar - sett gutter er gutter forresten?

10-åringen min slutta tross alt med bleier for 8 år sia, og barnevakt trenger hun kun når jeg skal på byen nattestid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han skikkelig inn nå !!!

Ja det er lett nå som du har advart'n mot å "hisse seg opp".

TUSEN TAKK (hekkans pop-up'er) for støtten :-Þ

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du roter. Jeg skriver av og til kjempemasse her inne og synes selv at jeg får en slags kjennskap til mange av nickene. Likevel synes det som om der er en gjeng som bare roper etter hverandre. Jeg blir litt sur, jeg..

Dere kan jammen med legge merke til min nick også. Jeg skriver masser av saker og ting og er skikkelig kjempekverulerende om det trengs. Men gamle dol'ere er litt som flisa skriver at de har vært her så lenge (pokkers pop-up) at de ikke gidder å engasjere seg lenger. Og så jabber de(dere) frem og tilbake om møter og treff osv. osv.

Godt at du satser på å løfte dine øyne mot andre horisonter også. Så finner du ut at det er ganske mange som -ikke- er på ferie, bare at de pleier du ikke å legge merke til??

Det må da være dagens moralpreken om (hekkans pop-up) at "alle kan da være venner". :-)

mvh

Ja, pop-uppene her suger. Men ditt nick ligner på hennes, trodde det var deg, men jeg har sett ditt nick før.

Men jeg svarer ikke på innlegg utifra hvem som skriver innlegget, så du tar litt feil her.

Svarer trossalt på alt som er fornuftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med å låne arvingen min er ikke at jeg trenger barnepasser, men at du skulle agere alenefar - sett gutter er gutter forresten?

10-åringen min slutta tross alt med bleier for 8 år sia, og barnevakt trenger hun kun når jeg skal på byen nattestid.

Nei, den filmen har jeg ikke sett. Er den bra? Den er vel norsk den, så spørsmålet om den var bra var vel rett og slett dumt :)

Det er fint hun har slutta med bleier, hvis ikke hadde det vært noe kjipt!

Jeg tror for øvrig at jeg gjør meg mye bedre som barnevakt for unger som er rundt 2 år gamle. De ungene er mye kulere enn 10 åringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickolas?? Høres ut som en julenisse...

Tja.. har du noen forslag, så skal jeg si hva jeg mener om dem :)

Enig i at Nickolas har litt julenisse preg over seg, men det kunne vært verre. Det finnes trossalt folk som heter Nisse. Tror jeg gikk i klasse med en nisse engang, eller så var det kanskje det at han het Nils ettellerannet...

Men kom med noen forslag! Jeg er veldig hjelpsom når det kommer til analyse av diverse navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pop-uppene her suger. Men ditt nick ligner på hennes, trodde det var deg, men jeg har sett ditt nick før.

Men jeg svarer ikke på innlegg utifra hvem som skriver innlegget, så du tar litt feil her.

Svarer trossalt på alt som er fornuftig!

Ahh..jeg reiser om 2 dager!!

Men du som svarer på alt med fornuft i ; vet du hvor en får kjøpt koffeintabletter?

Vil overaske mannen min med å være litt ekstra opplagt..skjønner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se ovenfor... Du svarer jo veldig fint og hyggelig, selv om jeg kritiserer deg..

Du er diplomatisk og hyggelig så da er det ikke bare bare å bli irritert..

*jobber med saken*

for jeg kunne trenge litt action her jeg og.. Ellers må jeg gå på nettbanken og betale regninger og det er jo så gøy atte....

mvh.

Men du var ikke så frekk, for du traff meg ikke der det svei! Jeg er trossalt ikke en som svarer på innlegg bare fra folk jeg "kjenner".

Men det er jo klart at det kan bli en noe mer spøkete tone med folk man "kjenner" litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh..jeg reiser om 2 dager!!

Men du som svarer på alt med fornuft i ; vet du hvor en får kjøpt koffeintabletter?

Vil overaske mannen min med å være litt ekstra opplagt..skjønner??

Du får ikke kjøpt det i Norge. Vi lever trossalt i et molboland i forhold til det med såkalte "medikamenter".

Det er mulig du får kjøpt noe som heter Fenazonkoffein, men det er ikke på noen måte det samme.

Stikk til Sverige, det er mitt eneste råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pop-uppene her suger. Men ditt nick ligner på hennes, trodde det var deg, men jeg har sett ditt nick før.

Men jeg svarer ikke på innlegg utifra hvem som skriver innlegget, så du tar litt feil her.

Svarer trossalt på alt som er fornuftig!

Trodde heller ikke at du driver med slik utskilling.. Men du svarer helst på det som er lettslig og overfladisk. Småflørtende med de som du har lært å kjenne på dol.

"Fornuftige" diskusjonen holder du deg vanligvis langt unna. For der må du bruke hue og ikke sjarmen. Det er vel et slit om du er mye her på dol??

Har sett deg masse her seru. Vi kommenterte noe musikk og damer som kan eller ikke kan skrive/synge. Det er den tråden jeg kan komme på i farta. Så plukker du ut en og annen kvasi-sak fra VG nå og da. Ohhh...

Men i meg har du fått deg en ny og verdig dol-motstander. Velg tema og jeg skal være uenig i hva som helst. (eller jeg kan være seriøs om så er)

Unntak er slike kjedelige tekniske problemer. Data, bil e.l. finnes der (faens pop-up) masse andre som bryr seg med.

PS. Nicket mitt ligner ikke på navnet mitt, men jeg er sørlending selv om jeg har flyttet til Stavanger.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...