Gå til innhold

Har alle ferie?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Nei, den filmen har jeg ikke sett. Er den bra? Den er vel norsk den, så spørsmålet om den var bra var vel rett og slett dumt :)

Det er fint hun har slutta med bleier, hvis ikke hadde det vært noe kjipt!

Jeg tror for øvrig at jeg gjør meg mye bedre som barnevakt for unger som er rundt 2 år gamle. De ungene er mye kulere enn 10 åringer :)

Gutter er gutter er filmen basert på Nick Hornbys bok - og med Hugh Grant i hovedrollen (nå kan du jo gjette om den er norsk), han juger på seg et barn for å elge seg inn på alenemødre... småmorsom film, men jeg likte Midt i mellom bedre.

Forøvrig er arvingen adskillig kulere som 10-åring enn som 2-åring, det er bare du som ikke har sjekka opp ei med barn i den alderen enda - når den dagen kommer ser du nok kulhetskoeffisienten deres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    33

  • Suna

    13

  • libra

    6

  • flisa

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Men du var ikke så frekk, for du traff meg ikke der det svei! Jeg er trossalt ikke en som svarer på innlegg bare fra folk jeg "kjenner".

Men det er jo klart at det kan bli en noe mer spøkete tone med folk man "kjenner" litt.

Jeg sikter ikke etter å treffe der det svir. Jeg fremlegger saken slik jeg ser det, og noen ganger er det mindre spøkefult, men det er sjelden jeg heller girer meg opp over temaer her på dol.

Men det jeg fremdeles mener er at det er de lettslige trådene du svarer på, og de er veldig ofte skrevet av "gamle travere" som ikke engasjerer seg i noen særlige "alvorlige" saker.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er gutter er filmen basert på Nick Hornbys bok - og med Hugh Grant i hovedrollen (nå kan du jo gjette om den er norsk), han juger på seg et barn for å elge seg inn på alenemødre... småmorsom film, men jeg likte Midt i mellom bedre.

Forøvrig er arvingen adskillig kulere som 10-åring enn som 2-åring, det er bare du som ikke har sjekka opp ei med barn i den alderen enda - når den dagen kommer ser du nok kulhetskoeffisienten deres :-)

Hadde det ikke vært for at Hugh Grant spilte den filmen, skulle jeg sett den. Han er bæl-ekkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh..jeg reiser om 2 dager!!

Men du som svarer på alt med fornuft i ; vet du hvor en får kjøpt koffeintabletter?

Vil overaske mannen min med å være litt ekstra opplagt..skjønner??

Ser at du har en tråd om det ovenfor, og du får sikkert svar der.

Diskusjon ang. om man burde eller ikke burde bruke koffeintabl. kunne jeg heller finne på å engasjere meg i.

Skjønner? Ha en riktig god ferie.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickolas?? Høres ut som en julenisse...

Venninnen min vil kalle sønnen sin Nicholas. Du kan ikke kalle ham opp etter julenissen, sier mannen. Når hun innvender at han skal jo ha et navn til også, blir svaret: Ja, Sankt.

Så hva synes vi ? Kan en gutt hete Nicholas ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig effektiv her jeg jobber nå, men jeg har ikke så mye å gjøre at jeg ikke har tid til å våse her.

Gjør ting når det er behov for det, men som du ser er det ganske stille og rolig her jeg jobber også :)

Noen av mine oppgaver inkluderer:

svare på telefonen - i dag har den ringt en gang

sortere og registrere post - i dag kom det ett brev

kontere bilag - tja, det kom vel to i går, men de er jeg ferdige med

Så da gjenstår bare å rydde i arkivet. Og der har jeg det ikke travelt. Så lenge det gjenstår mapper å rydde har jeg jobb.

Og nå skinner sola ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde heller ikke at du driver med slik utskilling.. Men du svarer helst på det som er lettslig og overfladisk. Småflørtende med de som du har lært å kjenne på dol.

"Fornuftige" diskusjonen holder du deg vanligvis langt unna. For der må du bruke hue og ikke sjarmen. Det er vel et slit om du er mye her på dol??

Har sett deg masse her seru. Vi kommenterte noe musikk og damer som kan eller ikke kan skrive/synge. Det er den tråden jeg kan komme på i farta. Så plukker du ut en og annen kvasi-sak fra VG nå og da. Ohhh...

Men i meg har du fått deg en ny og verdig dol-motstander. Velg tema og jeg skal være uenig i hva som helst. (eller jeg kan være seriøs om så er)

Unntak er slike kjedelige tekniske problemer. Data, bil e.l. finnes der (faens pop-up) masse andre som bryr seg med.

PS. Nicket mitt ligner ikke på navnet mitt, men jeg er sørlending selv om jeg har flyttet til Stavanger.

mvh.

Nja, det hender da jeg diskuterer seriøse spørsmål, men problemet er at det meste har vært oppe til diskusjon mange ganger, og jeg orker ofte ikke mer. Tidligere diskuterte jeg trossalt også seriøse ting.

Men du har nok rett i at jeg henger meg litt for mye opp i enkle saker her for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at Hugh Grant spilte den filmen, skulle jeg sett den. Han er bæl-ekkel!

Han hadde ny frisyre i den filmen, så adskillig bedre ut enn i tidligere filmer :-)

Dessuten sa han ikke 'bugger, bugger, bugger' hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av mine oppgaver inkluderer:

svare på telefonen - i dag har den ringt en gang

sortere og registrere post - i dag kom det ett brev

kontere bilag - tja, det kom vel to i går, men de er jeg ferdige med

Så da gjenstår bare å rydde i arkivet. Og der har jeg det ikke travelt. Så lenge det gjenstår mapper å rydde har jeg jobb.

Og nå skinner sola ute...

Jeg bare passer på her jeg, men skjer det ikke noe så har jeg det ganske greit. Noen tlf her også, men det merkes at det er fellesferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er gutter er filmen basert på Nick Hornbys bok - og med Hugh Grant i hovedrollen (nå kan du jo gjette om den er norsk), han juger på seg et barn for å elge seg inn på alenemødre... småmorsom film, men jeg likte Midt i mellom bedre.

Forøvrig er arvingen adskillig kulere som 10-åring enn som 2-åring, det er bare du som ikke har sjekka opp ei med barn i den alderen enda - når den dagen kommer ser du nok kulhetskoeffisienten deres :-)

Du sier noe der. Jeg har trossalt bare sjekket opp damer med unger i alderen 1-4 år gamle, men som du ser av tråden på sexforumet nå så sikter jeg på eldre kjerringer nå!

Men for akkurat den heldige utvalgte dama her ingen planer om å sitte barnevakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at Hugh Grant spilte den filmen, skulle jeg sett den. Han er bæl-ekkel!

Jeg liker Hugh i veldig få filmer. F.eks. er han bra i Nothing Hill.

Ellers er jeg enig med deg. Han er platt og ufin. Man skulle nesten tro at han var typen til å sjekke opp narkovrak på gata for å få seg en avsugning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikter ikke etter å treffe der det svir. Jeg fremlegger saken slik jeg ser det, og noen ganger er det mindre spøkefult, men det er sjelden jeg heller girer meg opp over temaer her på dol.

Men det jeg fremdeles mener er at det er de lettslige trådene du svarer på, og de er veldig ofte skrevet av "gamle travere" som ikke engasjerer seg i noen særlige "alvorlige" saker.

mvh.

Som sagt, det er ofte de trådene du sikter til som jeg svarer på, men det er noe det har blitt med i det siste. Det er grenser for hvor ofte man orker å engasjere seg i de samme seriøse trådene, gang på gang...

Det må for øvrig sies at det er lite interessante seriøse tråder her for tiden, i hvertfall på de forumene jeg er innom. Åpent, sex, samliv og meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ny frisyre i den filmen, så adskillig bedre ut enn i tidligere filmer :-)

Dessuten sa han ikke 'bugger, bugger, bugger' hele tida...

Han er likevel utrolig ekkel! Ser ut som en dust av en barnerumpe. Ikke noe til mannfolk nei, han bruker sikkert LdB-krem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Hugh i veldig få filmer. F.eks. er han bra i Nothing Hill.

Ellers er jeg enig med deg. Han er platt og ufin. Man skulle nesten tro at han var typen til å sjekke opp narkovrak på gata for å få seg en avsugning.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det er ofte de trådene du sikter til som jeg svarer på, men det er noe det har blitt med i det siste. Det er grenser for hvor ofte man orker å engasjere seg i de samme seriøse trådene, gang på gang...

Det må for øvrig sies at det er lite interessante seriøse tråder her for tiden, i hvertfall på de forumene jeg er innom. Åpent, sex, samliv og meldinger.

Du har rett i at det ikke er allverden med spennende tråder nå på sommeren. Men at de samme temaer dukker opp om igjen og om igjen betyr jo at det er mange ulike mennesker som er opptatt av det samme. Og da er det ulike argumenter og diskusjonen tar ulike retninger.

Skjønner at du ikke engasjerer deg -like mye-. Men du har vel noen temaer som engasjerer deg igjen og igjen? Jeg har f.eks. diskutert samliv og er stadig overrasket over hvor like vi er. Det er trist at så mange sliter med "akkurat det samme" og det engasjerer -meg-.

Sånn hei, hopp, og GPP må vel også bli ganske så tamt etter hvert?

synes nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er likevel utrolig ekkel! Ser ut som en dust av en barnerumpe. Ikke noe til mannfolk nei, han bruker sikkert LdB-krem....

Var på kino og så filmen igår. Jeg synes at Hugh er søt jeg. Han passet så utrolig godt til denne filmen, at han må ha en god porsjon selvironi for å takke ja til en slik rolle.

Dessuten kjenner jeg'n ikke som privatperson så jeg kan ikke si så mye om hvem han er. Filmene hans derimot, pleier jeg å like.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i at det ikke er allverden med spennende tråder nå på sommeren. Men at de samme temaer dukker opp om igjen og om igjen betyr jo at det er mange ulike mennesker som er opptatt av det samme. Og da er det ulike argumenter og diskusjonen tar ulike retninger.

Skjønner at du ikke engasjerer deg -like mye-. Men du har vel noen temaer som engasjerer deg igjen og igjen? Jeg har f.eks. diskutert samliv og er stadig overrasket over hvor like vi er. Det er trist at så mange sliter med "akkurat det samme" og det engasjerer -meg-.

Sånn hei, hopp, og GPP må vel også bli ganske så tamt etter hvert?

synes nå

Hva er GPP?

Ja, samlivsforumet hender det at jeg engasjerer meg litt på, men det blir litt for å være hjelpsom, vi vet jo alle hvor kjipe samlivsproblemer kan være, eller rett og slett for å fortelle folk hvor latterlige de egentlig er...

F.eks. er det hårreisende mye svimle damer på samlivsforumet, og siden man sjelden får muligheten til å sette på plasse disse bitchene i RL, så får man gjøre det her.

Har man muligheten i RL så tar man den ofte ikke mens man har sjansen, og angrer på at man gjorde ting på den og den måten, i stedet for å la faenskapet få svi litt.

Mange damer fortjener å høre hvor landet ligger, akkurat som at mange gutter, men guttenes jobb er det ofte ikke min jobb å sett på plass, samtidig som jeg er av den oppfatning at det i de fleste tilfeller er damene som er problemet. Dere er rett og slett lite fornuftige, veldig ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kino og så filmen igår. Jeg synes at Hugh er søt jeg. Han passet så utrolig godt til denne filmen, at han må ha en god porsjon selvironi for å takke ja til en slik rolle.

Dessuten kjenner jeg'n ikke som privatperson så jeg kan ikke si så mye om hvem han er. Filmene hans derimot, pleier jeg å like.

mvh.

Enig, han passa utrolig godt i rollen, kan ikke helt se for meg noen andre i hans sted.

Han var absolutt noe å se på med nytt hår - og som du sier, hvordan han er som menneske vet man egentlig utrolig lite om hvis man skal basere seg på rollefigurene hans. Forøvrig syns jeg rollen i Bridget Jones Diary også må ha vitnet om et snev av selvironi hos den godeste Hugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er GPP?

Ja, samlivsforumet hender det at jeg engasjerer meg litt på, men det blir litt for å være hjelpsom, vi vet jo alle hvor kjipe samlivsproblemer kan være, eller rett og slett for å fortelle folk hvor latterlige de egentlig er...

F.eks. er det hårreisende mye svimle damer på samlivsforumet, og siden man sjelden får muligheten til å sette på plasse disse bitchene i RL, så får man gjøre det her.

Har man muligheten i RL så tar man den ofte ikke mens man har sjansen, og angrer på at man gjorde ting på den og den måten, i stedet for å la faenskapet få svi litt.

Mange damer fortjener å høre hvor landet ligger, akkurat som at mange gutter, men guttenes jobb er det ofte ikke min jobb å sett på plass, samtidig som jeg er av den oppfatning at det i de fleste tilfeller er damene som er problemet. Dere er rett og slett lite fornuftige, veldig ofte..

Det er ofte slik at man formulerer seg skarpere her på dol enn i RL. I alle fall gjør jeg det. For ellers får man lite diskusjoner. Folk er lei av å diskutere seriøst, så da setter jeg ting på spissen noen ganger. Nok om det.

Det er mange dumme meninger her inne. Og ofte gidder jeg ikke å diskutere med de jeg opptatter som gjenomførte bitcher eller idiotiske mannfolk. Men så er der mye sånn midt i mellom og det er artigere. De aller fleste forsvarer seg selv så inni granskauen og de er det litt artig å stille en del spørsmål til. Ofte blir de rett og slett sure, og da kommer det ufine frem.

Når det gjelder kvinner og fornuft er det en kjempespennende diskusjon i seg selv. (ref. også filmen gutter er gutter). Det virker som mange menn vet hva de vil ha, men som barn vet de ikke hva de har godt av (ref. kompisene dine?).

Og om vi kvinner er for kompliserte og fulle av følerier betyr ikke at den mannlige motsatsen med overfladisk og forenkling av problemer ang. f.eks. samliv er noe bedre.

Vente til alle problemene går over av seg selv, er jo ofte en manns løsning. Det er for teit.

mener nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, han passa utrolig godt i rollen, kan ikke helt se for meg noen andre i hans sted.

Han var absolutt noe å se på med nytt hår - og som du sier, hvordan han er som menneske vet man egentlig utrolig lite om hvis man skal basere seg på rollefigurene hans. Forøvrig syns jeg rollen i Bridget Jones Diary også må ha vitnet om et snev av selvironi hos den godeste Hugh.

Ja, absolutt *lol*. Et godt eksempel det med Bridget Jones-filmen.

Og alle driter seg ut av og til, også Hugh Grant som tilsynelatende var plettfri før den prostitusjonssaken. Herlighet, hvor skinnhellige skal vi være da?

Ser ut som han støtter sin venninde i barnefødsel og dåp, så helt idiot kan han vel ikke være?

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...