Gå til innhold

Nytt forum


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    8

  • SierDuDet

    4

  • mettewa

    3

  • Amiga

    3

Mest aktive i denne tråden

Selvsagt! Vel, vi skipper rytmisk sportsgymnastikk, hva?

Hey!!! Som gammel kretsmester i Rytmisk Sportsgymnastikk må jeg protestere på det sterkeste på en eventuell utelatelse av denne estetisk vakre idretten!

Ja til sportsforum med Rytmisk Sportsgymnastikk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg savna deg i touren i dag, *Flire*

Patrice Halgand vant, og det er ingen særlige forandringer i sammendraget. Galdeano har fremdeles den gule trøya.

Ja hvis han har astma så beholder han den vel også regner jeg med! Hvordan går det med Kelme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hey!!! Som gammel kretsmester i Rytmisk Sportsgymnastikk må jeg protestere på det sterkeste på en eventuell utelatelse av denne estetisk vakre idretten!

Ja til sportsforum med Rytmisk Sportsgymnastikk! :-)

Eeehhhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey!!! Som gammel kretsmester i Rytmisk Sportsgymnastikk må jeg protestere på det sterkeste på en eventuell utelatelse av denne estetisk vakre idretten!

Ja til sportsforum med Rytmisk Sportsgymnastikk! :-)

Gisp!! Kretsmester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja hvis han har astma så beholder han den vel også regner jeg med! Hvordan går det med Kelme da?

Kelme henger bra med. Botero ligger på 5 plass, 1.55 etter. Spent på Botero i fjellene, han er litt opp og ned der. Venter store saker av Sevilla, og det skal bli moro å se hva Perez kan varte opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gisp!! Kretsmester?

Jepp. Mange ganger.

Kan fortsatt gå ned i spagaten, gjør det hver gang jeg er full nok, det vil si sist for to uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Mange ganger.

Kan fortsatt gå ned i spagaten, gjør det hver gang jeg er full nok, det vil si sist for to uker siden.

Kanskje jeg kan få se det når du leverer Tobias? Om du ikke leverer han med pakkepost da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelme henger bra med. Botero ligger på 5 plass, 1.55 etter. Spent på Botero i fjellene, han er litt opp og ned der. Venter store saker av Sevilla, og det skal bli moro å se hva Perez kan varte opp med.

Du får krysse fingene da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

jeg er veldig inne i dette med curling, så det kunne vært skøy.

diverse andre sportsgrener suger.

Curling er fascinerende.

Resten av innlegget ditt overser jeg. Hørt på makan.

*snøft*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan få se det når du leverer Tobias? Om du ikke leverer han med pakkepost da.

Jada, du kan få se det, hvis du byr på en skikkelig fyllefest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, du kan få se det, hvis du byr på en skikkelig fyllefest.

Slikt byr jeg selvsagt alltid på. Det er det eneste jeg byr på. Når kommer dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Alle nettsteder med respekt for seg selv burde ha et sportsforum. Det er rett og slett et must. Hmm, jo mer jeg tenker på det, jo mustere blir det.

Helt enig med deg!

Nå har jeg sovet på det i hele natt, og det jeg er helt enig at det allerede nå, etter så kort til, har blitt enda mustere!

Får håpe Webbis hører på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig inne i dette med curling, så det kunne vært skøy.

diverse andre sportsgrener suger.

Curling er ikke noe mer sport enn annen kosting, men jeg er også enig i at det er noe facinerende.

Det er OL sin skyld at jeg synes det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Helt enig med deg!

Nå har jeg sovet på det i hele natt, og det jeg er helt enig at det allerede nå, etter så kort til, har blitt enda mustere!

Får håpe Webbis hører på oss!

H*n har oversett oss så langt. :-/

Psss..lag en tråd til, så kommer jeg ilende til og støtter det eminente forslaget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...