Gå til innhold

Nær ved å besvime(?) - Hvorfor?


Gjest Bondepike på by`n

Anbefalte innlegg

Gjest Bondepike på by`n

Var på tur i dag.

Veninna mi og jeg satt og koste oss med is og ante ingen fare.

Men plutselig svartna det for meg, jeg kaldsvetta og lydene rundt blei liksom fjerne.

La meg rett og slett ned, midt i byen....Følte meg ikke særlig høg i hatten.., men...ville nå unngå å falle.

Jeg blei litt redd, for jeg hadde tatt piercing for noen timer siden.....Kan en eller annen infeksjon gjøre skade SÅ fort? Er helt fin igjen nå, så jeg drar ikke til lege med det, selv om jeg er LITT engstelig.

Det hadde vært litt vondt å sitte, hvor ringen var. Kan svartninga bare være fordi jeg var litt redd, en slags angst?

Eller...fordi jeg var sliten og underernært på søvn og blodsukker og i tillegg menstruerte?

Eller kan det ha med zoloften å gjøre? Har lest at en kan bli svimmel av det, men.....Har ikke merka noe til det før.

Trenger jeg bekymre meg?

Skal jeg nevne det for legen da jeg likevel skal dit om ei uke?

Mon tro om jeg har laHb også, siden jeg ikke spiser noe sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Ottar Grimstad, lege

Du hadde mange gode forslag på hvorfor du ble uvel selv. De fleste opplever nok slike episoder i løpet av livet uten at det behøver være tegn på underliggende sykdom. Jeg synes du skal nevne det for legen din når du likevel er der, og en Hb sjekk høres greit ut.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...