Gå til innhold

Drømmefaenskap


SierDuDet

Anbefalte innlegg

De siste nettene har jeg våset noe helt uten sammenligning. Drømt, rørt, våknet opp svett, deilig, og med bankende hjerte.

Drømmene går alt fra det komplette vannvidd hvor jeg blir angrepet av rasende kuer - kuer av alle dyr på denne klode - jordskjelv som gjør at blokka mi blir revet i filler, at jeg tryner utfor høye skyskrapere fordi jeg jakter på en ufin dame som har drept min kone og mitt barn, og forpester verden med det livsfarlige dopet, Valkyr.

I natt toppet uansett det hele seg, og redselen når jeg våknet i dag tidlig, badet i min egen svette, lignet ingenting.

Det var så ille at ikke engang en kald dusje ville rense tankene ut av mitt sinn.

Denne gangen hadde jeg i følge Mr Blund eller Sandman om du vil (hun dama som kjørte forbi her nå var forresten litt artig, måtte avbryte for å si det..), ordnet meg sånn at jeg skulle bli firebarnsfar! Firebarnsfar til fire barn, og disse 4 hjerteknuserne ville sprette ut av ikke mindre enn 4 forskjellige damer.

4 dolere.

Zirine, tigertrollet, min hemmlige beundrer og Altman, kan dere avkrefte dette vannvidd?

Nei, denne Jon Blund er en lunefull fyr. Han kunne i det minste latt meg drømme når disse 4 små hjerteknuserne ble unnfanget (dog utenom unnfangelsen av barnet til meg og Altman..), men neida. Istedet blir jeg angrepet av rasende husdyr med jur, sinte bitcher som selger dop etter å ha vært så frekk og drept min deilige kone og mitt barn, barnebidragsspøkelset for ikke å snakke om en hel gjeng med andre spøkelser, og når slikt pågår er det rett og slett lite trivsel å sove.

Nei, takke meg til mine Angelina Jolie drømmer, som også de har uteblitt de siste 134 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    48

  • Streken

    9

  • spirito

    8

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

*slenger over en kopp kaffe til SDD i all sympati*

Du er ikke gravid vel? Whawhawha!

Drømmene dine tyder på at du DOLer alt for mye ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slenger over en kopp kaffe til SDD i all sympati*

Du er ikke gravid vel? Whawhawha!

Drømmene dine tyder på at du DOLer alt for mye ;o)

Ja, det siste har du naturligvis helt rett i.

Jeg er allerede på min andre kopp med sterk kaffe, men takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja, er helt hoven i kroppen og trøtt som rakkern sjøl jeg etter en lang natt...Jeg har kjørt bil med alle mine tre barn + en baby som jeg visst har fått, -men som jeg glemmer hele tiden. Ja, så glemte jeg de to eldste også - 4-5 mil hjemmefra -så de måtte gå hele veien (19 og 10 år) hjem, -jeg og minstemann (babyen glemte jeg hjemme) kjørte tilbake og lette etter dem, men de har nok vært og kjøpt is, -Lime-is (?) - så vi fant dem ikke. Da jeg kom hjem hadde gubben hjelp til noe utenfor huset, -og han som hjalp han ville ikke gubben at skulle gå inn, for han var så møkkete - så det stod en sånn pumpekanne med såpe ute på trappa (merkelig lik den som står utenfor toalettanlegget på campingplassen "vår")... Så husket jeg på denne babyen igjen - klokka var blitt 13 - 14 på dagen, og jeg hadde bare latt babyen sove....fy så ekkelt! *grøss*

Trenger litt ungefri snart jeg! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Du savner familie, volvo og gjeld.Og innerst inne vil du kjøpe et småbruk med kyr!

Samtidig vil du leve vilt,uten forplitelser. Siden Altman dukket opp, kan det tyde du er for mye på dol også.

Bortsett fra at du muligens har en hemmelig drøm om homofile utsvevelser.

Det er gjennom drømmene man lærer mye om seg selv, vet du. *s*

Neste sommerjobb burde være som avløser i et fjøs!

Lykke til, jeg tror du trenger det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du savner familie, volvo og gjeld.Og innerst inne vil du kjøpe et småbruk med kyr!

Samtidig vil du leve vilt,uten forplitelser. Siden Altman dukket opp, kan det tyde du er for mye på dol også.

Bortsett fra at du muligens har en hemmelig drøm om homofile utsvevelser.

Det er gjennom drømmene man lærer mye om seg selv, vet du. *s*

Neste sommerjobb burde være som avløser i et fjøs!

Lykke til, jeg tror du trenger det :-)

Avløser i et fjøs?

Det er ille nok å drømme om at Altman og jeg skal få en liten hjerteknuser sammen, om jeg ikke skulle gått rundt med nerver i forhold til at en eller flere sauer hadde gått gravide med mitt avkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ja, er helt hoven i kroppen og trøtt som rakkern sjøl jeg etter en lang natt...Jeg har kjørt bil med alle mine tre barn + en baby som jeg visst har fått, -men som jeg glemmer hele tiden. Ja, så glemte jeg de to eldste også - 4-5 mil hjemmefra -så de måtte gå hele veien (19 og 10 år) hjem, -jeg og minstemann (babyen glemte jeg hjemme) kjørte tilbake og lette etter dem, men de har nok vært og kjøpt is, -Lime-is (?) - så vi fant dem ikke. Da jeg kom hjem hadde gubben hjelp til noe utenfor huset, -og han som hjalp han ville ikke gubben at skulle gå inn, for han var så møkkete - så det stod en sånn pumpekanne med såpe ute på trappa (merkelig lik den som står utenfor toalettanlegget på campingplassen "vår")... Så husket jeg på denne babyen igjen - klokka var blitt 13 - 14 på dagen, og jeg hadde bare latt babyen sove....fy så ekkelt! *grøss*

Trenger litt ungefri snart jeg! :-))

Jeg er noe usikker på om du nå beskriver en drøm eller en faktisk hendelse?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det siste har du naturligvis helt rett i.

Jeg er allerede på min andre kopp med sterk kaffe, men takk for omtanken :)

Jeg er jaggu glad jeg ikke har dine drømmer... Tenke seg til: Taj er overbevist om jeg er deg! Eller rettere: at du er meg..

*gjeesp*

Vet ikke helt hvordan jeg skal se på det, men du burde være stolt! :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jaggu glad jeg ikke har dine drømmer... Tenke seg til: Taj er overbevist om jeg er deg! Eller rettere: at du er meg..

*gjeesp*

Vet ikke helt hvordan jeg skal se på det, men du burde være stolt! :-) hehe

Tror Taj at jeg er deg?

Det har jeg ikke fått meg, men til opplysning så er jo Taj muslim, og med dem vet man jo ikke noe sikkert før det smeller.

Men hvorfor tror hun at jeg er deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt usikker sjøl! :-)

Det er aldri godt å vite, men for alt vi vet så lever vi når vi drømmer, og drømmer når vi tror vi er våkne.

*Filosoferer fælt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri godt å vite, men for alt vi vet så lever vi når vi drømmer, og drømmer når vi tror vi er våkne.

*Filosoferer fælt*

Ja, og når vi dør - så er det ikke noe mer....for alt var en illusjon, og trengs ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og når vi dør - så er det ikke noe mer....for alt var en illusjon, og trengs ikke.

Eller kanskje det faktisk er når vi dør at livet starter?

Hmmm må være hyggelig å tro noe. Jeg tror egentlig ikke på en dritt, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avkreftet! (Men hva drev du med i natt egentlig??)

Jeg prøvde å sove, men våknet stadig vekk av disse drømmene som føk rundt i hodet mitt, men som jeg nå selvsagt ser at ikke hadde rot i virkeligheten! :)

Er det nicket ditt, eller ditt virkelige navn som begynner på C?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Taj at jeg er deg?

Det har jeg ikke fått meg, men til opplysning så er jo Taj muslim, og med dem vet man jo ikke noe sikkert før det smeller.

Men hvorfor tror hun at jeg er deg?

Hun gjør det ja. Og det med muslimer kan jeg tildels være enig i.

Nei, hvorfor hun tror det vet jeg jo ikke. Hun har vel noen vrangforestillinger da? Hvordan det går an skjønner jeg jo ikke, jeg er jo helt stabil, kjekk ung mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør det ja. Og det med muslimer kan jeg tildels være enig i.

Nei, hvorfor hun tror det vet jeg jo ikke. Hun har vel noen vrangforestillinger da? Hvordan det går an skjønner jeg jo ikke, jeg er jo helt stabil, kjekk ung mann...

Hvis du er en helt stabil og kjekk ung mann, så forklarer det nok hvorfor hun tror at du er meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HvemSaDet

Hvis du er en helt stabil og kjekk ung mann, så forklarer det nok hvorfor hun tror at du er meg :)

Ja da blir det nok vanskelig å se forskjell. Hehe...

mvh. Streken

aka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da blir det nok vanskelig å se forskjell. Hehe...

mvh. Streken

aka

Åjassåja, så det er deg det...

Hmmm du skulle ikke tilfeldigvis være min hemmlige beundrer, også?

Og hun som var så søt og hyggelig i drømmen min i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjassåja, så det er deg det...

Hmmm du skulle ikke tilfeldigvis være min hemmlige beundrer, også?

Og hun som var så søt og hyggelig i drømmen min i natt....

Nei, har da aldri trampet rundt i drømmene dine? Håper jeg? Og beundrer? Nei.. vil ikke akkurat si det nei. :-)

Burde jo sagt "Stabil, kjekk, ung og FRISK mann!" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...