Gå til innhold

Drømmefaenskap


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Gjest C ;o)

Jeg prøvde å sove, men våknet stadig vekk av disse drømmene som føk rundt i hodet mitt, men som jeg nå selvsagt ser at ikke hadde rot i virkeligheten! :)

Er det nicket ditt, eller ditt virkelige navn som begynner på C?

:)

Hehe... Det er ikke greit! Kan passe på deg, jeg...

Ang. navn/nick: Jada, begge deler! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    48

  • Streken

    9

  • spirito

    8

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest C ;o)

Nei, har da aldri trampet rundt i drømmene dine? Håper jeg? Og beundrer? Nei.. vil ikke akkurat si det nei. :-)

Burde jo sagt "Stabil, kjekk, ung og FRISK mann!" :-)

Så nå blir jeg forvekslet med en strek!? Jaja, hadde det enda vært så vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det er ikke greit! Kan passe på deg, jeg...

Ang. navn/nick: Jada, begge deler! ;)

Hva er nicket ditt da?

Blir noe nyskjerrig, vet du, + at jeg jo er vandt til at alle disse hemmlige beundrerinnene viser seg å være noen som kødder :)

Hmm... eller for alt jeg vet kan du jo være en mannlig beundrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har da aldri trampet rundt i drømmene dine? Håper jeg? Og beundrer? Nei.. vil ikke akkurat si det nei. :-)

Burde jo sagt "Stabil, kjekk, ung og FRISK mann!" :-)

Frekk er du også. Det er en fin egenskap :)

Men jeg er nogenlunde frisk, selv om jeg ikke har papirer på at jeg er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C ;o)

Hva er nicket ditt da?

Blir noe nyskjerrig, vet du, + at jeg jo er vandt til at alle disse hemmlige beundrerinnene viser seg å være noen som kødder :)

Hmm... eller for alt jeg vet kan du jo være en mannlig beundrer :)

Mannlig beundrer? Å nei, da hadde nok drømmene handlet om noe annet tror (HÅPER!!!) jeg... *rødmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C ;o)

Man vet jo aldri :)

Det er sant! Men jeg er da ingen "stabil, kjekk, ung mann!" Ung stemmer nok, men mann er jeg overhodet ikke!!! (Ikke sist jeg sjekket ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig beundrer? Å nei, da hadde nok drømmene handlet om noe annet tror (HÅPER!!!) jeg... *rødmer*

Jeg fikk trossalt ikke med noe i drømmen før du og de øvrige var gravide, men siden jeg visstnok skulle bli far hadde det visst skjedd ett og annet :)

Si hvem du er før jeg begynner å søke på bokstaven C, for å finne mulige kanditater :)

Alder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant! Men jeg er da ingen "stabil, kjekk, ung mann!" Ung stemmer nok, men mann er jeg overhodet ikke!!! (Ikke sist jeg sjekket ihvertfall)

Det er godt å høre, men enkelte mener jo at jeg har homofile tendenser, så man vet jo som sagt aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C ;o)

Jeg fikk trossalt ikke med noe i drømmen før du og de øvrige var gravide, men siden jeg visstnok skulle bli far hadde det visst skjedd ett og annet :)

Si hvem du er før jeg begynner å søke på bokstaven C, for å finne mulige kanditater :)

Alder da?

Vet ikke helt om jeg likte det med "de øvrige" da, men...

Tror ikke det hjelper så mye om jeg sier hvem jeg er, men... Er en søt og snill blondine på 20 år fra hovedstaden... Noe mer du ville vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C ;o)

Det er godt å høre, men enkelte mener jo at jeg har homofile tendenser, så man vet jo som sagt aldri :)

Hmm... sååå homofile tendenser viste du ikke akkurat i natt... Og natten før den... Og natten før den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekk er du også. Det er en fin egenskap :)

Men jeg er nogenlunde frisk, selv om jeg ikke har papirer på at jeg er det.

Har ikke papirer på det jeg heller, er noenlunde frisk jeg også. Er nok derfor Taj'en tar feil serru :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... sååå homofile tendenser viste du ikke akkurat i natt... Og natten før den... Og natten før den...

Nei nå.. kommer du her og herper tråden mens jeg flørter med SDD?? ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt om jeg likte det med "de øvrige" da, men...

Tror ikke det hjelper så mye om jeg sier hvem jeg er, men... Er en søt og snill blondine på 20 år fra hovedstaden... Noe mer du ville vite?

Men det må jo sies at han ene av de i drømmen var Altman, og siden jeg er rimelig sikker på at jeg ikke tenner på han, så kan man nok si at det ikke hadde så mye å si at det var flere gravide der. Husk at dette var et mareritt :)

Søt, snill, 20 år gammel og blond fra hovedstaden høres jo ganske så perfekt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... sååå homofile tendenser viste du ikke akkurat i natt... Og natten før den... Og natten før den...

Hehe, det er godt å høre, og jeg kan forsikre deg om at jeg er 100 % heterofil, dog uten homofobi så jeg takler å spøke med det :)

Hehe, mulig jeg spøker litt for mye også, for en homofil kompis sender meg meldinger i fylla som ville gjort de fleste gutter svært skeptiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke papirer på det jeg heller, er noenlunde frisk jeg også. Er nok derfor Taj'en tar feil serru :-)

Men du har sikkert vært inne til psykiske vurderinger, og det har aldri jeg vært.. enda...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ned på Max Payne....!

;)

Hehe, du har tydligvis spilt det selv :)

Jeg rundet det for øvrig i går, så nå kutter jeg ned en stund fram til jeg får lyst til å prøve meg på de andre vanskelighetsgrenene.

Det et genialt spill, men siden jeg bare har spilt det, og halflife, så har jeg egentlig ikke så mye å sammenligne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har sikkert vært inne til psykiske vurderinger, og det har aldri jeg vært.. enda...:)

Det har jeg, og slapp jaggu ut igjen... og tror kanskje du hadde hatt nytte av det du óg? Asså.. eller en himla bra drømmetyder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C ;o)

Men det må jo sies at han ene av de i drømmen var Altman, og siden jeg er rimelig sikker på at jeg ikke tenner på han, så kan man nok si at det ikke hadde så mye å si at det var flere gravide der. Husk at dette var et mareritt :)

Søt, snill, 20 år gammel og blond fra hovedstaden høres jo ganske så perfekt ut :)

Hmm... her drømmer jeg om deg flere netter på rad, og svaret jeg får fra deg er at du har mareritt om meg... Det var da positivt...

Men... hvem er du da? Og hva bertyr T?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...