Gå til innhold

Drømmefaenskap


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Gjest C ;o)

Resten av bokstavene er ore, og jeg bor ikke langt fra Bondi. Det tar vel omtrent 10 min å gå ditt :)

Hva trener du på bondi?

Visste ikke at det var treningsmuligheter der nå engang, jeg...

Drev og dansa der en liten stund bare... Tror ikke det er så mye treningsmuligheter der, men hva vet jeg...

Hmm... kanskje jeg har sett deg da, og kanskje det er derfor jeg drømmer om deg nå... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    48

  • Streken

    9

  • spirito

    8

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

Hmm minner meg på at nå som jeg har HD plass må jeg laste ned mer av dem!

Nei, har ikke spilt GTA3, men er det så bra altså?

Jeg fikk inntrykk av at det hadde vært bedre om det ikke hadde vært så tegneserieaktig, men det må sies at jeg bare har sett bilder av spillet.

GTA3 er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev og dansa der en liten stund bare... Tror ikke det er så mye treningsmuligheter der, men hva vet jeg...

Hmm... kanskje jeg har sett deg da, og kanskje det er derfor jeg drømmer om deg nå... ;o)

Hehe, hvordan ser jeg ut i drømmen da?

Nei, du har nok ikke sett meg. Jeg er skjelden på bonditraktene, så sant det ikke er hockeykamp i askerhallen. Da er jeg der om jeg har muligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, har ikke prøvd andre spill enn Max Payne og Halflife.

Maiden så jeg på tv her om dagen. Run to the hills, live, og det bragte i hvertfall tilbake litt minner fra den tiden hvor jeg var maidens største fan. Men det er noen år siden nå, og jeg så dem live når de var på slutten av sin "karriere", i Drammenshallen i 1990, om jeg ikke tar helt feil...

Artig det der.. Når man føler at man er "den største fan'en" til et band, fotball lag, osv. Veldig morsomt..

Maiden er fult i live igjen nå.. Men de er litt for mye pop for meg....

Har du ik prøvd noe annet enn Half-Life og Max Payne?????

UT Å KJØP SPILL....NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTA3 er gøy!

Jeg får høre på deg og set, fornuftige mennesker som dere er, og prøve det etterhvert!

Hvordan er grafikken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig det der.. Når man føler at man er "den største fan'en" til et band, fotball lag, osv. Veldig morsomt..

Maiden er fult i live igjen nå.. Men de er litt for mye pop for meg....

Har du ik prøvd noe annet enn Half-Life og Max Payne?????

UT Å KJØP SPILL....NÅ!

Jeg får vurdere innkjøp av GTA3!

Hehe, jeg hørte knapt på annet enn maiden fra første gang jeg hørte dem. Tror The trooper var den første låten jeg hørte av dem, og etter det kjøpte jeg Iron Maiden, ble litt skuffa når jeg fant ut at Bruce ikke var vokalist i starten, men jeg har kommet til å like deres to første album, selv uten Bruce. Det er vel på disse to albumene, samt The number of the beast, hvor man ser det beste av Maiden.

Som når det gjelder så mange andre ble de dårligere og dårligere med årene, selv om jeg likte Seventh son jævla godt en stund. Men etter det har de bare blitt en parodi på seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vurdere innkjøp av GTA3!

Hehe, jeg hørte knapt på annet enn maiden fra første gang jeg hørte dem. Tror The trooper var den første låten jeg hørte av dem, og etter det kjøpte jeg Iron Maiden, ble litt skuffa når jeg fant ut at Bruce ikke var vokalist i starten, men jeg har kommet til å like deres to første album, selv uten Bruce. Det er vel på disse to albumene, samt The number of the beast, hvor man ser det beste av Maiden.

Som når det gjelder så mange andre ble de dårligere og dårligere med årene, selv om jeg likte Seventh son jævla godt en stund. Men etter det har de bare blitt en parodi på seg selv...

Tja en parodi er å ta hardt i... Dem har blitt snillere og snillere... det har dem... Men en parodi nei...

Jeg solgte sjela min til Iced Earth første gang jeg hørte Something Wicked trilogien...

Kjøp GTA3! vi kommer til å savne deg! ka du gjør den 29-31 juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTA3 er gøy!

Helt enig!!! Dritgøy! Bare kjøre rundt, jobbe litt svart for mafiaen og banke horer! Men det sier jeg bare: hold deg unna triaden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja en parodi er å ta hardt i... Dem har blitt snillere og snillere... det har dem... Men en parodi nei...

Jeg solgte sjela min til Iced Earth første gang jeg hørte Something Wicked trilogien...

Kjøp GTA3! vi kommer til å savne deg! ka du gjør den 29-31 juli?

29-31 juli, da jobber jeg. Jobber fra neste lørdag og fram til og med torsdagen den uka. Til tider 15 timer i døgnet ser jeg her, så det blir en hard uke....

Jeg får skaffe det spillet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C ;o)

Hehe, hvordan ser jeg ut i drømmen da?

Nei, du har nok ikke sett meg. Jeg er skjelden på bonditraktene, så sant det ikke er hockeykamp i askerhallen. Da er jeg der om jeg har muligheten :)

Hva driver du med til vanlig da, sånn bortsett fra å være her på DOL og på hockeykamp i askerhallen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får høre på deg og set, fornuftige mennesker som dere er, og prøve det etterhvert!

Hvordan er grafikken da?

På PS2 er den ihvertfall fin :o)

Har ikke forsøkt å spille på pc, men det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva driver du med til vanlig da, sånn bortsett fra å være her på DOL og på hockeykamp i askerhallen???

Akkurat nå er jeg på jobb.

Til vanlig.. tja, jeg prøver å studere litt, men det har blitt mer og mer halvhjertet. Jeg trener en del, i det minste gjorde jeg det i mange år, men jeg har falt litt av lasset det siste året. Er igang igjen fra høsten, og gleder meg til å trene (vekter) igjen.

Jeg liker å lese, elsker film, vanlige aktiviteter med venner, fester litt for mye (vil enkelte si..) i helgene, og så er jeg alt for mye her. Må sies at jeg når jeg er her så ofte som jeg nå er, er på jobb. Sitter ikke foran PCen hjemme hele dagen for å svare på innlegg her. Der går grensen :)

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På PS2 er den ihvertfall fin :o)

Har ikke forsøkt å spille på pc, men det kommer...

PC er sikkert bedre. Det pleier vel å være det, så vidt jeg har forstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29-31 juli, da jobber jeg. Jobber fra neste lørdag og fram til og med torsdagen den uka. Til tider 15 timer i døgnet ser jeg her, så det blir en hard uke....

Jeg får skaffe det spillet :)

Det må du vettu :)

Stikk innom Sound Of Noise og kjøp "Demons & Wizards" albumet, Iced Earth - Something Wicked, Burnt Offerings, og Horror Show. også :)

Så kjøper du meg mange Death plater og sender det til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!! Dritgøy! Bare kjøre rundt, jobbe litt svart for mafiaen og banke horer! Men det sier jeg bare: hold deg unna triaden!!!

Har du prøvd å fly det småflyet? Hvis du flyr langt nok, vil du finne et spøkelsesby (bug i spillet?) uti vannet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor si opp jobben og forbli singel for alltid pga GTA3? Hmm...

Fordi man blir hekta, får ikno annet gjort....... Er helt sant! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC er sikkert bedre. Det pleier vel å være det, så vidt jeg har forstått :)

Neineineineinei...du tar helt feil...ps2 er myyye morsommere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du vettu :)

Stikk innom Sound Of Noise og kjøp "Demons & Wizards" albumet, Iced Earth - Something Wicked, Burnt Offerings, og Horror Show. også :)

Så kjøper du meg mange Death plater og sender det til meg :)

Hehe, jeg tror du må stå for CD-innkjøpet selv :)

Men jeg tror jeg laster ned albumene først, så får vi se hva som skjer og om jeg faller for dem eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineineineinei...du tar helt feil...ps2 er myyye morsommere!

Jeg har knapt spilt på det, men jeg har registrert at enkelte kompiser har blitt helt rabiate og har knapt gjort annet etter at de har fått det i hus...

Huff nei, jeg liker bedre å styre med tastatur og mus, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror du må stå for CD-innkjøpet selv :)

Men jeg tror jeg laster ned albumene først, så får vi se hva som skjer og om jeg faller for dem eller ikke :)

Jeg har 100 heavy album (nøyaktig faktisk:). og jeg har betalt for dem alle :)

Men, men... jaja. Sviker ;D

Skal kjøpe plater når jeg kommer til Oslo 29'ende jeg. :)

E tusenfryd verdt et besøk, og Imax'en? andre plasser jeg bør se? E strøket alle snakker om verdt et besøk?

Hakke peil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...