Gå til innhold

Drømmefaenskap


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Gjest C ;o)

Nei nå.. kommer du her og herper tråden mens jeg flørter med SDD?? ;-)))

Ja, beklager så mye da! Kan du noengang tilgi meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    48

  • Streken

    9

  • spirito

    8

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

Det har jeg, og slapp jaggu ut igjen... og tror kanskje du hadde hatt nytte av det du óg? Asså.. eller en himla bra drømmetyder!

Jeg får spørre NHD om han gidder å analysere drømmene mine, men sist jeg skrev innlegg der, da om et Elton John-avighetsproblem, mente han at jeg hadde behov for snarlig medisinering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, beklager så mye da! Kan du noengang tilgi meg?

Spørs... *s*

*hvisker*

Prøver bare å finne noe jeg kan klemme noen kroner ut av ham om noen år på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... her drømmer jeg om deg flere netter på rad, og svaret jeg får fra deg er at du har mareritt om meg... Det var da positivt...

Men... hvem er du da? Og hva bertyr T?

Hehe, det var ikke deg jeg hadde mareritt om, men 4 gravide doldamer. En gravid dol dame er mer enn nok til å få angst, men fire er jo 4 ganger verre :)

Jeg begynte som sagt, desverre, og drømme etter at jeg hadde gjort deg gravid :)

Jeg er en gutt på 27 fra asker, 184 cm høy, mørk blond, brune øyne, og ellers veldig hyggelig og grei.

T'en var intet ringere enn den første bokstaven i mitt fornavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har tydligvis spilt det selv :)

Jeg rundet det for øvrig i går, så nå kutter jeg ned en stund fram til jeg får lyst til å prøve meg på de andre vanskelighetsgrenene.

Det et genialt spill, men siden jeg bare har spilt det, og halflife, så har jeg egentlig ikke så mye å sammenligne med :)

Jeg runda det aldri... Men spilte langt nok til å kjenne igjen deler av drømmen din.....;)

Andre spill jeg kan anbefale er: Unreal Tournament, Aliens VS Predator spilla. og slike spill.

Jeg drømte at jeg kom for sent til bussan som sku te Wacken i natt.. Våkna i en damm av svette, og et hjerte som dundra og dundra... Var helt grusomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runda det aldri... Men spilte langt nok til å kjenne igjen deler av drømmen din.....;)

Andre spill jeg kan anbefale er: Unreal Tournament, Aliens VS Predator spilla. og slike spill.

Jeg drømte at jeg kom for sent til bussan som sku te Wacken i natt.. Våkna i en damm av svette, og et hjerte som dundra og dundra... Var helt grusomt....

Høres ut som fyllenerver, ikke bra! :)

Unreal har jeg hørt at jeg jævla bra, men jeg tør ikke å kaste meg på spill-bølgen, det er en direkte vanedannende greie, som jeg har respekt for! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får spørre NHD om han gidder å analysere drømmene mine, men sist jeg skrev innlegg der, da om et Elton John-avighetsproblem, mente han at jeg hadde behov for snarlig medisinering.

Må høre på NHD, han har jo faglige kvalifikasjoner. Bache XO er jo en jævla bra medisin mot tungsinn og vrangforestillinger? Med min smule faglige innsikt ville jeg nok ordinere 200ml hver kveld. Så kan du, hvis du føler for det, øke dosen ved behov! Men aldri over 700 ml, det er veldig, veldig viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som fyllenerver, ikke bra! :)

Unreal har jeg hørt at jeg jævla bra, men jeg tør ikke å kaste meg på spill-bølgen, det er en direkte vanedannende greie, som jeg har respekt for! :)

Hehehe... prøv GTA3... si opp jobben, og forbli single for alltid....;)

Jeg holder på å bestille flybillett nå... Huff... var sånn fær Iced Earth konserten også...

Men FY SØREN ICED EARTH REIV BRA!!! SINNSYKT! (måtte bare si det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må høre på NHD, han har jo faglige kvalifikasjoner. Bache XO er jo en jævla bra medisin mot tungsinn og vrangforestillinger? Med min smule faglige innsikt ville jeg nok ordinere 200ml hver kveld. Så kan du, hvis du føler for det, øke dosen ved behov! Men aldri over 700 ml, det er veldig, veldig viktig...

Nå forstår jeg at Taj tror du er meg.

Det trikset du bruker, nemlig BackeXO er noe jeg også bruker om ting går i mot. Det er ikke ofte det skjer, og nå har jeg vel ikke hatt en Backe XO i hus på snart et år, men ingenting kurerer f.eks. kjærlighetssorg like raskt som en BGXO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... prøv GTA3... si opp jobben, og forbli single for alltid....;)

Jeg holder på å bestille flybillett nå... Huff... var sånn fær Iced Earth konserten også...

Men FY SØREN ICED EARTH REIV BRA!!! SINNSYKT! (måtte bare si det)

Hmm minner meg på at nå som jeg har HD plass må jeg laste ned mer av dem!

Nei, har ikke spilt GTA3, men er det så bra altså?

Jeg fikk inntrykk av at det hadde vært bedre om det ikke hadde vært så tegneserieaktig, men det må sies at jeg bare har sett bilder av spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina

Hehehe... prøv GTA3... si opp jobben, og forbli single for alltid....;)

Jeg holder på å bestille flybillett nå... Huff... var sånn fær Iced Earth konserten også...

Men FY SØREN ICED EARTH REIV BRA!!! SINNSYKT! (måtte bare si det)

Hvorfor si opp jobben og forbli singel for alltid pga GTA3? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm minner meg på at nå som jeg har HD plass må jeg laste ned mer av dem!

Nei, har ikke spilt GTA3, men er det så bra altså?

Jeg fikk inntrykk av at det hadde vært bedre om det ikke hadde vært så tegneserieaktig, men det må sies at jeg bare har sett bilder av spillet.

Kjøp heller platan du..... Trenger ingen HD plass for det.

GTA3 må prøves, det er så sinnsykt konge!

Har du forresten hørt Demons & Wizards?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C ;o)

Hehe, det var ikke deg jeg hadde mareritt om, men 4 gravide doldamer. En gravid dol dame er mer enn nok til å få angst, men fire er jo 4 ganger verre :)

Jeg begynte som sagt, desverre, og drømme etter at jeg hadde gjort deg gravid :)

Jeg er en gutt på 27 fra asker, 184 cm høy, mørk blond, brune øyne, og ellers veldig hyggelig og grei.

T'en var intet ringere enn den første bokstaven i mitt fornavn.

Hvor i Asker befinner så du deg da? Har vært endel i asker i det siste... På Bondi skole og trent... Men det er vel omtrent det eneste stedet i Asker jeg vet om da...

Og resten av bokstavene er... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp heller platan du..... Trenger ingen HD plass for det.

GTA3 må prøves, det er så sinnsykt konge!

Har du forresten hørt Demons & Wizards?

Nei, jeg tror ikke jeg har hørt Dem.

Var du forresten klar over at judas priest har ny vokalist? Jeg visste det faen meg ikke, jeg, noe som tilsier at jeg er jævla dårlig oppdatert i forhold til heavy metal.

Så en låt på tv her om dagen som jeg faktisk syntes var ok, helt til sjokket tok meg og det sto "judas priest" nederst i hjørnet, og fyren som sang var en ung jævel av en mann.

Søkte på nettet og fant ut at Rob hadde gitt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C ;o)

Spørs... *s*

*hvisker*

Prøver bare å finne noe jeg kan klemme noen kroner ut av ham om noen år på...

Hmm... skulle gjerne hatt tak i noen kroner jeg også... Tror nok ikke jeg kan hjelpe deg så mye med den saken, men kanskje vi kan finne noen i fellesskap... To hoder tenker bedre enn ett defekt, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke jeg har hørt Dem.

Var du forresten klar over at judas priest har ny vokalist? Jeg visste det faen meg ikke, jeg, noe som tilsier at jeg er jævla dårlig oppdatert i forhold til heavy metal.

Så en låt på tv her om dagen som jeg faktisk syntes var ok, helt til sjokket tok meg og det sto "judas priest" nederst i hjørnet, og fyren som sang var en ung jævel av en mann.

Søkte på nettet og fant ut at Rob hadde gitt seg...

Rob har da ik gitt seg! han har solo karriere.. Og jeg tror han unge kisn har vært med siden 1990 ca.... Hvist jeg ik tar helt feil da...

Demons & Wizards er solo prosjektet til Hansi Kürsch (Blind Guardian) og Jon Schaffer (Iced Earth)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Asker befinner så du deg da? Har vært endel i asker i det siste... På Bondi skole og trent... Men det er vel omtrent det eneste stedet i Asker jeg vet om da...

Og resten av bokstavene er... ?

Resten av bokstavene er ore, og jeg bor ikke langt fra Bondi. Det tar vel omtrent 10 min å gå ditt :)

Hva trener du på bondi?

Visste ikke at det var treningsmuligheter der nå engang, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rob har da ik gitt seg! han har solo karriere.. Og jeg tror han unge kisn har vært med siden 1990 ca.... Hvist jeg ik tar helt feil da...

Demons & Wizards er solo prosjektet til Hansi Kürsch (Blind Guardian) og Jon Schaffer (Iced Earth)

Ja, jeg fikk med at han som vel kaller seg for Ripper har vært med på i hvertfall to plater. Er derfor jeg ble noe imponert over at jeg ikke hadde fått det med meg...

Uansett, Judas Priest uten Rob er langt verre enn Maiden uten Bruce.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk med at han som vel kaller seg for Ripper har vært med på i hvertfall to plater. Er derfor jeg ble noe imponert over at jeg ikke hadde fått det med meg...

Uansett, Judas Priest uten Rob er langt verre enn Maiden uten Bruce.

Har egentlig ikno forhold til Judas Priest jeg... Eneste sangan jeg har hørt er: Painki(ll)er (Death hadde coverlåt), The Ripper (Iced Earth coverlåt), og Beyond The Realms Of Death (KONGESANG!)

Du burde høre Apocrypha også! ganske ukjent band, men fy for en trommis!

Har mer sansen for Maiden enn Priest jeg :)

Prøvd Carmageddon 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikno forhold til Judas Priest jeg... Eneste sangan jeg har hørt er: Painki(ll)er (Death hadde coverlåt), The Ripper (Iced Earth coverlåt), og Beyond The Realms Of Death (KONGESANG!)

Du burde høre Apocrypha også! ganske ukjent band, men fy for en trommis!

Har mer sansen for Maiden enn Priest jeg :)

Prøvd Carmageddon 2?

Nope, har ikke prøvd andre spill enn Max Payne og Halflife.

Maiden så jeg på tv her om dagen. Run to the hills, live, og det bragte i hvertfall tilbake litt minner fra den tiden hvor jeg var maidens største fan. Men det er noen år siden nå, og jeg så dem live når de var på slutten av sin "karriere", i Drammenshallen i 1990, om jeg ikke tar helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...