Gå til innhold

Norges mest patetisk musikker...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Kenneth Sivertsen!

Her ramses alle gutta som har kommet på kant med Eia og Tufte opp, og jeg kan si meg enig i at han er en uspiselig fyr, men siden jeg ikke har hørt musikken hans så kan jeg ikke uttale meg om annet enn han som person.

Og som person er han selvsagt helt horribel.

Litt lik Finn, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    37

  • spirito

    17

  • birdie

    11

  • flisa

    10

Mest aktive i denne tråden

Han har nå sitt navn i skolebøkene, noe som vel i framtiden vil være en forklaring på at så mange unge blir narkomane, mens han egentlig burde hatt et bilde av seg i norsk ordboka, ved siden av ordet "patetisk".

I tillegg til bildet kunne de lagt inn en lydgreie også. Av den typen man får i bursdagkort. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en pub i byen på lørdag som het Elvis. De spilte bare Elvis musikk, og selv om det ble litt sløvt i lengden, spesielt fordi det virket som om de spilte en EP eller noe sånt om og om igjen for jeg hørte i hvertfall en av sangene der 3 ganger i løpet av den timen vi var der.

Men Elvis er til tider kult, men bare til tider.

In the ghetto er for øvrig hans beste låt!

Hah, det var den jeg hørte på!

Den er så fin, selv om jeg ikke heeelt trives med de der syngedamene i bakgrunnen. Ellers elsker jeg Always on my mind, kjæresten sendte meg den en gang vi hadde krangla. Åhh, sååå romantisk *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Sivertsen!

Tja, KS har i det minste et vanvittig musikalsk talent. Ikke mange som mestrer så vide genre som jazz, pop, klassisk OG satire i den grad den mannen gjør. At privatlivet hans dessverre halter av gårde bør ikke ha noe å si for oppfatningen av ARTISTEN Kenneth Sivertsen.

Fanhilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til bildet kunne de lagt inn en lydgreie også. Av den typen man får i bursdagkort. Hehe

hehe, nei, jeg vil ikke høre på noen av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, KS har i det minste et vanvittig musikalsk talent. Ikke mange som mestrer så vide genre som jazz, pop, klassisk OG satire i den grad den mannen gjør. At privatlivet hans dessverre halter av gårde bør ikke ha noe å si for oppfatningen av ARTISTEN Kenneth Sivertsen.

Fanhilsen,

Hans ekle opptreden som person gjør at jeg ikke hæler NOE som har med fyren å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, det var den jeg hørte på!

Den er så fin, selv om jeg ikke heeelt trives med de der syngedamene i bakgrunnen. Ellers elsker jeg Always on my mind, kjæresten sendte meg den en gang vi hadde krangla. Åhh, sååå romantisk *sukk*

Da har du minner fra den, og da blir den selvsagt bra!

Men bare vent, hvis det blir slutt mellom dere en dag så blir plutselig den sangen elendig! :)

Faktisk så er jeg usikker på hvilken låt du snakker om, så stor Elvisfan er jeg trossalt ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, det var den jeg hørte på!

Den er så fin, selv om jeg ikke heeelt trives med de der syngedamene i bakgrunnen. Ellers elsker jeg Always on my mind, kjæresten sendte meg den en gang vi hadde krangla. Åhh, sååå romantisk *sukk*

Elvis var forøvrig en drittsekk - Finn Kalvik fremstår i verste fall kun som patetisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans ekle opptreden som person gjør at jeg ikke hæler NOE som har med fyren å gjøre.

Synd, da går du bl.a. glipp av et par svært gode jazzplater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du minner fra den, og da blir den selvsagt bra!

Men bare vent, hvis det blir slutt mellom dere en dag så blir plutselig den sangen elendig! :)

Faktisk så er jeg usikker på hvilken låt du snakker om, så stor Elvisfan er jeg trossalt ikke :)

Ikke jeg heller, har tre Elvis-sanger, det er In the ghetto, Always on my mind og Can't help falling in love with you.

Ellers hører jeg mest på filmmusikk jeg. Også digger jeg Queen...hemningsløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvis var forøvrig en drittsekk - Finn Kalvik fremstår i verste fall kun som patetisk..

Mulig det, jeg ble aldri kjent med han, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller, har tre Elvis-sanger, det er In the ghetto, Always on my mind og Can't help falling in love with you.

Ellers hører jeg mest på filmmusikk jeg. Også digger jeg Queen...hemningsløst!

Queen har noe bra, men de har aldri vært mine store favoritter.

Det hender det finnes bra filmmusikk, men alt for skjelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- men Finn Kalvik kjenner du..? ;o)

Har ikke sagt noe om Finn Kalvik som person, har jeg vel? Har bare kritisert musikken jeg, og den kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen har noe bra, men de har aldri vært mine store favoritter.

Det hender det finnes bra filmmusikk, men alt for skjelden :)

Hans Zimmer er bra :o)

(men den regla har du hørt før..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Zimmer er bra :o)

(men den regla har du hørt før..)

Det har jeg, og jeg vet fortsatt ikke hvem Zimmer er, selv om navnet hørtes kjent ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig med deg.

Det utrolige er jo at han har klart seg i alle år.

Det mest talentløse er jo at han slenger seg på 'jeg vil bli kunstner fordi det er så kult' bølgen. Dvs. er jo mulig han har talent - hva vet jeg - men bildene ser helt tragisk ut.

Men visesang er jo tragisk uansett !!

Han fortalte på tv hvordan han maler.....han forstørrer fotgrafier -og så maler han oppå.-......er ikke DET tragisk, så vet ikke jeg...

Han er bein-ekkel!

NESTEN like ekkel som Vidar Lønn Arnesen, men det skal jo litt til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Sivertsen!

Nei han er KNALL! :-) HAr du sett han parodierer? Han er FIIIIIIIN, mye finere enn den dama han ikke har mer - Hun Synnøvesolbakken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...