Gå til innhold

Norges mest patetisk musikker...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Hmm.. skal man følge opp resonnementet ditt - hvor mange av sangene Elvis fremførte hadde han skrevet sjøl? I det minste laget teksten til?

Hihihi.. *krangle*

Den her kommer du ikke noen vei med, birdie. Du kan ikke sammenligne Elvis og hans musikk med denne patetiske sang-voldtektsmannen her.

Det blir ikke verre enn Finn Kalvik. Det er ikke mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    37

  • spirito

    17

  • birdie

    11

  • flisa

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest men ikke fan av ham

Ja, det er mulig han er patetisk, men stakkars mannen han kan jo ikke noe for at tusenvis av nordmenn kjøper platene hans.

Hvem er mest patetisk til syvende og sist tro....

Men han er ganske hyggelig, har så vidt snakka med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ikke være helt patetisk når han har funnet en måte å tjene gode penger på. Men jeg er enig med deg, talentet hans er knapt hakket bedre enn Heidi Hauge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig han er patetisk, men stakkars mannen han kan jo ikke noe for at tusenvis av nordmenn kjøper platene hans.

Hvem er mest patetisk til syvende og sist tro....

Men han er ganske hyggelig, har så vidt snakka med ham.

De som kjøper platene er selvsagt mest patetiske.

Men det blir lissom litt vanskelig å skjelle ut dem, i hvertfall med navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kan ikke være helt patetisk når han har funnet en måte å tjene gode penger på. Men jeg er enig med deg, talentet hans er knapt hakket bedre enn Heidi Hauge.

Han har bare hatt flax.

Menmen.. det var egentlig musikkferdighetene hans som var talentløse. Det er godt mulig at han selv også mener han er elendig, men at han gjør det for å tjene penger.

Det er hans holdninger der han på død og liv skal få fram at han er "pensum på skolen" i enhver diskusjon som gjør fyren så håpløs at han burde vært stilt for krigsrett. I det minste for musikkretten, og det hadde fantes noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars folk...

Nei, nå er det en rask middag!

Sånn Toro kyllingssuppe - som er i een todelt pose med krutonger i den ene delen - er visst sabla godt, sa datra mi.....jeg handla inn noe til henne, stakkars hun er alenemamma (som kjøper seg klær i stedet) :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn Toro kyllingssuppe - som er i een todelt pose med krutonger i den ene delen - er visst sabla godt, sa datra mi.....jeg handla inn noe til henne, stakkars hun er alenemamma (som kjøper seg klær i stedet) :-))

Bedre enn å kjøpe Finn Kalvik til henne, i det minste.

Dessuten er tomatsuppe ganske digg i ny og ne, men du må be henne bruke hardkokt egg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn å kjøpe Finn Kalvik til henne, i det minste.

Dessuten er tomatsuppe ganske digg i ny og ne, men du må be henne bruke hardkokt egg til :)

Hos oss er det slitsomt med tomatsuppe, -jeg vil ha winerpølsebiter i , en vil ha makaroni så det "svupper", en vil ha brødbiter og ost, og en vil ha kokte egg...

Det blir med winerpølsebiter i...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det slitsomt med tomatsuppe, -jeg vil ha winerpølsebiter i , en vil ha makaroni så det "svupper", en vil ha brødbiter og ost, og en vil ha kokte egg...

Det blir med winerpølsebiter i...:-)

Takk for mail, skal svare deg etterpå.

Trenger litt søvn akkurat nå. Hele dagen forran PCen på jobben har gjort meg noe sliten, så nå når jeg ikke lenger får betalt for å sitte her så tror jeg at jeg tar en velfortjent time på øyet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mail, skal svare deg etterpå.

Trenger litt søvn akkurat nå. Hele dagen forran PCen på jobben har gjort meg noe sliten, så nå når jeg ikke lenger får betalt for å sitte her så tror jeg at jeg tar en velfortjent time på øyet :)

Gjør det du, jeg er helt kvalm av alle cashew-nøttene - skal nå ut og se på to brukte stressless....som vi kan få - vi er none skikkelige fillekremmere! *s*

SOV GODT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Norges, derimot, smarteste musiker må være Øystein Sunde. Han har skrevet en låt, med 1000 forskjellige tekster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig han er god i senga, men det vet jeg heldigvis ikke noe om. Så de minnene skal du få ha for deg selv!

:)

Døh, det var ikke personen F.K, men hans viser som ga gode sommerminner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig. Muligens fordi en av mine tidligste musikalske sysler var å høre på En tur rundt i byen og Min onkel triller piller på platespelleren til broren min. Jeg var 3-4-5 år gammal:-)

En annen ting er at han er en fyr som trur på det han holder på med. Det er det ikke alle artister du kan si om. De som til en hver tid skal være trendy til dømes, og som snur kappa etter vinden, er mye mer patetiske.

Jeg var dessuten så heldig å intervjue han for noen år siden, og jeg oppfatta Finn som en veldig sårbar, ærlig, real, sympatisk, og fin fyr. Og med et hjerte som brenner for det han holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Norges, derimot, smarteste musiker må være Øystein Sunde. Han har skrevet en låt, med 1000 forskjellige tekster.

Jeg er faktisk helt enig med deg. Sunde er genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, det var ikke personen F.K, men hans viser som ga gode sommerminner:-)

Du er ikke like god til å ro som meg. Den der var syltynn, og det vet vi begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke like god til å ro som meg. Den der var syltynn, og det vet vi begge to! :)

Ok da. Jeg har i all fall ei venninne som ligner litt på ham. Lyst halvlangt hår, og knekk på nesen :-)

Det er da noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...