Wulfi Skrevet 20. juli 2002 Skrevet 20. juli 2002 Etter ordre fra Set , så har jeg nå lasta ned mIRC. So kommer den der lista frem , den med masse forskjellige sånne chatte-steder. Jeg skriver #Nattprat i det hvite feltet ,og kommer inn et sted hvor det ALLTID bare er to stykker. (Som attpå til er "borte") Så jeg sender en sms til en annen rangler for å høre om vedkommende er på ranglere ,og evt hvem som er der. Får sms tilbake hvor "rangleren" forteller at de er 7 stykker. Ingen av de to nickene jeg havnet sammen med er på nattprat. Noen som har noe glupt å si som gjør at jeg kommer meg inn til de andre ? 0 Siter
citoyen Skrevet 20. juli 2002 Skrevet 20. juli 2002 Det finnes massevis av ulike nettverk. Du skal inn på serveren chat.primenetwork.net Den enkleste måten å gjøre det på er egentlig å lukke påkoblingsdialogen (med OK) og så skrive /server chat.primenetwork.net og trykke enter. Når du er koblet på går du inn på #nattprat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.