Lionn Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Skrevet 21. juli 2002 Men jeg tør ikke fly. Skummelt det. Flyet kan dette ned. Tøffe, tøffe toget. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Tøffe, tøffe toget. Tog krasjer. Det er ikke lett det her. 0 Siter
Lionn Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Skrevet 21. juli 2002 Tog krasjer. Det er ikke lett det her. En fottur over vidda vil nok gjøre deg godt. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 En fottur over vidda vil nok gjøre deg godt. Vi får se da vettu! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Betyr det at du har en haug med kyllinger i magen? Liten sjangs for det, men jeg kan vente til det blir et foster inni, så blir det mer å tygge på, liksom. Et spørsmål: er egg et skalldyr ? 0 Siter
molli Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Liten sjangs for det, men jeg kan vente til det blir et foster inni, så blir det mer å tygge på, liksom. Et spørsmål: er egg et skalldyr ? Et spørsmål: er egg et skalldyr ? NEI ! :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Skrevet 21. juli 2002 Liten sjangs for det, men jeg kan vente til det blir et foster inni, så blir det mer å tygge på, liksom. Et spørsmål: er egg et skalldyr ? Forsåvidt ikke. 0 Siter
Melaisa Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Hva drømte du? Om mer søvn. Og onanering. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Men råttne bananer har de i det minste. De har rimelig bra utvalg i råttent. På den annen side, prix-butikken som ligger litt nærmere meg enn rema, troner på toppen med råtne, forlengst utgåtte matvarer, høye priser, fisk som ligger i frysedisken med plast som har falt av, elendig service, sure medarbeidere som gjerne heller røyker på bakrommet enn sitter i kassa, og null utvalg. Da velger jeg heller rema-butikken min, der betjeningen smiler, utvalger utrolig nok er MYE bedre, og de fisker frem frukt som enda ikke er gammel dersom man spør :-) Er faktisk ikke så mye gammel frukt der heller, og kjemisk renset for utgåtte ting. Vi får gjerne med oss twist i kassa når vi handler, eller ballonger til vesla. Mulig jeg er særdeles uheldig med min prix, og mycket heldig med min rema :-) Nærmeste "ordentlige" butikk ligger for langt å gå borte. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Et spørsmål: er egg et skalldyr ? NEI ! :-) Det er derfor alle ser seg rundt når jeg sier vi skal ha skalldyr til frokost. 0 Siter
Lionn Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Skrevet 22. juli 2002 De har rimelig bra utvalg i råttent. På den annen side, prix-butikken som ligger litt nærmere meg enn rema, troner på toppen med råtne, forlengst utgåtte matvarer, høye priser, fisk som ligger i frysedisken med plast som har falt av, elendig service, sure medarbeidere som gjerne heller røyker på bakrommet enn sitter i kassa, og null utvalg. Da velger jeg heller rema-butikken min, der betjeningen smiler, utvalger utrolig nok er MYE bedre, og de fisker frem frukt som enda ikke er gammel dersom man spør :-) Er faktisk ikke så mye gammel frukt der heller, og kjemisk renset for utgåtte ting. Vi får gjerne med oss twist i kassa når vi handler, eller ballonger til vesla. Mulig jeg er særdeles uheldig med min prix, og mycket heldig med min rema :-) Nærmeste "ordentlige" butikk ligger for langt å gå borte. Prixen her er faktisk hakket verre enn Rema også, og Rema her er skikkelig ille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.