Gå til innhold

Dagens etappe - til dem det måtte angå ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

21/7: 14. etappe: Lodève - Mont Ventoux, 221 km

Det er nesten dårlig gjort av arrangørene å la rittets nest lengste etappe slutte på legendariske Mont-Ventoux! Først venter 200 flate km. Trolig vil noen ufarlige ryttere jobbe hardt for å få et stort forsprang. Et forsprang som kanskje er stort nok til å holde unna for de jagende klatreekspertene opp den "skallede" fjellet. Et fjell som har krevd sine ofre. Det var her engelskmannen Tom Simpson døde i 1967. Flere mil før stigningen starter kan syklistene se fjellet. Deprimerende for enkelte, inspirerende for andre. Skal man garantere spenning på en etappe er dette et godt valg.

For 2 år siden fikk Armstrong juling av/ga bort Armstrong bort seieren (velg selv) til Marco Pantani på de siste 15-20 m. Om Armstrong er med i tetgruppa på toppen tror vi han vinner. Han har nok veldig lyst til å vinne akkurat denne etappen.

(fra syklingensverden.com)

De av dere som har Eurosport; ikke gå glipp av dette da! Sendinga begynner kl 15.00

Fortsetter under...

*Hmphfr*

Kan jo være det er NOEN som er interesserte da, vettu.

Spennende etappe forresten, det fjellet er helt rått!

Åssen gikk det med Lillebror & Snuppa ? Kom de seg inn i Sverige uten å bli stoppa ?

Vi har hatt besøk av MT & Chris i dag. Har bada og malt noen dører :-) DEILIG i sjøen !!!!

Gjest retvizan

Åssen gikk det med Lillebror & Snuppa ? Kom de seg inn i Sverige uten å bli stoppa ?

Vi har hatt besøk av MT & Chris i dag. Har bada og malt noen dører :-) DEILIG i sjøen !!!!

De var kommet forbi Skien sist jeg snakka med dem, men de stopper i Oslo og blir ihvertfall til i morgen. Snuppa har sannsynligvis fått brennkopper, (se eget innlegg på foreldre-småbarn) men håper ikke dette stikker altfor mye kjepper i hjula for dem.

Tenker det var deilig i sjøen, ja, virkelig varmt i dag. Noe nytt ang Shannon?

*Hmphfr*

Kan jo være det er NOEN som er interesserte da, vettu.

Spennende etappe forresten, det fjellet er helt rått!

Barnematfor pedaltråkkere, bare om å gjøre å ha det beste legeteamet:-) Hva gjør de pokkers bilene der når det er sykkelløp? *ert*

Annonse

De var kommet forbi Skien sist jeg snakka med dem, men de stopper i Oslo og blir ihvertfall til i morgen. Snuppa har sannsynligvis fått brennkopper, (se eget innlegg på foreldre-småbarn) men håper ikke dette stikker altfor mye kjepper i hjula for dem.

Tenker det var deilig i sjøen, ja, virkelig varmt i dag. Noe nytt ang Shannon?

Ska sei ...!

Ikke noe nytt med Shannon. Hun går på beite og ser helt normal ut...

Gjest retvizan

Barnematfor pedaltråkkere, bare om å gjøre å ha det beste legeteamet:-) Hva gjør de pokkers bilene der når det er sykkelløp? *ert*

Har nådd et punkt hvor jeg nærmest håper at den Armstrong-maskina er dopa. Tross alt bedre å være et dophue enn en umenneskelig robot. Mannen viser jo aldri svakhetstegn! ALDRI. Ser ikke ut til at han trenger laget sitt engang, i dag datt hele laget av lasset da det ennå var mer enn 10 km igjen.

*rister på hue*

På den annen side; ingen er blitt - og blir - testa mer enn Armstrong. De lagrer til og med blodprøvene hans, og tester på nytt etterhvert som nye testmetoder blit utvikla.

Faen, den mannen ødelegger hele spenninga. :-/

Bilene? He, he, de kan spøke de.....

Har nådd et punkt hvor jeg nærmest håper at den Armstrong-maskina er dopa. Tross alt bedre å være et dophue enn en umenneskelig robot. Mannen viser jo aldri svakhetstegn! ALDRI. Ser ikke ut til at han trenger laget sitt engang, i dag datt hele laget av lasset da det ennå var mer enn 10 km igjen.

*rister på hue*

På den annen side; ingen er blitt - og blir - testa mer enn Armstrong. De lagrer til og med blodprøvene hans, og tester på nytt etterhvert som nye testmetoder blit utvikla.

Faen, den mannen ødelegger hele spenninga. :-/

Bilene? He, he, de kan spøke de.....

Rist på hue de, men se sprinterne i 80 åra, det fantes ikke dopingtester som klarte å ta dem, legevitenskapen går fremover, snart bare resurssvake land som ikke blir tat i doping. Snart fødes spesialister på sykling som broilere.*lol*

2. De bilene irriterer meg, farlige, idiotisk og unødvendig.

Det blir som om skiløperne skulle ha hver sin følgesnøskuter i løypa, er det bra? *lol*

Er full av faan idag:-)

Gjest retvizan

Rist på hue de, men se sprinterne i 80 åra, det fantes ikke dopingtester som klarte å ta dem, legevitenskapen går fremover, snart bare resurssvake land som ikke blir tat i doping. Snart fødes spesialister på sykling som broilere.*lol*

2. De bilene irriterer meg, farlige, idiotisk og unødvendig.

Det blir som om skiløperne skulle ha hver sin følgesnøskuter i løypa, er det bra? *lol*

Er full av faan idag:-)

*lol* meg her, og *lol* meg der.

*Hmphfr*

Nå retz, nå skal du ikke la deg provosere av denne dumme mannen som bedriver blasfemiske uhumskheter her. Har ikke peiling han, vettu retz, bare ute etter faenskap. Ja.

Jammen de langrennsgutta gakker ikke i vei på plankebitene sine flere timer i strekk HVER dag i tre uker! Syklistene må ha vann, mat, reservedeler, nye sykler, legehjelp osv osv tilgjengelig. Kan ikke vente at noen skal stå i grøftekanten med alt det der, ser det for meg; Ta og gi den mannen en syyykkkæææl!!!!

Hvor var så du da Brå brakk staven? ;-)

Annonse

Gjest retvizan

Joda , og da skal jeg be h*n gå litt over hesten og ta en kikk. Det blir en DYR fornøyelse !!!!! *grøøøssss* :-)

Jaja, du kan ikke risikere IKKE å gjøre det. Kan ikke bli _så_ dyrt vel, kommer hun ikke i normal arbeidstid? Vaksina koster sikkert endel, men tror ikke hun skal ha så veldig mye ekstra for å ta en liten tilleggsjekk.

Jaja, du kan ikke risikere IKKE å gjøre det. Kan ikke bli _så_ dyrt vel, kommer hun ikke i normal arbeidstid? Vaksina koster sikkert endel, men tror ikke hun skal ha så veldig mye ekstra for å ta en liten tilleggsjekk.

Vaksine , ormekur og FULL sjekk. (Ikke noen LITEN sjekk !) Muligens raspe tenner hvis det kan være endel av problemet...

Gjest retvizan

Vaksine , ormekur og FULL sjekk. (Ikke noen LITEN sjekk !) Muligens raspe tenner hvis det kan være endel av problemet...

Hmmm, kan alltids sponse litt, vettu. :-)

Snuppa og storebror er kommet vel fram til Oslo og Ekeberg. De streva med å pumpe opp den digre madrassa sist jeg snakka med dem. I kveld får de besøk av en kamerat av P, og i morgen skal de ta buss til sentrum. Skal kose seg med shopping, Aker brygge, den derre 3D-kinoen og selvsagt slottet. Tror ikke de drar videre til Gøteborg før tirsdag, og planlegger Liseberg på onsdag.

Hmmm, kan alltids sponse litt, vettu. :-)

Snuppa og storebror er kommet vel fram til Oslo og Ekeberg. De streva med å pumpe opp den digre madrassa sist jeg snakka med dem. I kveld får de besøk av en kamerat av P, og i morgen skal de ta buss til sentrum. Skal kose seg med shopping, Aker brygge, den derre 3D-kinoen og selvsagt slottet. Tror ikke de drar videre til Gøteborg før tirsdag, og planlegger Liseberg på onsdag.

Slottet ? Hva skal de der dah ? Har han også kontakt med dem ??? *grynt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...