Gå til innhold

Voksende føflekk?


Kine

Anbefalte innlegg

Hei! For snart 1 år siden fikk jeg skjært bort en føflekk fra det ene brystet.(føflekken stakk ut , som en liten "klump")

Fikk den testet , men det var visst ingenting farlig.Arret ble kjempefint , men plutselig for noen dager siden var arret hovnet opp , og det var også hovnet rundt arret (ca.1 cm). Dagen etter var det akkurat som væske i arret...(blod?) Men det merkeligste av alt var at det så ut som om det skulle vokse en ny føflekk der!

Må antageligvis bestille time hos legen min så hun kan se på den , men før jeg kommer meg dit lurer jeg på ;kan føflekker som fjernes vokse ut igjen?Synes det er rart at jeg skulle hovne opp etter nesten 1 år!? Er det noe av dette som tyder på "kul i brystet"?(Tenker på at det var væske/blod inni...)

Håper på foreløbige svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -Kine. Hvis hele føflekken ble fjernet er det mest sannsynlig en ny føflekk. Hvis du har solt deg den senere tiden kan arrvevet ha blitt irritert.Når det væsker slik du beskriver bør du oppsøke legen din for videre undersøkelse. Dette behøver ikke være farlig, men det må avklares ved videre undersøkelse.Unngå soling til legen har undersøkt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...