carma Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Hvis den var fin, så hadde jeg sikkert sagt den var fin. Jeg ville ikke finne på å ødelegge en fest for noen ved å si at de brøt en sær regel. Men jeg ville tillatt meg å advare på forhånd hvis noen spurte om råd. For eksempel på DOL. Jeg hadde aldri blitt fornærmet om bruden ikke kommenterte kjolen min om jeg var gjest i et bryllup. Om hun ikke likte den ville hun vel heller latt være å si noe? Så når hun først kommer bort å sier hun liker den tar jeg det som et kompliment. At du ikke ville ønsket sort-kledte i ditt bryllup og ønsket å si ifra på forhånd er jo opp til deg, og det er helt greit for meg. Hadde jeg kommet i ditt bryllup hadde jeg selvfølgelig respektert det ønsket. Men det betyr ikke at det er en skam å gå i sort i bryllup selvom du ikke liker det. Mange syns en sort kjole er fin - også til bryllup. 0 Siter
nanna Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Sort er ikke noen bryllupsfarve, nei. Fra gammelt av ikke sømmelig. Velger du likevel å trosse skikk og bruk, så fiff den opp med noe farverikt tilbehør. 0 Siter
Gjest Basseluska Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Svart kjole er greit, men stiller du i hvit kjole, kommer du til å brenne evig i helvete, bare så det er sagt. Det var beskjeden jeg fikk, så jeg turte ikke annet enn å sette himmel og jord i bevegelse og endte opp med en lånt lilla kjole. 0 Siter
avil Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Jeg hadde aldri blitt fornærmet om bruden ikke kommenterte kjolen min om jeg var gjest i et bryllup. Om hun ikke likte den ville hun vel heller latt være å si noe? Så når hun først kommer bort å sier hun liker den tar jeg det som et kompliment. At du ikke ville ønsket sort-kledte i ditt bryllup og ønsket å si ifra på forhånd er jo opp til deg, og det er helt greit for meg. Hadde jeg kommet i ditt bryllup hadde jeg selvfølgelig respektert det ønsket. Men det betyr ikke at det er en skam å gå i sort i bryllup selvom du ikke liker det. Mange syns en sort kjole er fin - også til bryllup. Er du pedagog? ;-) 0 Siter
carma Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Er du pedagog? ;-) Nei, jeg kom ikke inn :-P 0 Siter
avil Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Nei, jeg kom ikke inn :-P Du kan få en anbefaling av meg! :-) 0 Siter
carma Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Du kan få en anbefaling av meg! :-) Takk, minn meg om det neste vår, da. I mellomtiden går jeg og min sorte kjoler i noen brylluper ;o) 0 Siter
avil Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Takk, minn meg om det neste vår, da. I mellomtiden går jeg og min sorte kjoler i noen brylluper ;o) Ukuelige optimister og bredt glisende mandag-morgen-tryner over hele linja på DOL i dag..... Hvilken klode er dette? Mer enn underlig, spør du meg! ;-) 0 Siter
carma Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Ukuelige optimister og bredt glisende mandag-morgen-tryner over hele linja på DOL i dag..... Hvilken klode er dette? Mer enn underlig, spør du meg! ;-) Velkommen til planeten DOL! T a k e m e t o y o u' r e l e a d e r . . . ;-P 0 Siter
Lionn Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Ukuelige optimister og bredt glisende mandag-morgen-tryner over hele linja på DOL i dag..... Hvilken klode er dette? Mer enn underlig, spør du meg! ;-) Det er pga. det nydelige været. 0 Siter
avil Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Det er pga. det nydelige været. På Grand Camparia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.