flisa Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Bare lurer - den er så vakkker......trenger noe å male..... 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Er det ikke peon da? Eller er det muligens en fugl? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Du kan velge! "peo´n el. pio´n m1 (fra gr Paion, navnet på de gr gudenes lege) prydplante av slekten Paeonia i soleiefamilien rød som en p- ." http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=peon&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Du kan velge! "peo´n el. pio´n m1 (fra gr Paion, navnet på de gr gudenes lege) prydplante av slekten Paeonia i soleiefamilien rød som en p- ." http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=peon&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Har du flytta inn nå.....blir det snart fest? ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Har du flytta inn nå.....blir det snart fest? ;-) Skal ikke ha noen innflyttingsfest. Har flytta inn, men det ser fortsatt helvete ut. Skal prøve å få litt orden i løpet av uka. Men det er bare å ta en tur 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Skal ikke ha noen innflyttingsfest. Har flytta inn, men det ser fortsatt helvete ut. Skal prøve å få litt orden i løpet av uka. Men det er bare å ta en tur Den firkanta narkis-blokka borte ved undergangen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Den firkanta narkis-blokka borte ved undergangen? Jeps. Får aldri sove om kvelden. Hyling og slossing til langt på natt. Eneste med flatt tak, går ikke an å ta feil 0 Siter
Gjest ova Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Heime i Innherred sa vi pion, men det er nå peon, da. 0 Siter
Gjest ova Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Heime i Innherred sa vi pion, men det er nå peon, da. Nå har jeg undersøkt litt - Valgfritt peon eller pion- Jeg holdt jo på å forkaste min barnelærdom. 0 Siter
ista Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Hvis du kjeder deg eller trenger inspirasjon - titt inn her: www.wetcanvas.com her er det delt inn i forskjellige temaer/medier - på den midterste rullemenylisten... De har også kjempestort utvalg av referanse foto (reference library) i den første rullemeny listen... Hva maler du med forresten? Hilsen nysgjerrige 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Skrevet 23. juli 2002 Hvis du kjeder deg eller trenger inspirasjon - titt inn her: www.wetcanvas.com her er det delt inn i forskjellige temaer/medier - på den midterste rullemenylisten... De har også kjempestort utvalg av referanse foto (reference library) i den første rullemeny listen... Hva maler du med forresten? Hilsen nysgjerrige Jeg maler med både akvarell, tusj og acryl....du har sikkert sett det før: http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html (siden er nede akkurat nå, ser det ut som) Har malt masse kystbilder nå - fra Sverige men ikke fått lagt ut noe av det enda. 0 Siter
ista Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Jeg maler med både akvarell, tusj og acryl....du har sikkert sett det før: http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html (siden er nede akkurat nå, ser det ut som) Har malt masse kystbilder nå - fra Sverige men ikke fått lagt ut noe av det enda. Så flott! Men jeg hadde ikke fått det med meg før... Ja sidene er visst nede - åh nei! Jeg er avhengig... det er så mye fint der inne. Diskusjonsforum... tips ... chat og instruksjoner og, og... synd at det ikke finnes noe slikt på norsk - (hint, hint). Har du forresten gått kurser og sånt? Jeg prøver å finne noe klubber eller lignende, men det virker som om (her i Norge) at det er veldig lukket og hevet over alle, hvis du skjønner... Men kan hende de bare ikke klarer å reklamere godt nok for seg... Prøv igjen - det er verdt det! Takk for titten! hilsen 0 Siter
Melaisa Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Jeg maler med både akvarell, tusj og acryl....du har sikkert sett det før: http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html (siden er nede akkurat nå, ser det ut som) Har malt masse kystbilder nå - fra Sverige men ikke fått lagt ut noe av det enda. Den teposen der var kjempetøff!!!!! Jada, pent det andre også, men den teposen! 0 Siter
flisa Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Skrevet 24. juli 2002 Så flott! Men jeg hadde ikke fått det med meg før... Ja sidene er visst nede - åh nei! Jeg er avhengig... det er så mye fint der inne. Diskusjonsforum... tips ... chat og instruksjoner og, og... synd at det ikke finnes noe slikt på norsk - (hint, hint). Har du forresten gått kurser og sånt? Jeg prøver å finne noe klubber eller lignende, men det virker som om (her i Norge) at det er veldig lukket og hevet over alle, hvis du skjønner... Men kan hende de bare ikke klarer å reklamere godt nok for seg... Prøv igjen - det er verdt det! Takk for titten! hilsen Jeg er medlem av en lokal maleklubb, vi er glade amatører som spleiser på proffe kunstnere til å lære oss forskjellige temaer. Eks. en hel høst malte vi bare stilleben .- gresskar og vinflasker i hauger! *s' Snakk med kulturkontoret der du bor, og om det ikke finnes en malklubb, så start en! ,.-) Vår medlemsavgift er den svimlende sum av 100,- i året! .-)og vi er 21 medlemmer - hvorav ca. 8-10 møter hver uke....og mange hyggelige kvelder - vi møtes hver torsdag, -så den dagen er hellig. Dessuten er vi med på endel utstillinger, og kulturkontoret har lett for å "ty" til oss når noe kreativt i kommunen skal gjennomføres. Det er så moro at! 0 Siter
flisa Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Skrevet 24. juli 2002 Den teposen der var kjempetøff!!!!! Jada, pent det andre også, men den teposen! Det er jeg enig med deg i - jeg har malt flere slike 1:1-bilder av saker og ting. Litt artig! Jeg malte den da jeg ikke hadde med noe på maleklubben en kveld - men den teposen bare "satt" der og BA om å bli malt...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.