Female Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 *fnis* Jeg tok deg faktisk! På andre eller tredje svaret til SDD i denne tråden, var det vel. Vet ikke helt om jeg skal være stolt over det eller ikke, a'ma.. Hmm, jasså..*s* Likte ikke bruke "feil nick" heller.. ble liksom ikke meg det.. Tungvint var det også, måtte jo skrive det inn manuelt for hvert innlegg.. Like greit å væra seg sjøl.:-) 0 Siter
Amiga Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Stemmer, er snill og grei. ;-) Og det stemmer at fliser kan jeg ikke legge. "Problemet" er at jeg leter etter noen spesielle fliser. Finner'em ikke på nett serru. :-\ Der burde han skjønt hvem du var! *S* 0 Siter
Amiga Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 *fnis* Jeg tok deg faktisk! På andre eller tredje svaret til SDD i denne tråden, var det vel. Vet ikke helt om jeg skal være stolt over det eller ikke, a'ma.. Sikkert 3. innlegget! :-) 0 Siter
Female Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Der burde han skjønt hvem du var! *S* Jepp :-) Visse ord bruker jeg visst ofte...hehe.. 0 Siter
Amiga Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Jepp :-) Visse ord bruker jeg visst ofte...hehe.. Har du ferie enda? *altzheimer* :-) 0 Siter
Female Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Har du ferie enda? *altzheimer* :-) Ja, er på siste uka nå..*sukk*... Og for et væææær, regn, regn og regn..:-\ 0 Siter
Amiga Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Ja, er på siste uka nå..*sukk*... Og for et væææær, regn, regn og regn..:-\ Jeg har endelig fått litt farge, men jeg måtte til sydkysten, her har det vært overskyet nesten hver dag i sommer! :-/ 0 Siter
Female Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Jeg har endelig fått litt farge, men jeg måtte til sydkysten, her har det vært overskyet nesten hver dag i sommer! :-/ Heldig du da...kan ikke sole meg jeg..:-( Sånn sett er jo været her greit.:-)) Men det hadde ikke trengt å regne såååå mye..:-\ 0 Siter
Amiga Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Heldig du da...kan ikke sole meg jeg..:-( Sånn sett er jo været her greit.:-)) Men det hadde ikke trengt å regne såååå mye..:-\ Nei regnet er noe herk! Nå logger jeg av for jeg har brukt MSN i går og i dag og kjenner det!:-( Har ikke spist etter treninga heller! :-) 0 Siter
Female Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Nei regnet er noe herk! Nå logger jeg av for jeg har brukt MSN i går og i dag og kjenner det!:-( Har ikke spist etter treninga heller! :-) Natta, og god bedring :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Natta, og god bedring :-) Er det ikke typisk Se nå kommer godværet til dere: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138766 0 Siter
Female Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Er det ikke typisk Se nå kommer godværet til dere: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138766 Ææææææ....typisk ja...*snurp* . 0 Siter
Amiga Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Ææææææ....typisk ja...*snurp* . Du får utnytte helga hvis det blir tid da! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.