Gå til innhold

Nå har jeg anmeldt!!!


Gjest Lettet Hope

Anbefalte innlegg

Gjest Lettet Hope

Hei! Ville bare fortelle dere at jeg nå har kommet meg gjennom det avhøret jeg grudde meg for....Drittsekken som ødela meg for fire år siden, er nå anmeldt!

Jeg sitter her og føler en stor lettelse. Det er dagen derpå...

Avhøret var veldig tøfft. Varte i nesten tre timer.Fikk spørsmål jeg ikke var forberedt på, men det gikk bra.

Gråt mine modige tårer underveis, og kjente kvalmen vellet opp i meg mens jeg fortalte min historie.Flere ganger tenkte jeg at "dette klarer jeg ikke", men visst klarte jeg det! Har jo vært gjennom verre ting enn dette...

Så, i dag er Hope lettet og kansje litt stolt av seg selv...? Tror jeg har grunn for det faktisk.

Jeg har fått plassert skylden der skylden hører hjemme. Jeg har endelig gjort det jeg kan gjøre.

Og selvom jeg vet at saken muligens blir henlagt, så har jeg gjort noe for min egen del. Jeger på vei videre. PÅ vei til å reise meg - fullt og helt!

Ønsker alle en god dag! :-))

*varm klem*

Hope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*stooooooooooooooooooooooooooooor megadigerkjempe klem *

DU er tøff, det er sikkert....Du har tatt et skritt som for mange bare er såå vanvittig vanskelig, men du har klart det...Utrolig bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!Godt for alle som anmelder

og plasserer skyld på rette plass.Dessverre er ikke vårt

politi og rettsvesen enda godt

nok, og det varierer stort.Men

flere som sier i fra,mer blir

de trenet.Dessuten er det da en

viss mulighet for at overgriper

kan stoppes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Hope!

Du har vært kjempeflink og modig! Bra jobba!!! Det er tøft å skulle forklare i detalj det som skjedde, skjønner godt hvor vondt du hadde det mens det stod på. Jeg tror jeg satt i 4-5 timer og forklarte meg, det var beintøft.

Men nå håper jeg at du føler deg veldig lettet, og kan kjenne på at det du gjorde er riktig og viktig for videre bearbeidelse av overgrepet.

Lykke til videre!

Vennlig hilsen Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er kjempemodig.....Jeg har ikke kommet så langt ennå.....Men kanskje jeg klarer det en dag!!!!

STÅ PÅ!!!!!

Mange oppmuntringsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...