MsSophie Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Skrevet 24. juli 2002 Det er en god smerte, miss! ..ja, min kjære lillesøster påstå at det var så vondt at det grenset til deilig..... Hva nå enn det måtte bety;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 ..ja, min kjære lillesøster påstå at det var så vondt at det grenset til deilig..... Hva nå enn det måtte bety;-) Jeg er faktisk enig med henne. Det grenser til deilig. Det er en fin smerte og jeg gleder meg til å tattovere meg mer. Må bare finne et kult motiv 0 Siter
magnus Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 ..ja, min kjære lillesøster påstå at det var så vondt at det grenset til deilig..... Hva nå enn det måtte bety;-) Hvor ble hun tatovert...?? 0 Siter
MsSophie Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Skrevet 24. juli 2002 Hvor ble hun tatovert...?? Opp til flere steder, men jeg tror det var halebenet det ble referert til i dette spesifike tilfellet;-) 0 Siter
naiv Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Må si at den tanken slo meg også da jeg gikk forbi ei tatoo-sjappe i Nyhavn...... Men det ble bare med tanken. Heldigvis. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 ....husker du hva stedet hete som de reklamerte for på radioen da? Nei, men det ligger i gamle PD-bygget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.