Gå til innhold

Ekle, kvalme, ufyselige menn!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tassmus
Skrevet

Jeg taler til deg som begår det største regelbrudd mot menneskehetens toleransegrense for bademoter. For deg som ikler deg det styggeste plagg som noen gang er laget. Mye kan sies om Ball-gensere, saggebukser, Burka, Matrosdress, Sykkelbukser og andre plagg vi aldri håper og se uten strenge advarsler.

Men et plagg overgår dem alle og er desverre svært utbredt. Jeg snakker nemlig om BADEBUKSA!!!!

Dette må være det mest motbydelige plagget som finnes. Vi menn er hårete og har våre organer hengende på utsiden av kroppen. Er det ikke mulig å bade i shorts? Jeg bruker konsekvent shorts og kunne aldri tenkt meg å ikle meg noe slikt. Det er så forferdelig stygt og jeg vil instendig be alle menn på kloden, eventuelt i Kosmos om å aldri bruke en badebukse igjen!! Dersom du har IQ høyere enn skonummeret ditt bør du forstå hvor ekkelt dette er. Dersom du har IQ mindre en skonummeret ditt eller svært store føtter kan du spørre en voksen om hjelp.

Vi har nudiststrender og familiestrender. Burde det ikke kommet en egen strand for dem som vil gå med badebukse? For å skåne allmenheten burde dette innføres.

En real utblåsning fra Tassmus etter nok en strandtur i vrede og behag.

Skrevet

Det var da voldsomt til greier bare for noen badebukser's skyld da.

Skrevet

Min teori er at du utvilsomt er homofil, og at du sliter når du ser veltrente gutter i badebukser.

Du sliter selvsagt fordi du får ereksjon, og dette lar seg dårlig skjule i shorts.

Jeg har en badebukse, jeg, og jeg synes faktisk den er ganske ok. Jeg går nok stort sett i lang shorts likevel, men skal jeg ligge på stranda en dag så bruker jeg badebuksa til å bade.

Men nå kler jeg den også, da. Ikke har jeg mye hår på kroppen heller.

Skrevet

Jeg skriver under oppropet.

....til en viss grad er jeg enig, MEN....en skikkelig velbygd mannekropp uten massiv kroppsbehåring, kan være sexy i badebukse - vel og merke av boxer typen......

Skrevet

Sysn det kan være fint på noen, ekkelt på andre - akkurat som bikinier på enkelte. ( http://www.na-dosuge.com.ua/picture/img/bikini.jpg ) Folk får gå i hva dem vil for meg - bare de holder seg unna! *s*

Disse er da fine!?!?!?!: http://goldpoint.de/images/big/1038332-2.jpg

og

http://unclesam.twin.de/pics/produkte/6874_mi.jpg

verre er det med den typen shorts som har "overlapp" i siden - slik at du kan se laaaangt opp på låret - det er kvalmt.....: http://image.pathfinder.com/time/Olympics/images/marathon.jpg den i midten ligner...

Skrevet

Hvis kroppen er flott, kan det være veldig sexy med badebukse. Ihvertfall av den typen som flisa la ut link m.bilde til.

Kommer veldig an på hvem som har den på, og hvis han har en kropp som duger, så er det sexy med badebukse.

Sånn er det med den saken.

Gjest argh!!
Skrevet

AAAAARGHHHH!!!!!!!!!

Hvorfor kan ikke folk få gå i fred da, enten de ser slik eller sånn ut..

Hvorfor MÅ folk som dere her bry seg, stemple og nedvurdere andre mennesker pga. badebukser, vekt, hår osv.?

Gjest bananen
Skrevet

Ja, sjekk ut Ole-Einar Bjørndalen i ukas nummer av Se&Hør.

Yuk!

Skrevet

Bra sagt! En annen ting er at det er homofilt.

Skrevet

AAAAARGHHHH!!!!!!!!!

Hvorfor kan ikke folk få gå i fred da, enten de ser slik eller sånn ut..

Hvorfor MÅ folk som dere her bry seg, stemple og nedvurdere andre mennesker pga. badebukser, vekt, hår osv.?

Drit på deg du da. Neger.

• 7 år senere...
Gjest DOLine
Skrevet

Bra sagt! En annen ting er at det er homofilt.

''Bra sagt! En annen ting er at det er homofilt.''

Ja, det gjør de jo enda verre!!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Bra sagt! En annen ting er at det er homofilt.''

Ja, det gjør de jo enda verre!!!

Hvorfor trekke opp en så gammel tråd?

Gjest DOLine
Skrevet

La ikke merke til det;)

Skrevet

Jeg synes det var litt morsomt, jeg:-)

Åpne trådlista, så ser du hva de skreiv om i 2002.

Skrevet

Er det sånt som lokker deg hit - at vi gjenopptar tråder fra 2002?

trollemor;o)
Skrevet

helt enig, badebukser bør forbys!!!

Skrevet

''Åpne trådlista, så ser du hva de skreiv om i 2002.''

Ja, *mimre, mimre* - det var i de dager da vi diskuterte badebukser - det var tider gitt! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvordan snubler man over tråder fra 2002, tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...