Gjest carlina Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Jeg hadde ikke tenkt til å lure deg heller.. Men... hvorfor går du ikke med den da? Mente at selv om jeg ikke bruker ringen så er det ikke for å lure noen til å tro at jeg er singel,Dessuten hvordan skulle du kunne lure meg over nettet da??...til slutt allergi!!! ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Mente at selv om jeg ikke bruker ringen så er det ikke for å lure noen til å tro at jeg er singel,Dessuten hvordan skulle du kunne lure meg over nettet da??...til slutt allergi!!! ) Det skal vel godt gjøres å klare å lure noen over nettet, du har rett der Allergi, ja.. det var jo en god forklaring. Og så jeg som bare trodde at du tok den av for å lufte'en litt på byen... Åja... det var det du mente med luremus, ja... 0 Siter
Amiga Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Gled deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg blir overasket hvis ikke den "metter" på under ett sekund...lover du å rapportere? *s* Må jeg love noe akkurat nå? ;-) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Det skal vel godt gjøres å klare å lure noen over nettet, du har rett der Allergi, ja.. det var jo en god forklaring. Og så jeg som bare trodde at du tok den av for å lufte'en litt på byen... Åja... det var det du mente med luremus, ja... *Trampeklapper* Ps Sørg for å vinne store penger på oddsen i dag da når du satser penger på Rosenborg!! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 *Trampeklapper* Ps Sørg for å vinne store penger på oddsen i dag da når du satser penger på Rosenborg!! Jeg kjørte inn en 50-lapp på RBK som et ledd i en dobbeltbong! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Må jeg love noe akkurat nå? ;-) Nada, men du sprekker vel av forteller trang og annbefalinger når du har fått prøvd vidunderet!!! 0 Siter
Amiga Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Nada, men du sprekker vel av forteller trang og annbefalinger når du har fått prøvd vidunderet!!! *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.