coli Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg har drevet med en del styrketrening i de siste månedene. Spesielt på bena. Nå merker jeg at låra er blitt en del større. Merker det spesielt på buksene mine. Er dette normalt og i så fall, hva kan jeg gjøre for å få dem til å se slankere ut uten at jeg må slutte helt med styrketrening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nye Venus Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Dersom du har ekstra fett på kroppen vil dette ligge over musklene, og vekttrening kan ikke gjøre om fett til muskler (selv om forbrenningen øker etter hvert som du får mer muskler) - men dersom du er slank med "kulemuskler" ville jeg prøvd yoga/stretching og kanskje fokusert mer på andre muskler for å bli mer proporsjonert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 For at musklene skal vokse trenger de ganske hard belastning. For noen jenter er det i tillegg lettere å få muskler i underkroppen enn i overkroppen (av egen erfaring). For å få en bedre symmetri kan du prøve å konsentrere deg mer om trening for overkroppen (spes. skuldre, armer, bryst og rygg) og ta lengre og lettere sett på bentreningen. Dette vil jo ikke forbrenne noe om du har et fettlag over musklene, da må du gjøre en eller annen form for forbrenningstrening eller kutte ned på maten. Det vil jo i så fall motvirke effekten av styrketreningen til en viss grad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.