Gå til innhold

Det er helt sykt her...


Gjest Cita

Anbefalte innlegg

Jeg er sjokket etter å ha lest et par innlegg her på Åpent Forum. Joda, det er mye rart her, men mest reagerer jeg på hvordan enkelte blir sett på som guder her...

La oss ta SierDuDet. Han kan skrive et innlegg der det står "Bø!", og likevel får han et titalls svar. Skravlekjerringene svarer fnisende og roser SDD's "geniale" svar opp i himmelen. Hva gjør man egentlig for å få en slik heltestatus her på DOL? Smisker og "flørter"? Og hva får andre til å prise en person på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    16

  • Jane

    12

  • Solsikke

    11

  • Lionn

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg er så enig med deg.

Noen får drøssevis med svar på usaklige ting, mens andre får nesten ikke svar på seriøse ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg.

Noen får drøssevis med svar på usaklige ting, mens andre får nesten ikke svar på seriøse ting.

Og noen sutrer for alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke skal mer til enn som så før du blir sjokkert, så synes jeg synd på deg. Hvor mange sjokk får du pr. dag egentlig? Det må da være slitsomt å la seg så lett sjokkere? Ja, jeg mener...det tar vel på både kropp og sjel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, du kan jo se på en alminnelig jenteflokk som sitter og skravler. Så kommer kjæresten til henne som bor der hjem, med en kompis. Fra å være syv jenter som snakker i munnen på hverandre, er det blitt to gutter som sier mer eller mindre uinteressante ting, og en masse jenter som lar dem regjere.

Det var den feministiske vinkelen.

En annen mulighet er at SierDuDet tilbringer 10 timer i døgnet på doktoronline, og de som gjør det samme er....vel....vennene hans? Og ikke vennene dine, for du er ikke så mye sammen med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en ung stut vet du, og vi avdankede fruene som i eldre år har oppdaget Internett - vi går aldeles amok fordi han vil leke med oss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er real life akkurat like sykt - for det er jo nettopp det samme som skjer der.

Noen får mye oppmerksomhet - og veldig ofte av helt andre årsaker enn at de er de med det "dypeste" innholdet.

Blir du ofte sjokkert i livet sånn ellers også? :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sånne innlegg skrevet om meg i ny og ne, men nå må det da sies at jeg i utgangspunktet svarer seriøst på de fleste spørsmål.

At det kan bli litt vås sånn etterhvert, det skal jeg gjerne innrømme, men du glemmer alle mine seriøse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo se på en alminnelig jenteflokk som sitter og skravler. Så kommer kjæresten til henne som bor der hjem, med en kompis. Fra å være syv jenter som snakker i munnen på hverandre, er det blitt to gutter som sier mer eller mindre uinteressante ting, og en masse jenter som lar dem regjere.

Det var den feministiske vinkelen.

En annen mulighet er at SierDuDet tilbringer 10 timer i døgnet på doktoronline, og de som gjør det samme er....vel....vennene hans? Og ikke vennene dine, for du er ikke så mye sammen med dem?

Det må sies at 90 % av min tid her er dødtid på jobb.

Jeg har myyyyyyyyyyye dødtid på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så enig med deg.

Noen får drøssevis med svar på usaklige ting, mens andre får nesten ikke svar på seriøse ting.

Gi meg noen eksempler på seriøse spørsmål som ikke blir besvart?

Alt kan ikke besvares fordi man ikke har den gitte kompetanse til å svare, men sånn i forhold til hva allmenheten kan svare på må du gjerne gi meg noen eksempler.

Jeg tror ikke du finner noen eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får tatt i bruk visse ubrukte sider av seg selv.

Veldig godt sagt, og det stemmer ganske godt med meg også.

F.eks. diskuteres det alt for lite sex i RL og her får man utløp for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til det selv.

At SDD får svar på alt han skriver. Uansett.

Men, det er jo ikke rart heller, han er jo førstemann til å svare på de fleste innlegg, og starter mange nye tråder selv.

Han har også bra humor, og skriver snertne kommentarer, som fører til at andre gjør det samme mot han.

Hadde det ikke vært for at han har så elendig musikksmak, hadde jeg kanskje dratt på et dol-treff en gang for å se om han er kjekk også... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen sutrer for alt mulig.

At Jane og Lionn går i forsvar for SDD, forundrer meg ikke. De er jo de verste til å dulle me ham... (De er også noen av de slarvkjerringene jeg siktet til).Jeg for min del synes det er ganske så kvalmt... Men for all del, smisk i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må sies at 90 % av min tid her er dødtid på jobb.

Jeg har myyyyyyyyyyye dødtid på jobb!

Jeg trodde tyttebærpolitiet freste rundt og fanget farlige forbrytere som onkel Blå ikke orket fange, fordi han sitter i en feit bil og spiser smultringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde tyttebærpolitiet freste rundt og fanget farlige forbrytere som onkel Blå ikke orket fange, fordi han sitter i en feit bil og spiser smultringer.

Nja, noen sitter også å passer på større bedrifter, tar seg av det tekniske der, innbudd om det er noen (svært sjelden), brannalarmer, osv, og selv fungerer jeg vel mer som en infosentral store deler av døgnet, i tillegg til ovennevnte.

Jeg har da også hatt oppdrag hvor det skjer langt mer, og i de periodene blir det selvsagt lite doling.

I morgen har jeg en 16 timers vakt, så da vil dere se mye til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...