Gå til innhold

Det er helt sykt her...


Gjest Cita

Anbefalte innlegg

Hehe så går det Jane når du hegner i rompa på Lion hele tiden:o) Da får du skylden for det Lion gjør også*s*

Ikke enkelt det der nei *ler*

Henger i ræva på Lion hele tiden?

Så du mener at jeg er en rævslikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    16

  • Jane

    12

  • Solsikke

    11

  • Lionn

    5

Mest aktive i denne tråden

Ja, Jane - du er en typisk rævslikker..

Ja, tenkte akkurat det samme. Fins det en på DOL her uten egne meninger, så må det da være Jane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kanskje hun henger i skjørtene dine da? Eller kanksje det bare er en myte. Der Lion er følger Melaisa og Jane tett etter. Av og til birdie:o) Ikke det at det er noe negativt da men*s* Mange går vel ut fra at sånn er det:)

Eh..

Jeg blir ikke helt klok på hva det er du prøver å si her.

Kanskje jeg skulle bli litt flinkere til å lese mellom linjene?

Eller smilene? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh..

Jeg blir ikke helt klok på hva det er du prøver å si her.

Kanskje jeg skulle bli litt flinkere til å lese mellom linjene?

Eller smilene? ;-)

Tror egentlig ikke at jeg prøver å si noe som helst:o) Eller kanskje du burde bli flinkere til å lese mellom linjene. For der står det nemlig, ert,ert, ert *s*

Og smilene har sin mening:)For jeg sitter her å gliser når jeg skriver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..

Jeg blir ikke helt klok på hva det er du prøver å si her.

Kanskje jeg skulle bli litt flinkere til å lese mellom linjene?

Eller smilene? ;-)

Skjønte du hva jeg mente nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte akkurat det samme. Fins det en på DOL her uten egne meninger, så må det da være Jane.

Nå er det best dere to bitcher passer dere, eller så trekker jeg fra ei stjerne i mappene deres.

Frekke kvinns er det verste jeg veit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal du få beholde alle stjernene dine....under tvil.

Så snill du er:o)Men hvilke stjerner og hvor mange har jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er:o)Men hvilke stjerner og hvor mange har jeg?

Åh..jeg snakker om mappa di, Solsikke. Jeg har så klart samlet _alle_ dolere i hver sin mappe, der jeg har notert alt jeg kan finne ut om dem (inkludert adresse, telefonnummer, kontonummer osv). De som er snille og greier har mange stjerner, du har _ganske_ mange solsikke, men jeg måtte fjerne ei da jeg leste at bikkjedyret ditt knurrer til negere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh..jeg snakker om mappa di, Solsikke. Jeg har så klart samlet _alle_ dolere i hver sin mappe, der jeg har notert alt jeg kan finne ut om dem (inkludert adresse, telefonnummer, kontonummer osv). De som er snille og greier har mange stjerner, du har _ganske_ mange solsikke, men jeg måtte fjerne ei da jeg leste at bikkjedyret ditt knurrer til negere.

Næmmen så kos:)Da forventer jeg postkort til jul fra deg da*s*

Voffsen min knurrer ikke lenger til negere, får jeg stjerna mi tilbake da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så kos:)Da forventer jeg postkort til jul fra deg da*s*

Voffsen min knurrer ikke lenger til negere, får jeg stjerna mi tilbake da?

Ja, da skal du seffern få tilbake stjerna di...nå som bikkja di har lært seg litt folkevett. ;-)

Julekort kommer nok snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skal du seffern få tilbake stjerna di...nå som bikkja di har lært seg litt folkevett. ;-)

Julekort kommer nok snart.

Ja flott:o)Er selv svært glad for at hunden min har lært seg folkevett. Du kan tro det var svært så flaut.

Venter på julekort i desember*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..jeg snakker om mappa di, Solsikke. Jeg har så klart samlet _alle_ dolere i hver sin mappe, der jeg har notert alt jeg kan finne ut om dem (inkludert adresse, telefonnummer, kontonummer osv). De som er snille og greier har mange stjerner, du har _ganske_ mange solsikke, men jeg måtte fjerne ei da jeg leste at bikkjedyret ditt knurrer til negere.

*gulp*

Og meg da? Stjerner og sånt?

*skjelve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gulp*

Og meg da? Stjerner og sånt?

*skjelve*

Du har absolutt ingen grunn til å skjelve i buksene, kiemor. Du har (selvfølgelig) flest stjerner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det best dere to bitcher passer dere, eller så trekker jeg fra ei stjerne i mappene deres.

Frekke kvinns er det verste jeg veit!

It takes one to know one...

*dukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...