Gå til innhold

Det er helt sykt her...


Gjest Cita

Anbefalte innlegg

Hadde du skrevet og svart på like mange innlegg og i tillegg hatt mange nettvenner her hadde nok du også fått mange svar! :-)

Jeg tror enda ikke jeg har sett at et seriøst innlegg ikke har fått svar av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    16

  • Jane

    12

  • Solsikke

    11

  • Lionn

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Hæ?? Duller jeg med SierDuDet?? Og forsvarer han?? *ler meg i hjæl*

Kanskje du skal ta en titt til i disse trådene du sikter til? Kan du se mitt nick i noen av de trådene...ja, jeg mener der jeg liksom skal ha dullet og dallet med SSD?

Jeg bare synes synd på deg, Cita, som blir sjokkert over et par tulleinnlegg på DOL. Det høres utrolig slitsomt ut å bli sjokka over noe så lite. Kanskje du bør lære deg å slappe litt mer av?

Hehe, måtte sjekke at jeg virkelig var i Åpent Forum nå jeg! Dette minnet veldig om slik trådene pleier å utvikle seg i Psykiatriforum.

Det er visst andre enn oss psyke som er hårsåre og 'rare'tydeligvis. Fikk meg til å føle meg mer normal faktisk! Takk skal dere ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Nei, jeg har ikke angrepet hverken SDD eller noen andre. Jeg mener bare at det er rart at noen av SDD's meningsløse innlegg kan få opptil 30-40 svar, mens noen andre, 100% seriøse, innlegg, kanskje ikke får svar i det hele tatt.

Ler meg ihjel. Dette er bare helt fantastisk underholdende.

Tenk å være misunnelig på en fyr på dol som får mange svar på innlegga sine. Hehe.

Nei, nå må jeg lese videre nedover her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnaffel-laffel

Er du frekk?

Hva er galt med min musikksmak? Den er da helt glimmrende... Kom ikke her og kom her og fortell meg at Dylan, Stones, Beatles, Pink Floyd, osv, er dårlig band.

Det funker bare ikke.

Det er godt mulig at du er litt for preget av min nedlastning av black metal i det siste, men min interesse for denne typen musikk danner ikke engang et lite bilde av hele mitt musikkaspekt!

Kjekk? Nei, det er jeg ikke!

Går "min første kjærlighet" av Jan Teigen under listen av bra musikk??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, vil gjerne være kjekk for deg, jeg. Men jeg ser nå ikke på meg selv om kjekk.

Noen sier det, men jeg mistenker at de er fulle eller har jævla dårlig syn!

Men hyggelig og sjarmerende er jeg jo, det skal jeg ha.

Elm Street, ja.. Nei, der har jeg aldri vært, men det er vel mest fordi jeg aldri ville fått meg meg noen ditt...:)

Neida.. det er ikke min stil heller. Jeg er faktisk ganske normal sånn sett, og overhodet ikke "harry" i den retningen, ei heller noen du ville mistenkt at hørte på sånn musikk bare ved å se meg.

Altså, du merker om du er kjekk eller om folk var fulle dagen derpå.

Typisk jenter: Hvis du er kjekk, "glemmer" de noe hos deg etter en ONS. Helst vil de ha frokost før de går, og treffe vennene dine samme dag. De gir deg en god klem.

Hvis du var kjekk dagen før, men ikke fullt så kjekk på morgenen, spør de etter nærmeste taxiholdeplass og løper alt de kan.

Men dette vet vel du alt om.

Dette gjelder selvsagt ikke for meg, som ALDRI har våknet opp hos en mindre kjekk fyr. Har bare hørt dette av venninner... ;-)

Hva blir det til, SDD??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, du merker om du er kjekk eller om folk var fulle dagen derpå.

Typisk jenter: Hvis du er kjekk, "glemmer" de noe hos deg etter en ONS. Helst vil de ha frokost før de går, og treffe vennene dine samme dag. De gir deg en god klem.

Hvis du var kjekk dagen før, men ikke fullt så kjekk på morgenen, spør de etter nærmeste taxiholdeplass og løper alt de kan.

Men dette vet vel du alt om.

Dette gjelder selvsagt ikke for meg, som ALDRI har våknet opp hos en mindre kjekk fyr. Har bare hørt dette av venninner... ;-)

Hva blir det til, SDD??

Jeg pleier stort sett å våkne opp hos folk, og det er stort sett jeg som glemmer ting, eventuelt ved en feil gir dem et tlf nummer som med små siffer avviker fra mitt..

Men det er for øvrig mange år siden jeg har gjort noe sånt...

Nei, jeg vet ikke...

Vet du om du er pen eller ikke?

Jeg har følt meg litt mer attraktiv de siste par årene enn hva jeg har gjort tidligere, men det er nok fordi jeg har merket at draget på damene har økt, men dette trenger ikke å ha noe med om jeg er kjekk eller ikke å gjøre. Jeg er sjarmerende, det vet jeg (tror jeg i hvertfall), og jeg er flink til å snakke for meg.

Dette er to minst like gode grunner til at damene ikke stikker som det å være kjekk, så jeg vil ikke si at en gutt trenger å være kjekk for at damene skal bli.

Ja, og så er selvtilliten god om dagen, men det har heller ikke noe med utseende mitt å gjøre, og dette er nok også en medvirkende faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Jane og Lionn går i forsvar for SDD, forundrer meg ikke. De er jo de verste til å dulle me ham... (De er også noen av de slarvkjerringene jeg siktet til).Jeg for min del synes det er ganske så kvalmt... Men for all del, smisk i vei.

Har jeg dullet? Jeg skrev jo bare at han har en stor kuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Duller jeg med SierDuDet?? Og forsvarer han?? *ler meg i hjæl*

Kanskje du skal ta en titt til i disse trådene du sikter til? Kan du se mitt nick i noen av de trådene...ja, jeg mener der jeg liksom skal ha dullet og dallet med SSD?

Jeg bare synes synd på deg, Cita, som blir sjokkert over et par tulleinnlegg på DOL. Det høres utrolig slitsomt ut å bli sjokka over noe så lite. Kanskje du bør lære deg å slappe litt mer av?

Hehe så går det Jane når du hegner i rompa på Lion hele tiden:o) Da får du skylden for det Lion gjør også*s*

Ikke enkelt det der nei *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier stort sett å våkne opp hos folk, og det er stort sett jeg som glemmer ting, eventuelt ved en feil gir dem et tlf nummer som med små siffer avviker fra mitt..

Men det er for øvrig mange år siden jeg har gjort noe sånt...

Nei, jeg vet ikke...

Vet du om du er pen eller ikke?

Jeg har følt meg litt mer attraktiv de siste par årene enn hva jeg har gjort tidligere, men det er nok fordi jeg har merket at draget på damene har økt, men dette trenger ikke å ha noe med om jeg er kjekk eller ikke å gjøre. Jeg er sjarmerende, det vet jeg (tror jeg i hvertfall), og jeg er flink til å snakke for meg.

Dette er to minst like gode grunner til at damene ikke stikker som det å være kjekk, så jeg vil ikke si at en gutt trenger å være kjekk for at damene skal bli.

Ja, og så er selvtilliten god om dagen, men det har heller ikke noe med utseende mitt å gjøre, og dette er nok også en medvirkende faktor.

Så du er sånn en slask som gir feil telefonnummer! :-)

(Har heller aldri skjedd meg, faktisk...)

Da er det faktisk bedre å ikke gi noe. Det står det mer respekt av. Si at "det var hyggelig, men ha det godt."

Ellers er jeg enig med deg, jeg formulerte meg feil med "kjekk".

Har alltid likt bedre søte og snille typer, med sjarm og utstråling og snert, enn de ekle billedskjønne og overlegne typene.

Heller ikke jeg er pen, men helt normal. Jeg pleier stort sett å klare de utfordringer jeg møter ute på byen, så jeg klager ikke. Selvfølgelig spiller selvtillit en STOOOR rolle. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har definitivt fått for lite pikk i det siste.

Eventuelt er hun jævla frustert over at jeg ikke flørter med henne.

Ja, det må det være.

Alle blir vel frustrerte når du ikke gidder å flørte med dem, eller hur?

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe så går det Jane når du hegner i rompa på Lion hele tiden:o) Da får du skylden for det Lion gjør også*s*

Ikke enkelt det der nei *ler*

Jeg er ikke spesielt plaget av at Jane henger i rompa mi. Kunne godt tenkt meg at hun hadde gjort det selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt plaget av at Jane henger i rompa mi. Kunne godt tenkt meg at hun hadde gjort det selvsagt.

Hmm kanskje hun henger i skjørtene dine da? Eller kanksje det bare er en myte. Der Lion er følger Melaisa og Jane tett etter. Av og til birdie:o) Ikke det at det er noe negativt da men*s* Mange går vel ut fra at sånn er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kanskje hun henger i skjørtene dine da? Eller kanksje det bare er en myte. Der Lion er følger Melaisa og Jane tett etter. Av og til birdie:o) Ikke det at det er noe negativt da men*s* Mange går vel ut fra at sånn er det:)

Mener du dette på bakgrunn av at de ofte svarer på mine innlegg? Eller legger du noe annet til grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er sånn en slask som gir feil telefonnummer! :-)

(Har heller aldri skjedd meg, faktisk...)

Da er det faktisk bedre å ikke gi noe. Det står det mer respekt av. Si at "det var hyggelig, men ha det godt."

Ellers er jeg enig med deg, jeg formulerte meg feil med "kjekk".

Har alltid likt bedre søte og snille typer, med sjarm og utstråling og snert, enn de ekle billedskjønne og overlegne typene.

Heller ikke jeg er pen, men helt normal. Jeg pleier stort sett å klare de utfordringer jeg møter ute på byen, så jeg klager ikke. Selvfølgelig spiller selvtillit en STOOOR rolle. :-)

Du får i hvertfall sove godt og drømme søtt, nå tar jeg kvelden!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blir vel frustrerte når du ikke gidder å flørte med dem, eller hur?

*ler*

Stemmer, men jeg flørter jo med deg da...:)

Rose i munnen og alt :)

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...